וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאשיוניסטה במנוסה

גלי סימן-טוב

22.11.2010 / 14:11

ההיסטריה שצפויה היום במכירה של לנווין ל-H&M מחייבת תכנון אסטרטגי מפורט. כל הכללים שצריך לזכור כדי להצליח לשים את היד על הפריטים הנכספים

20 בנות שמורשות להיכנס לחנות בכל פעם; הקצבה של 15 דקות לקנייה; אפשרות לקנות פריט אחד בלבד (!) מכל דגם – מכירת הקולקציה של לנווין ל-H&M, שתיערך ביום שלישי ב-9:30 בבוקר בקניון עזריאלי, צפויה להיות קטסטרופה של לחץ. אבל, מה לא נעשה בשביל לשים את הידיים על שמלה של אלבר אלבז, שבימים כתיקונם עולה כמה אלפי שקלים? עם קצת הכנה מראש, ותשומת לב לפרטים, המבצע הצבאי הזה יוכתר בהצלחה, ואולי אפילו בכמה נעלי סטילטו משובבות נפש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
והיא שומרת על הפינה שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קודם כל – בגדים הדוקים, קלים או שמלה

אם בימים כתיקונם אתן משתדלות לעורר את החשד שקשה להפשיט אתכן, פה אתן נדרשות לעשות בדיוק ההפך. כלומר – להצליח להתפשט כמה שיותר מהר, כדי למדוד כמה שיותר שמלות. בגדים קלים, כמו טייץ וחולצת טי, או שמלת ג'רזי שיהיה אפשר להעיף בקלות מהגוף, הם אופציה טובה פי כמה מג'ינס סקיני צמוד שצריך להשתחל אליו. חשוב גם לבוא עם נעליים שאפשר לשלוף, כי בתוך כל ההמולה, מי תרצה לרכוס מגף בגובה ברך?

לאסוף את השיער

לא רק בשביל שלא ימשכו לכן את הקוקו, אלא בעיקר כדי שיהיה לכן נוח להשתחל לחולצות. חוץ מזה, עם כל הלחץ הצפוי, יהיה לכן מאוד חם. שיער אסוף, יסייע לכן לשכנע את הבנות מסביב שאתן לא מזיעות (אלא שפשוט מרחתן יותר מידי קרם לחות על הבוקר).

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השמלה הוורודה נגמרה? תמשיכו הלאה/מערכת וואלה!, צילום מסך

להשאיר את האיפור בבית

חם? לחוץ? זה המתכון הבטוח לכך שתשאירו שבילים של מסקרה, אייליינר ומייק-אפ על כל בגד אפשרי. בואו בפנים נקיות, זה עדיף לכולם.

להשאיר את התיק באוטו

אחרי הכול, הדבר האחרון שאתם צריכים לדאוג לו, הוא באיזה תא לעזאזל השארתם את התיק ומי מרחרח לכם בחפצים. המולה היא מתכון בטוח לכך שדברים ילכו לאיבוד. תשאלו כל ילד קטן על חוף הים באוגוסט.

ריגול תעשייתי

במילים אחרות – תקשיבו לשיחות מסביב. אם כולן מדברות על זה שנגמרו הנעליים הפרחוניות במידה 38, חבל לבזבז את הזמן בלחפש לכן זוג כזה. פשוט תמשיכו הלאה לפריטים האחרים שאתן רוצות ברשימה. 15 דקות התהילה שלכן גם ככה קצרות, לפחות שתצאו עם משהו.

ריגול תעשייתי 2

כנסו לוואלה! אופנה, תציצו בקטלוג ובביקורות הקולקציה ונסו ללמוד מה הם הלהיטים הגדולים של הקולקציה. סביר להניח שאלה עתידים להיגמר ראשונים. ברגע שתדעו מראש מה מוצא חן בעיניכם, ומה עלול למצוא חן בעיני אחרים, יהיה לכם הרבה יותר קל לתכנן אסטרטגיה. וזהו בעצם כל העניין, כן?

אגב – כל אמור פה תקף לנשים בלבד. לגברים לא תהיה הגבלה, ועם כל הכבוד, עם כמות הפשיוניסטים בישראל, לא נעים להגיד – אבל אנחנו בטוחים שהנעליים המטאליות הוורודות ישארו בחנות עוד כמה שבועות. חבל, הן דווקא היסטריות.

סייע בהכנת הכתבה: לירוי שופן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישמרו על הצ'ארם. כל הגברים שיגיעו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully