וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסיס מעודן וטאץ' נועז

14.12.2010 / 8:54

מאפר mac פבלו רודריגז, מגיע לביקור בארץ ועל הדרך מספר על ההוליוודית עם עור הפנים הטוב ביותר בעיניו ועל טעות האיפור הכי נפוצה

פבלו רודריגז, מאפר בכיר בחברת האיפור MAC שביקר לאחרונה בארץ ונהנה מהחורף תל אביבי, גם מצא זמן להציג בפרזנטציה מצומצמת שערכה החברה את הטרנדים הבולטים לקיץ הקרוב וגם לשטוח את הפילוסופיה המקצועית שלו. הוא מוצא השראה במוזיקה, סרטים וצילום, אבל גם מאמין שאישיות הלקוחה היא ההשראה הגדולה ביותר עבור האיפור הנכון עבורה.

במסגרת עבודתו במאק הוא מאפר דוגמניות בתצוגות, הפקות אופנה, שחקנים בהצגות תאטרון וגם סלבס רגע לפני שהן עולות על השטיח האדום. בתיק העבודות שלו תמצאו למשל, את רייצ'ל וייס, לני קרביץ, היידי קלום, איוונה ואיוונקה טראמפ.

הטרנדים לקיץ הקרוב נראו בתצוגות בירות האופנה, ניו יורק, לונדון, פריז ומילאנו בסתיו האחרון. מעצבים ובתי אופנה שאין ביניהם קשר, כפי שהסביר רודריגז, הציגו בתחום האיפור, כפי שקורה גם בקולקציות הביגוד, מגמות דומות. בסך הכל מתבססת העונה החמה הקרובה על ארבעה טרנדים שונים:

פופ קלסיק/Pop Classic – צבעים עזים ואנרגטיים כמו כתום כהה, ירוק עד, צהוב בוהק, ורוד נאון ומג'נטה זוהר (ורוד-סגלגל שמתקבל מערבוב כחול ואדום) בהשראת ציורי אמן הגרפיטי הניאו-אקספרסיוניסטי בסקיאט. טרנד בוהמייני ואמנותי עם קצת דקדנס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בהשראת אמן הגרפיטי בסקיאט. טרנד פופ קלסיק/Pop Classic/מערכת וואלה!, צילום מסך

אייס דרים/Ice Dream – צלליות גלידה פסטליות בגווני לילך (לבן, סגול בהיר וסגול), צהוב לימון, פיסטוק וטורקיז מחוץ להקשרן ה"כלתי" הנפוץ. גימור גלוסי או מט, אדג'יות לצד קלסיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צלליות גלידה פסטליות. טרנד אייס דרים/Ice Dream/מערכת וואלה!, צילום מסך

רואוו פיינד/Raw Fined – מראה נקי ומינימלי המבוסס על גווני פודרה בטקסטורות קונטרסטיות (הדגשות מבריקות על רקע מט קטיפתי). תמצית הטרנד היא מיקסום המינימלי. אין הכוונה למראה אנדרוגיני חיוור, אלא ליופי טבעי ועם זאת מלוטש. המפתח הוא טיפול והכנת העור ליצירת מראה בריא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מינימליזם בגווני פודרה. טרנד רואוו פיינד/Raw Fined/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרה קופר/Terra Copper – ניגודי אור וצל על עור שזוף והנחת צבעים מטאליים. פרשנות מחודשת לרוח שנות ה-70: עצמות לחיים בגווני דבש, שפתיים בצבע קרמל, פנים בגוון ברונזה עם צללים והארות במקומות הנכונים. לא פנים שזופות במקשה אחת, אלא שיזוף ברונזה במקומות ספציפיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברונזה במקומות ספציפיים. טרנד טרה קופר/Terra Copper/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה חובה שיהיה בתיק איפור?

"עיפרון שחור. תמיד שימושי למטרות מגוונות. עיניים מעושנות, הדגשה מינימלית, וכו'. וגם צללית בגוון שמתאים לשפתיים וגם ללחיים שניתן לטשטש”.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פבלו רודריגז/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה טעות האיפור הנפוצה ביותר?

"יותר מדי בסיס. איפור צריך להיראות טבעי ועור צריך להיראות כמו עור אמיתי. אם רוצים מראה דרמתי, כדאי להדגיש את השפתיים או העיניים לא את עור הפנים”.

מה היית מציע לשיפור מראה טבעי?

"הדגשת מה שטוב. לכל אישה יש משהו חזק בפנים ואותו כדאי להדגיש”.

עם איזה סלבריטאים עבדת לאחרונה?

"רייצ'ל וייס זוכת האוסקר שמשחקת את בלאנש בהפקת תאטרון בלונדון של 'חשמלית ושמה תשוקה'. היא מדהימה. עיצבנו את המראה ביחד. ניסינו כמה דברים עד שהגענו לתוצאה המבוקשת”.

למי בתעשייה יש עור פנים טוב?

"חוץ מהדוגמניות, איוונקה טראמפ. הבת של דונלד ואיוונה. היא מדהימה ונראית טוב יותר בחיים. איפרתי אותה בחתונה האחרונה של אימא שלה במיאמי. נסעתי לשם במיוחד. ועוד במספר הזדמנויות”.

יש סלבס שהיית רוצה לעבוד אתם?

"יש המון, לא יודע. אולי ונסה פארדי וקייט בלנשט. שתיהן יפיפיות אלגנטיות עם הרבה סטייל. קולגה שלי, איפר את קייט בלנשט והוא סיפר לי שהיא אדיבה ונחמדה. תוך כדי האיפור היא תיקנה קרע בשמלה שלה בעצמה. היא מאוד נורמלית”.

קייט בלנשט בשמלה של ארמני, 2009. Amy Sussman, GettyImages
תיקנה קרע בשמלה שלה בעצמה תוך כדי האיפור. קייט בלנשט/GettyImages, Amy Sussman

בקשות נפוצות מקליינטים?

"בעיקר אם אני יכול לעשות אותם צעירים יותר ואיך אפשר להעלים קמטים. המטרה לדעתי צריכה להיות להיראות טוב ולא צעיר יותר. זה לא אפשרי, אבל ניתן להיראות טוב עם האיפור הנכון".

טיפ מקצועי?

"הקדישו זמן לעורכם. השתמשו בקרם הנכון והמשיכו עם האיפור המושלם. אחרי כל זה, הכל יסתדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully