וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאת בוטנים מתוקה תוצרת ניו ג'רזי

13.11.2010 / 12:07

מבט חטוף בדוגמנית האמריקאית בת ה-18 עם השם הפולני ג'קלין ג'בלונסקי מסביר מיידית למה היא היום הבטחה גדולה בתעשייה; יופי צרוף

ג'קלין ג'בלונסקי בתצוגת ויקטוריה סיקרט השנתית, נובמבר 2010. Dimitrios Kambouris, GettyImages
בתצוגת ויקטוריה סיקרט השנתית השבוע בניו יורק/GettyImages, Dimitrios Kambouris

בדוגמנות הבינלאומית יש לא מעט בנות שיש בהן משהו לא ברור שקשה להגדיר, אבל נמצא שם והפך להיות סימן היכר שהוביל אותן למקום בצמרת. במקרה של ג'קלין ג'בלונסקי, אין כל סימן שאלה. מבט חטוף באמריקאית בת ה-18 מסביר למה תוך זמן קצר היא הפכה להיות שם חם בתעשייה. פשוט יש בה כל מה שהתעשייה מחפשת ולא תמיד מוצאת בקלות: גובה (177 סנטימטרים), עור חרסינה (עם קצת נמשים), גזרה דקה (באופן לא קיצוני), עיניים ירוקות ושיער שחור בריא (שילוב מעולה) ובעיקר פנים יפיפיות. ביום רביעי בשבוע שעבר היא השתתפה בתצוגה השנתית של ויקטוריה סיקרט, חותמת כניסה רשמית למועדון המצומצם של דוגמניות העל. בין דוגמניות מנוסות בלנז'רי מזעריים ועקבי גורדי שחקים, היא הגיחה למסלול באוברול פיג'מה ילדותי. מעין הצהרה של ענקית הלנז'רי האומרת שג'קלין סומנה ונכון לעכשיו מצויה בנקודת זינוק לקראת קריירה מזהירה.

ג'קלין ג'בלונסקי בתצוגת אביב 2011 של דרק לאם בניו יורק, 12 ספטמבר 2010. Jemal Countess, GettyImages
בתצוגת אביב 2011 של דרק לאם בניו יורק, ספטמבר 2010/GettyImages, Jemal Countess
ג'קלין ג'בלונסקי בתצוגת אביב/קיץ 2011 של מקס מרה במילאנו, 25 ספטמבר 2011. Tullio M. Puglia, GettyImages
בתצוגת אביב/קיץ 2011 של מקס מרה במילאנו, ספטמבר 2010/GettyImages, Tullio M. Puglia

היא ילידת ניו ג'רזי וכמו ששמה מרמז (ואין, אגב, כל קשר משפחתי לדוגמנית הצרפתייה קונסטנס ז'בלונסקי) היא ממוצא פולני, אבל אמריקאית כמו חמאת הבוטנים שהיא אוהבת לאכול. בתעשייה הנשלטת בעשור אחרון על ידי ברזילאיות, מזרח אירופאיות ולאחרונה גם הולנדיות, אמריקאית המתגוררת בקרבת ניו יורק ודוברת, כמובן, אנגלית שוטפת היא מצרך מבוקש. הוריה קראו לה ג'קלין כי חשבו שהוא מתחבר יפה לשם משפחתם, מה גם שאמה תמיד העריצה את ג'קלין קנדי. כיוון שבבגרותה היו הרבה ג'קי סביבה, היא העדיפה להישאר עם השם הארוך שלה ואין לה שם חיבה או קיצור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגליון סתיו/חורף 2010 של מגזין Pop/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדוגמנות היא הגיעה לאחר שסוכן הבחין בה בבית הקפה בו עבדה כמלצרית. היא נסעה לניו יורק יום אחד עם אמה והשאירה תמונות שלה במספר סוכנויות ולבסוף חתמה על חוזה בסוכנות פורד. ההתחלה, עם זאת, לא הייתה קלה. בית הספר שלה היה קפדן בכל הנוגע להיעדרויות והיא לא יכלה להגיע הרבה לניו יורק או לקחת חלק בשבוע האופנה של התפוח הגדול, מה שגרם לה לקצת תסכול. אותו זמן היא נהגה להביט בתמונות דוגמניות באתר style.com והרגישה שהיא רוצה להיות חלק מהעולם הזה. עם סיום הלימודים, היא ידעה שהיא מוכנה.

ג'קלין ג'בלונסקי בתצוגת אביב 2011 של ג'יי מנדל בניו יורק, 16 ספטמבר 2010. Rob Loud, GettyImages
בתצוגת אביב 2011 של ג'יי מנדל בניו יורק, ספטמבר 2010/GettyImages, Rob Loud

לעונת אביב/קיץ 2010 שהתקיימה בסתיו 2009, לא הרבה זמן לאחר סיום התיכון, היא השתתפה בלא פחות מ-58 תצוגות בארבע בירות האופנה, קודם בניו יורק ואחר כך גם במילאנו, פריז ולונדון. נוכחות נציגי סוכנות האם הניו יורקית שלה בשלב הזה בכל התצוגות סייעה לה מאוד ובכל פעם שלא היו מדידות או ליהוקים בערבים, הם נהגו לצאת יחד לארוחות ערב עם דוגמניות אחרות, מה שהיה דרך נעימה לסיים ימי עבודה אינטנסיביים. היא נהנתה במיוחד בתצוגת דולצ'ה וגבאנה והשתדלה לעמוד בבקשת המארגנים להיראות אשה חזקה, מלאת כוח, סקסית ובטוחה בעצמה. גם הפינאלה של התצוגה – יציאת כל הדוגמניות יחד למסלול כקבוצה אחת כשכולן לובשות מחוכים – היא חוויה בלתי נשכחת עבורה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במודעת סתיו/חורף 2009 לג'ינס קלווין קליין/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לובשת ולנטינו בגליון סתיו/חורף 2010 של מגזין Pop/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעונת סתיו/חורף 2010 היא השתתפה במספר דומה של תצוגות, כמו גם בעונה הנוכחית, אביב/קיץ 2011. ליהוקה לתצוגת ויקטוריה השבוע, כאמור, היא גולת הכותרת בקריירת המסלול שלה עד כה. מלבד מודעת ג'ינס קלווין קליין, היא טרם לוהקה לקמפיין משמעותי, אבל לזכותה 7 שערי מגזינים בינלאומיים, בין היתר ל-Deutsch הגרמני, Bazaar הקוריאני, Russh האוסטרלי ו-French Revue de Modes הצרפתי.

ג'קלין ג'בלונסקי בתצוגת Ready to Wear אביב/קיץ 2011 של דיור בפריס, 1 אוקטובר, 2010. Pascal Le Segretain, GettyImages
בתצוגת Ready-to-Wear אביב/קיץ 2011 של דיור בפריס/GettyImages, Pascal Le Segretain

הנסיעה הראשונה שלה לאירופה הייתה לפריז. היא אהבה את בתי הקפה והארכיטקטורה של הבירה הצרפתית, אבל לקח לה זמן למצוא את דרכה בעיר הגדולה שרחובותיה מסומנים בשמות ולא במספרים כמו שהיא רגילה מניו יורק. היא מודה שיש לה בעיה של אריזת עודף בנסיעות, אבל יש כמה דברים שהיא לא תוותר עליהם: סקיני ג'ינס שחור, בלייזר, ז'קט עור, נעלי עקב ונעליים שטוחות נוחות להתרוצצות בין תצוגות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגליון אוגוסט 2010 של מגזין סאנדיי טלגרף/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא שומרת על עור פניה על ידי רחיצתו כל בוקר וערב ושימוש בקרם לחות פשוט של לוריאל. לניקוי הפנים היא משתמשת במסיר איפור של שאנל שהיא קיבלה במתנה באחת התצוגות. העצה הכי טובה שלה לעור פנים בריא מה שאמר לה מאפר מקצועי לעשות: שתיית הרבה מים ושינה טובה. היא מתאפרת מעט, אבל בתיק איפור תמיד יהיו לה מסקרה, סומק, קונסילר ולחות לשפתיים. לשיער היא לא משתמשת במותג אחד ונהנית לנסות כל פעם משהו אחר . בניו ג'רזי היא נהגה ללכת לחדר כושר, אבל לאחרונה היא מתגוררת בניו יורק ומאז ההתעמלות שלה היא הרבה הליכה ברגל. לפעמים היא עושה פילאטיס מול הטלוויזיה. לארוחת בוקר היא אוכלת דגנים ממותקים בדבש, יוגורט עם גרנולה או שהיא מכינה לעצמה ביצים. החולשה שלה היא שוקולד, במיוחד עם צימוקים וכל דבר שיש בו חמאת בוטנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על שער גליון אביב/קיץ 2010 של מגזין דויטש/מערכת וואלה!, צילום מסך
ג'קלין ג'בלונסקי בתצוגת אביב 2011 של דרק לאם בניו יורק, 12 ספטמבר 2010. Jemal Countess, GettyImages
בתצוגת אביב 2011 של דרק לאם בניו יורק, ספטמבר 2010/GettyImages, Jemal Countess

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully