וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הז'קט של מייקל ג'קסון יכול להיות של כולם

לירוי שופן

8.11.2010 / 14:04

האחים למשפחת ג'קסון, הידועים בשם הבמה ג'קסון פייב, משיקים בקרוב קו אופנה חדש ומה אתם יודעים, אפילו למייקל השאירו שם מקום

מייקל ג'קסון אולי היה אייקון אופנה בחייו, אבל לחברת אופנה הוא יהפוך רק לאחר מותו. בתחילת השבוע נודע כי האחים לבית ג'קסון, הידועים בשם הבמה שלהם "Jackson five", עתידים להשיק בפברואר הקרוב קו אופנה חדש המכונה J5 ובו פריטים אייקונים המסמלים את מורשתם המוזיקלית והוויזואלית, עם דגש על סגנונו של אחיהם המנוח. מכל מקום, מסתמן שזהו ניסיון נוסף לסחוט את מורשתו של מי שכונה בשנות השמונים מלך הפופ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הז'קט הזה, יכול להיות שלכם, ושל עוד מיליון אנשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי יומון האופנה WWD.COM, הקולקציה הראשונה, שתימכר בחנויות ורשתות כאורבן אאוטפיטרס, תכיל קו חולצות טי גרפיות ורפליקות של מעילי עור. בין היתר, הז'קט שלבש מייקל בקליפ ת'רילר, אדום בעל חיתוכים שחורים, או מעיל האופנוענים הכתום מהקליפ Beat it, הזכור בזכות הרוכסנים הרבים והכסופים שכיסו אותו וכריות הכתפיים הבולטות. לעומתם, הטי שירטים מודפסות בתמונות מתקופות שונות של החמישייה, החל מילדותם בשנות השישים ועבור דרך תור הזהב של הדיסקו ושיער האפרו בשנות השבעים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך Beat It/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הז'קטים מדהימים", ציין ג'קי ג'קסון בראיון ל-WWD.COM, "הם הדבר הגדול. בהתחלה לא חשבתי עליהם כמחווה למייקל, אבל זה מה שהם. הם מייצגים כל דבר שהאמין בו וכל דבר שהוא עשה בתעשייה, 100%".

הפריטים עתידים להימכר גם באתר אינטרנט שיוקם בקרוב, ובעתיד מתוכננת הרחבתה של הקולקציה. טווח מחירים: ז'קטים: 600 דולרים; חולצות טי: 32-58 דולרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך חגיגות 25 השנים למותחן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully