וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויויאן ווסטווד עוברת לרזילי

שירה פור

28.11.2010 / 17:35

קולקציית הקז'ואל של מעצבת העל הבריטית תימכר החל מהעונה הנוכחית באופן בלעדי ברשת רזילי

יח"צ - חד פעמי

מזה כמה עונות שקו האופנה הצעיר של מעצבת העל ואייקון האופנה הססגוני ויויאן ווסטווד, שנקרא "אנגלומניה", ניתן לרכישה בתל אביב. עד כה נמכרו הקולקציות בבוטיק "קפה ביזאר" העירוני. בסיבוב הנוכחי קיבלה את זכויות המכירה הבלעדיות רשת "רזילי", שמאכלסת גם פריטים של סטלה מקרתני ואלכסנדר מקווין ז"ל. המשמעות של המעבר הזה היא שמעתה יהיה אפשרי להתלבש בסגנון המופרע של ווסטווד גם ביהוד, גבעתיים, רעננה, כפ"ס, הוד השרון, קריית אונו והרצליה.

אנגלומניה הוא אחד מחמשת קווי האופנה של המעצבת הבריטית, המתמקד בביגוד קז'ואל לנשים במחירים נגישים (יחסית, יחסית). קולקציית החורף הנוכחית מושפעת מאומנות החייטות האנגלית ועשירה במשבצות השאובות מהמסורת הסקוטית, הדפסי ברוקארד ופסים, תוך מתן דגש על צווארונים גדולים, דיטיילים כגון כפתורים גדולים וגזרות א-סימטריות. ברזילי ניתן יהיה למצוא חלק מהפריטים - הסולידיים יותר מתוך הקולקציה - ביניהם מכנסי אוריגמי עם קפלי בד באורך 7/8 או בגרסת מכנסונים, ז'קטים ובלייזרים, שמלות וחצאיות, טוניקות וחולצות ומעיל רחב אחד. הפריטים שנבחרו על ידי הרשת פוסעים על סקאלת הצבעים שבין שחור, אפור וכחול, עם נגיעות זהב. ניתן להתרשם מחלקם בקליפ שחור-לבן - בחירה צבעונית תמוהה למדי, יש לציין, שמציגה את הבגדים באופן שמרני ומאד לא אופייני לווסטווד - שצולם על ידי דודי חסון עבור רזילי ומתפקד על תקן קטלוג. הסרטון הופק על-ידי חברת MOO&AR (משה מוגרבי וקרן ארנלדס).

טווח מחירים: החל מ-1,500 ועד 3,900 שקלים.

חנויות רזילי: קניון רמת אביב, מתחם התחנה – תל אביב; קניון ארנה, קניון 7 הכוכבים - הרצליה; קניון גבעתיים; קניון קריית אונו; קניון סביונים - יהוד; קניון ערים - כפ"ס; קניון רננים - רעננה; קניון שרונים - הוד השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully