וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריר וירטואלי

טל דרורי

30.11.2010 / 8:24

'חולצת רשת' היא נפש נוסטלגית עם חיבה עזה לחד פעמיות. לא פלא שהיא מסרבת להתפנות מאתר שמציע עיצובים מתכשיטי וינטג' מקוריים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
By Yourside/מערכת וואלה!, צילום מסך

שם: The vintage jewellery company

לוקיישן:
www.vintagejewelleryco.co.uk

ז'אנר:
אתר שמתמחה בתכשיטים בסגנון וינטג' בעבודת יד, עם נגיעות רומנטיות. כל עיצוב הוא חדש ומקורי ומשלב חלקי תכשיטים נושנים מעובדים עם אלמנטים ייחודיים וחלקם משובצים אבנים סמי-יקרות ופנינים. מבחר השרשראות והצמידים נע בין כאלה שעשויים כסף ועד למצופי זהב תשעה קראט, וטווח המחירים נע בין 50 ל-150 פאונד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Writers block/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריילר

בניגוד לבגד, תכשיט מבית טוב אפשר לענוד יום אחרי יום, שבוע אחרי שבוע, חודש אחרי חודש. בקיצור, לנצח. מעבר לאסתטיקה, מה שהופך תכשיט לאלמותי הוא האקסקלוסיביות שלו, כזו שמייצרת תחושה שהוא של בעליו בלבד. זוהי בדיוק המוטיבציה של דניאל בטלר, המעצבת הבריטית שעומדת מאחורי החברה. היא רצתה לייצר עבודות שכל אחת מהן היא מקורית ומספרת סיפור. בשביל זה היא מוכנה לגמוע קילומטרים (או מיילים, כשהיא באנגליה) בחיפוש אחרי האוצר הווינטג'י המושלם, אם זה בשווקי עתיקות בריטיים או בחנויות פריזאיות חבויות. לדבריה, החברה שהיא הקימה ב-2007 היתה התפתחות אורגנית, אחרי שנים מרובות של אספנות וינטג' למטרת תכשיטנות. עם עין מעולה וכשרון עיצובי היא מוציאה תחת ידה תכשיטים ברמת אליפות שעושים חשק לחזור אחורה במכונת זמן וינטג'ית. אם לשפוט מתגית ה"ציטוטים" באתר ומהתמונות בתגית "הקולקציה שלכם", הלקוחות שלה מבסוטים עד הגג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Charlotte’s web/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים

תצוגה מאוד אסתטית של כל התכשיטים שבקולקציה, כשלכל אחד מתלווה סיפור קצר על איך הוא בא לעולם. התכשיטים שרועים על רקעים רומנטיים – למשל, עמוד תווים - ולכל אחד מהם שם עם ארומה פואטית: Deep sea love, Call Waiting, Mad Hatters, Key to Forever ועוד.

האתר מציע אפשרויות ניווט לפי קטגוריות שונות. אם בוחרים ללכת במאונך אפשר למצוא לשוניות שונות כגון Belle ("יפה" בצרפתית) או Amoure ("אהבה" בצרפתית), שתחתיהן אפשר למצוא מקבץ של צמידים, עגילים או שרשראות. תחת Sold אפשר לשטוף את העיניים בתכשיטים שאזלו מהמלאי ותחת Sale יש מספר מציאות עם הנחות של עד 40%. שווה בדיקה! אם מעדיפים חוויית ניווט עניינית יותר, בחלקו העליון בשל האתר ישנן לשוניות במאוזן עם חלוקה קטגורית לפי סוגי תכשיטים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Make a wish/מערכת וואלה!, צילום מסך

יונת דואר

יש. מה זה עוד 5.5 פאונד אחרי העשרות שכבר בזבזת?

אקסטרה

לחובבי הקיטש שווה לבדוק את אתר האחות, www.ilovecutiepie.com, שמציע תכשיטים פשוטים יותר ובמחירים הרבה יותר הגיוניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully