וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור בעיר הגדולה

21.11.2010 / 9:29

ליאור ברזילי, בת 14 וחצי מתל אביב, היא פנים חדשות בתעשייה. עם 177 סנטימטרים, שיער שחור באורך המותניים, מבט נכון והתעניינות מחו"ל, היא הבטחה גדולה

ליאור ברזילי. רון קדמי
צילום: רון קדמי/רון קדמי

יש לא מעט נערות יפות בארצנו. אבל לא תמיד מצויות פה הדקות והגבוהות שתעשיית הדוגמנות הבינלאומית תרה אחריהן כל הזמן. בנות 15 מתוקות ומקסימות יש פה למכביר. אבל נדיר למצוא מענה לדרישות הגובה המקובלת של התעשייה. בגדים פשוט נראים טוב יותר על דוגמנית גבוהה ומעצבים רוצים את הכי טוב עבור היצירות שלהם. אך נפילות בנוסח החביב על התעשייה מצויות בדרך כלל במקומות כמו אמסטרדם, פראג, טאלין או סן פאולו, אך לא במזרח התיכון. המקרה של ליאור ברזילי, תלמידת כיתה ט' מתל אביב, הוא סיפור אחר לגמרי.

ליאור ברזילי. רון קדמי
צילום: רון קדמי/רון קדמי

בת ה-14 וחצי תמיד נשאלה מה דעתה על דוגמנות והיא עצמה תמיד רצתה, אבל ההורים לא ממש התלהבו. רק לפני חודש היא הצליחה לשכנע אותם שכדאי לנסות, הגיעה יחד עם אביה לסטודיו של הצלם רון קדמי והצטלמה למספר תמונות ניסיון ראשונות. זאת הייתה הפעם הראשונה שלה מול מצלמה מקצועית והיא, כמו שאפשר לראות בתמונות, עברה את השלב הזה בהצלחה. המאפר אלעד, כך היא מספרת, "עזר להשתחרר והיה מדהים".

קדמי, מהצלמים הוותיקים בתעשייה פה, לא נוהג בדרך כלל לצלם ניו פייס, אבל ליאור הייתה מבחינתו משהו מיוחד. הוא יצר קשר עם אלינור שחר, בעלת סוכנות בוטיק תל אביבית והציע לה לפגוש את המצטלמת השאפתנית הקטנה. כבר במפגש הראשון של שחר עם הילדה היפה שגובהה כבר היום הוא 177 סנטימטרים, היא לא התקשתה להבחין בפוטנציאל הגלום בה והיום, לאחר פגישה הרגעה עם ההורים, היא מייצגת אותה. תמונות של ליאור שנשלחו לסוכנויות בניו יורק, פריז ולונדון קיבלו תגובות טובות. בפברואר הקרוב היא תיסע לליהוקי שבועות האופנה והשבוע היא הצטלמה לעבודת הדוגמנות הראשונה שלה בארץ ל"גזית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ליאור ברזילי. רון קדמי
צילום: רון קדמי/רון קדמי

יש לך מודלים לחיקוי? "בארץ ליאל דניר ואור גרוסמן, וכמובן גם בר רפאלי ואסתי גינצבורג. בחו"ל אני אוהבת את המראה של טיירה בנקס היא מדהימה, והשחקניות אווה לונגוריה והאלי ברי".

יש לך שאיפות בתחום משחק? "כן ואני רוצה פעם להירשם ללימודי משחק מסודרים”.

איפה הכי הרבה היית רוצה לעבוד כדוגמנית? “בניו יורק כמובן. אני מרגישה מספיק עצמאית לדאוג לעצמי, להסתדר, לגור בדירת דוגמניות. יש לי אח ואחות קטנים, אני הגדולה וזה תרם לאחריות ולבגרות שלי".

ועבור מי? מותגים כמו "ברברי'".

מה הפלוסים והמינוסים את חושבת שיש בדוגמנות? "זו עבודה כיפית. הזוהר והפרסום פחות מעניינים אותי, העבודה יותר מעניינת אותי".

את יודעת ללכת על מסלול? "אני מחקה מה שאני רואה בטלוויזיה. יש לנו בבית מסדרון ארוך עם מראה בקצה אז שם אני מתאמנת, אבל בלי עקבים, אין לי עקבים, לאימא שלי יש, אבל המידה שלה קטנה יותר".

מה את חושבת על עיבודי תמונה שגורמים לדוגמניות להיראות רזות? "חייבים טיפה לסדר, אבל לא צריך להגזים".

חושבת שדוגמניות היום רזות מדי? “יש ויש. בר רפאלי ואסתי גינצבורג לא רזות כל כך".

מה תעשי אם תמצאי עצמך לבד בחו"ל מתגעגעת הביתה? "יש טלפון ויש פייסבוק ואפשר לשלב הכל. זה לא כמו פעם”.

את אוהבת העיר הגדולה? "כן, בשבילי תל אביב או ניו יורק. אני לא רואה את עצמי בקיבוץ, למשל".

ליאור ברזילי. רון קדמי
צילום: רון קדמי/רון קדמי

היא לומדת בכיתת ספורט ורוקדת 4 פעמים בשבוע אחרי הצהריים. בבקרים היא משתדלת להיות תלמידה טובה והיא חזקה בעיקר בשפות (אנגלית וצרפתית). עכשיו היא צריכה לקרוא את "צא'רלי והשוקולדה" באנגלית ללימודים ("אי אפשר לראות את הסרט במקום, המורה קשוחה"). בטלוויזיה היא צופה בכל תוכניות הריאליטי, "הבורר" וגם נהנית מטלנובלות דוברות ספרדית. באייפוד יש לה הרבה היפ הופ וביונסה. היא אוהבת ביגוד של זארה, ברשקה וטופשופ, נעליים של ASH וגם להתאפר ("אני מביאה תיק איפור לבית ספר והבנות הורסות לי את האודמים"). מידת הנעליים שלה היא 41 והיא הולכת רק עם נעליים שטוחות. את השיער היא מחליקה עם מחליק ("אני אוהבת תלתלים רק אצל אחרות”).

ליאור ברזילי. רון קדמי
צילום: רון קדמי/רון קדמי

מי עושה לי מניקור פדיקור? "החברות, אבל אני לא יודעת לעשות להן”.

יש לך סגנון אישי משלך? “אני קשה בדברים האלו. לוקח הרבה זמן להחליט מה ללבוש, איך לאפר את העיניים ואיך להסתרק".

למה את הכי קשורה בארון שלך? “לג'ינס הגבוה שלי".

את אוהבת את הגובה שלך? “בהתחלה זה היה קצת משונה כי היית יוצאת דופן, אבל למדתי לאהוב את זה. ככה אני ומי שלא אוהב את זה שיתמודד".

תרצי להתגייס, גם אם את באיזשהו שיא של הקריירה? “כן, אבל אני גם לא מרגישה שאני יכולה לשפוט בנות דוגמניות שדילגו על הצבא. העבודה כנראה חשובה להן. תמיד רציתי להקה צבאית, אז אולי. אני לא כל כך טובה בריקוד, אבל אני אוהבת זה".

חשבת על כוכב נולד? “זאת לא הדרך שאני רוצה להתפרסם, יש הרבה שהיו בתוכנית ואף אחד לא זוכר אותם היום".

ליאור ברזילי. רון קדמי
צילום: רון קדמי/רון קדמי

היא לא עושה בייביסיטר, אבל דמי הכיס מההורים מספיקים לה. היא יוצאת בדרך כלל בערבי שישי עם חברים ובדרך כלל הם נפגשים בבית של מישהו "ועושים צחוקים" או שהם הולכים לסרט. לאחרונה היא נהנתה מ"הנבואה” ו"הגוף של ג'ניפר". גם "אפקט הפרפר" הוא אחד הסרטים האהובים עליה (“אשטון מהמם"!). הטלוויזיה, המחשב והבלקברי שלה הם דברים שהיא לא נפרדת מהם. אין לה חבר כרגע, אבל יש לה הרבה חברות ושלוש שהן הכי טובות: רומי, נטלי ומנדי.

ליאור ברזילי. רון קדמי
צילום: רון קדמי/רון קדמי

מה זה חברה טובה? "פרגון, לא לעשות דווקא ולא לקנא”.

קורה שאת נתקלת בקנאה? "כן, גם אני וגם הן. אבל ככה זה בנות, אין מה לעשות. אבל רבים ומשלימים".

מה את אוהבת בבנים? “גבריות. לא יותר מדי נחמדים. אני אוהבת קשוחים, לא כאלו שעושים תמיד מה שאני רוצה. קודם כל אני מסתכלת להם בעיניים".

מה יכול להעציב אותך או לשמח אותך? “זלזול. אי הערכה במאמץ שעשיתי. או שלא מאמינים לי. כשמתנהגים לידי בטיפשות. משמחים אותי אנשים קרובים שמכירים אותי טוב, ששמחים בשבילי כשצריך ויודעים להתאים עצמם אלי".

מה את אוהבת לאכול? "את האורז של אימא שלי, את הסנדוויצ'ים שאבא שלי עושה לי בבוקר לבית ספר ואת ארוחות הצהריים שאני אוכלת כמה פעמים בשבוע אצל סבתא שלי".

מי האדם הכי קרוב אלייך? “אבא שלי. הוא הכי מדהים בעולם, הכי לארג'. שום דבר לא חשוב לו יותר מהמשפחה".

מה את אוהבת שאומרים לך? “שאני חברה טובה".

מה את אוהבת בעצמך? "את השפתיים".

יש לך אמונות טפלות? "כן, אני מאמינה בעין הרע".

איפה את עוד 10 שנים? "בניו יורק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully