וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו תורו

2.12.2010 / 15:45

טום בריידי, כוכב הפוטבול האמריקאי ובעלה של ג'יזל, ישמש כפרזנטור המותג אג אוסטרליה. המגפיים שלהם שנויים במחלוקת, אבל הוא בהחלט לא

טום בריידי ורעייתו דוגמנית העל ג'יזל בפתיחת תערוכת Model as a Muse במוזיאון המטרופוליטן בניו יורק, מאי 2009. Stephen Lovekin, GettyImages
עם ג'יזל בפתיחת תערוכת Model as a Muse במוזיאון המטרופוליטן בניו יורק, מאי 2009/GettyImages, Stephen Lovekin

טום בריידי (33), שחקן קבוצת הפוטבול של ה-NFL ניו אינגלנד פטריוטס הידוע גם כבעלה של דוגמנית העל ג'יזל, פולש לתחום הקריירה של רעייתו המפורסמת ויתחיל לדגמן בקרוב. לפי הודעה רשמית שנמסרה אתמול (רביעי) מטעם אגס אוסטרליה (Uggs Australia), נבחר בריידי נבחר לשמש כפרזנטור מותג המגפיים הפופולרי. הקוורטרבק המוכשר חתם על חוזה רב שנתי עם החברה וישמש כדוגמן קו הגברים שלה. תמונות קמפיין בכיכובו יוצגו החל מסתיו 2011 ובמקביל ייעץ בריידי לחברה בכל הנוגע לקולקציות ומוצרים עתידיים.

אג אוסטרליה מציעים במסגרת ליין הגברים נעלי קוז'ואל, מגפיים, נעלי בית, מעילים ואביזרים. "בריידי מגלם את הגבר המסוגנן עם הגישה הקז'ואלית שהיא הבסיס לכל מוצר שלנו והוא אייקון אופנה גם מחוץ למגרש, ממש כשם שהוא פליימייקר במשחק עצמו", אמר יו”ר ומנכ"ל דקרס אנחל מרטינז בהודעה כתובה. נשיאת החברה קונסטנס א. רישוויין הוסיפה: "לאור ההצלחה הבינלאומית של ליין הנשים של אג אוסטרליה, קל לשכוח שהתחלנו כמותג לגברים שפנה לגולשים בקליפורניה. שיתוף פעולה עם טום מעניק לנו הזדמנות ייחודית ליצור אנרגיה חדשה לליין הגברים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגפי אגס מקולקציית סתיו 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

בריידי, יליד סן פרנסיסקו ממוצא אירי-קתולי, רפובליקן גלוי ושחקן נערץ, נחשב לסמל אמריקאי. בין הישגיו, זכייה ב-3 סופרבולים (משחק ההכרעה של אליפות ליגת הפוטבול האמריקנית), שני תארי MVP של משחק הסופרבול, ותואר MVP של העונה הסדירה. ב-2005 נבחר לספורטאי השנה של ספורטס אילוסטרייטד וב-2007 לספורטאי השנה של סוכנות AP. באוקטובר 2007 נבחר בגיליון מיוחד של GQ לרגל 50 שנים למגזין לאחד הגברים האמריקאים המסוגננים ביותר ב-50 השנים האחרונות לצד אישים כל-אמריקאים ידועים כמו רוברט רדפורד, ג'וני דפ, ג'ון פ. קנדי ומייקל ג'ורדן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בריידי על שער מגזין GQ, אוקטובר 2007/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפברואר 2009 הוא נישא בטקס קתולי פרטי בסנטה מוניקה לג'יזל בונדשן וזאת לאחר שניהל קודם מערכות יחסים מתוקשרות עם השחקניות ברידג'ט מוינהן (ממנה יש לו ילד כבן 3) ועם טארה ריד. לבני הזוג ילד, בנג'מין ריין בריידי, בן שנה. במרץ 2006 הוא ביקר בארץ יחד עם רוברט קראפט בעלי הניו אינגלנד פטריוטס לרגל הקמת אצטדיון משפחת קראפט בירושלים.

לאור ניסיונה הרב והקריירה המשגשגת של רעייתו המפורסמת, יש להניח שבריידי, בעצמו בעל נתונים מושלמים לדוגמנות, יודע דבר אחד או שניים על התעשייה והשניים כבר תרגלו יחד כמה פוזות דוגמנות שימושיות לטובת צילומי הקמפיין.

טום בריידי ורעייתו דוגמנית העל ג'יזל בפתיחת חנות אופנת הגברים Ermenegildo Zegna בשדרה ה-5 בניו יורק, מרץ 2008. Amy Sussman, GettyImages
עם ג'יזל בפתיחת חנות אופנת הגברים Ermenegildo Zegna בשדרה ה-5 בניו יורק, מרץ 2008/GettyImages, Amy Sussman

מותג אג אוסטרליה בבעלות תאגיד ייצור הנעליים האמריקאי דקרס אאוטדור (Deckers Outdoor Corp.) ידוע במגפי יוניסקס מעור מעובד העמיד לקור ומים ובטנת פרווה. החל מ-1979 המותג משווק גם בארצות הברית ובשנים האחרונות צבר פופולריות בעקבות סלבריטאיות כמו קייט הדסון ושרה ג'סיקה פרקר שנראות בקביעות עם המגפיים החמימות. לאופרה ווינפרי, אגב, יש את גרסת המגפיים עם הפייאטים הנוצצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully