וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות חדשה לטום סלמה

רוויטל מדר

7.11.2010 / 11:56

בנוסף לחנות הכלות בדיזנגוף תל אביב, משיק מעצב הבגדים בוטיק קז'ואל בנווה צדק בטווח המחירים של 300-1,600 שקלים

מעצב האופנה טום סלמה, שלו חנות לשמלות ערב וכלה ברחוב דיזנגוף, נענה לדבריו לבקשת לקוחותיו והוא משיק ליין קז'ואל חדש שיוצג בחנות חדשה שנפתחה לפני כחודש בנווה צדק בתל אביב.

בקולקציה הקטנה הכוללת פריטים ליומיום, ניתן למצוא חצאיות בעלות פנסים וגזרת מותניים גבוהים בצבעים חלקים, לצד שמלות ללא שרוולים וצווארון גולף נמוך. שתי שמלות נוספות בקולקציה מבהירות שתפיסת הקז'ואל של סלמה אינה כה חד משמעית. שמלה אחת היא שמלת צינור בעלת שרוולי תחרה, וגזרת מחוך, ואילו השנייה היא שמלה רכה יותר, מסאטן בשילוב תחרה. אולי לאירוע בשעות היום, אבל פחות לפעילויות היומיום.

אולי הסטייה הזו היא זו שהובילה את סלמה לבחירת הלוקיישן החדש של החנות שלו, שתארח את הליין הזה. לוקיישן מאוד לא יומיומי, שהיה יכול לארח בימים כתיקונם גם את שמלות הערב שלו. החנות החדשה של סלמה ממוקמת בבית גבריאל, מתחם העיצוב היוקרתי של רובי ישראלי בנווה צדק כשהכניסה לחנותו של סלמה, כמו גם חלון הראווה שלה, נפרדים מגבריאל. אם בגלל שהחלל של בית גבריאל הוא בית עתיק, ואם בגלל שכך נהוג לאחרונה, בחלל זה מצא סלמה לנכון להציג גם פריטי וינטג' שונים שיעמדו למכירה במקום.

טווח מחירים: 300-1600 שקלים.

טום סלמה. רחוב שבזי 13, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully