וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמפיין שאחרי מדונה

לירוי שופן

7.12.2010 / 17:17

דולצ'ה וגבאנה השיקו את הקמפיין הראשון שלהם אחרי מדונה. התוצאה? סקסית פי כמה

אז איך נראים החיים אחרי מדונה? לבנים בעיקר, והרבה יותר סקסיים. תמונה ראשונה מתוך קמפיין קיץ 2011 של צמד המעצבים האיטלקי דולצ'ה וגבאנה, דלפה לרשת בתחילת השבוע ועוררה סקרנות רבה. הסיבה – זהו הקמפיין הראשון של בית האופנה מאז כיכבה הזמרת המפורסמת בעולם כפרזנטורית שלו בשתי העונות האחרונות (קיץ 2010, חורף 2011).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קמפיין קיץ 2011 של דולצ'ה וגבאנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, מודעות הפרסום של מדונה עבור דולצ'ה וגבאנה, צולמו באווירה של סרט איטלקי תקופתי, מתוך רצון לעורר את החיבור של בית האופנה עם המורשת הסיציליאנית. מדונה נראתה כמאמא איטלקייה שופעת חמוקיים, בתמונות שצולמו באווירה ביתית, בהן היא הופיעה כמבשלת ושוטפת כלים, כמטפלת בתינוק או בחברת דוגמן שהיה צעיר מספיק כדי להיחשב לבנה.

הקמפיין החדש, שצולם על ידי סטיבן קליין, הוא בעל ערך סנטימנטלי פחות. מככבות בו איזבל גולרט, אלסנדרה אמברוסיו ואחרות, ויש כבר שטענו שהוא מעורר חשד למתח מיני לסבי. כך או כך, הוא מתכתב היטב עם הקולקציה לקיץ 2011, שעוצבה בהשראת סיפור עמום על כלה במנוסה שבגדיה החדשים נתפרו כולם מהנדוניה ומבגדי הכלולות שלה, דבר שהסביר את מינון הבגדים הלבנים הגבוה ואת החיבורים בין ערמות סאטן לבן לתחרות מצויצות. ומי יודע, אולי יתברר בסוף, שמדובר בכלל בשתי כלות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמא שלו? מדונה בקמפיין חורף 2011 של דולצ'ה וגבאנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully