וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטי אופנה במוזיאון העיצוב בחולון

רוויטל מדר

8.11.2010 / 9:10

תחת הכותרת "סיפורי בדים", יוקרנו בחולון במהלך שלושת החודשים הקרובים, סרטי אופנה שונים שילוו בהרצאות של אורחים מחו"ל

הקרבה בין מוזיאון העיצוב בחולון, שבו מוצגת בימים אלה התערוכה "אופנה מכאנית" לסינמטק חולון, הולידה את שיתוף הפעולה "סיפורי בדים", במסגרתו יוקרנו במהלך החודשים נובמבר דצמבר וינואר סרטים שעוסקים באופנה. הקרנות אלה ילוו בהרצאות של מומחים מהתחום.

האירוע המרכזי של שיתוף הפעולה הזה הוא ביקורו של הבמאי הצרפתי הדוקומנטרי לואיק פריז'אן, שביים את הסדרה ה"יום שלפני". הסדרה שמתעדת ומלווה בתי אופנה ב-36 השעות שנותרו להם לפני תצוגת האופנה, הוקרנה בערוץ 8. בעונה הראשונה שלה הוקדשו בין היתר פרקים שעקבו אחר המעצבת סוניה ריקל והמעצב קרל לאגרפלד לשאנל. ב-17 בנובמבר יציג פריז'יאן בסינמטק חולון שני פרקים מן העונה השנייה של הסדרה, שעליה הוא עובד בימים אלה. הפרקים שיוקרנו יעסקו בבית האופנה דולצ'ה וגבאנה ובמעצבת דיאן פון פירסטנברג.

בהמשך החודש, ב-23 בנובמבר, יוקרן סרטו של פריז'יאן שעוסק בבית האופנה לואי ויטון. סרט זה מספק הצצה מרתקת לבית האופנה המיתולוגי תחת הנהגתו של המעצב הכוכב שלו, מרק ג'ייקובס.

הקרנה מעניינת נוספת תיערך בנוכחות העיתונאי איתי יעקב, שיציג את סרטו הגנוז של במאי הקולנוע הישראלי עמוס גוטמן. הסרט שעוסק באופנה בישראל חושף אופנאים שונים מאותה התקופה כמו דורין פרנקפורט ופיני לייטנסדורף. להקרנה שתיערך בהשתתפות בני משפחתו של הבמאי לא נקבע עדיין תאריך, ולכן מומלץ לעקוב אחר תוכניית חודש דצמבר של סינמטק חולון.

אורחים נוספים שאמורים לקחת חלק בסדרת ההקרנות הם יובל כספין, אירה גולדמן לקום איל פו והמעצבת מאיה נגרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully