וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפריץ לעין

שירלי אכסלרוד

12.12.2010 / 19:29

מדור קוסמטיקה קלה הסכים למרוח חלבונים משונים על הראש ולהתנסות באנג'לינה ובראד של הבשמים ומפציר בכם: תנו לו להיות דיילת היופי שלכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לנקום, שפתון French Touch Absolu. מחיר: 220 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שילוב המלים "מראות איפור" בדרך כלל עושה למדור להתגרד. שכן בדרך כלל, מראה איפור משמעו, קצת יותר מדי מהכל, בתוספת אג'נדה של תזה לתואר שני. עולם התמרוקים עשיר בשכיות חמדה, רק לא כולן חייבות לשבת לכן על הפנים באותו זמן. ועם זאת, כשצריך, המדור יודע לומר גם מילה טובה, גם ל'מראה איפור'. מה הפלא: מכיוון שקל מאוד לקנות אותנו באריזות נאות, ליבנו המה למראה קולקציית הסתיו של לנקום, פרנץ' קוקט, שעוצבה "בהשראת הנשים הפריזאיות של תחילת המאה ה- 20 - אוונגרדיות, משוחררות, אורבניות, אופנתיות". מ.ש.ל. כך או כך, השפתון המרהיב, הגלוס האצילי והסומק המהודר עמדו גם במבחני האישיות שנערכו להם: הסומק, בשני גוונים ורודים, נותן טאץ' שמח, מאיר ולא מלאכותי; הגלוס (מס' 272), בז'י מתוחכם ומבריק במיוחד, יעשה לכן טוב גם בקז'ואל בבוקר וגם בערב, והשפתון, שעוצב כמחווה לארכיטקטורה של מגדל אייפל, מצטיין במרקם לח, רך ועמיד להפליא ובגוונים שווים. בקולקציה אפשר למצוא גם צלליות מעושנות מצויינות, לק ועוד. ותזכרו – לא חייבים הכל יחד. אפשר גם אחד אחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
COLOR FEVER GLOSS, לנקום. מחיר: 135 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לנקום, שפתון French Touch Absolu, מחיר: 220 שקלים; סומק LA ROSE DÉCO, מחיר: 245 שקלים; COLOR FEVER GLOSS, מחיר: 135 שקלים

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
CRÈME DE JOUR PROTECTRICE, קריטה, 250 שקלים ל- 75 מ"ל. להשיג במשביר לצרכן וברשת אפריל/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם הייתם מוכנים למרוח על הראש "חלבון מזרעי מורינגה אוליפרה"? כשהוא ארוז כקרם לשיער של קריטה, כנראה שכן. הנסיינית ש', שמוכנה לטבול גם בזרמת פרים אם יובטח לה שיער נטול פריזים ומתנפנף ברכות, התלהבה מהקרם של מותג הצמרת הצרפתי, המיועד לשיער יבש, צבוע או פגום (מה שמכסה פחות או יותר את מרבית האוכלוסיה).

"הקרם קליל, נטול שומן, ומצפה את השיער במין מעטפת נעימה. השתמשתי בו על שיער רטוב אחרי חפיפה, וגם על יבש וקופצני, כדי לעשות בו סדר. אחרי כמה ימים הרגשתי שהוא טיפ טיפה מכביד על השיער והופך אותו עמום – כנראה שהשתמשתי בכמות גדולה מדי, אבל אחרי מקלחת אחת השיער חזר למוטב. מהקרם הזה מספיקה כמות מזערית מאוד גם לשיער ארוך, וטוב שכך, כי מדובר בעונג יקר במיוחד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Automatic Fine Eyeliner, שיסיידו. מחיר: 255 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אייליינר הוא כלי למתאפרות מצטיינות בלבד, עם יד יציבה של כירורג, ביטחון עצמי גבוה והרבה קור רוח. גם בתנאי שטח אופטימליים, יש להצטייד בכמות נכבדת של מקלוני צמר גפן לתיקון המחדלים, ועל מריחה תוך כדי נהיגה בכלל אין מה לדבר. א' האמיצה, שמתמודדת עם אייליינר על בסיס יומיומי, ניסתה את החדש של שיסיידו, ובפיה בשורות: "חוץ מהפתיחה הראשונית, שמצריכה קצת פירוטכניקה בחיבור שני חלקי המוצר, מדובר באייליינר משובח, שמתאים גם למאותגרות מכנית. המברשת נוחה מאוד, והחומר נמרח בקלות, לא נוזל ולא מלכלך. הצבע עמיד והחזיק יופי שעות ארוכות. יקר תופת אך מומלץ".

תקציר בשמים חדשים ומצויינים - לכו, תשפריצו, תהנו:

• הקלווין הזה יודע לעשות ריח! בבקבוק זכוכית אלגנטי כמתחייב ממורשתו של המעצב, עורבבו שושן ויסמין לניחוח פרחוני-לבן, נקי ומתנשא משהו, במובן החיובי של ההתנשאות. "בושם של בחורות יפות עם צוואר ארוך", פסקה מ'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
CALVIN KLEIN, BEAUTY מחיר: 510 שקלים ל-50 מ"ל; 100 מ"ל ב- 620 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

• החדש של אסתי לאודר מערבב ורדים, פצ'ולי, שושן וכאלה, ובשפריץ הראשון מעניק ניחוח קצת כבד. אלא שבחלוף זמן מה, הריח הופך לונילי עשיר וחם, מה שנקרא בשפת הבושמופילים – חושני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסתי לאודר, sensuous noir, מחיר: 485 שקלים ל-50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

• בושם גברי משובח שגם נשים ישמחו להחרים לעצמן, ומשלב מרכיבים טעימים ומתובלנים כמו אשכולית, פלפל, שומר, הל, והזוג הקלאסי – האנג'לינה ובראד של הבשמים - וניל ופצ'ולי. גם יפה, גם אופה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
The one gentlemen, דולצ'ה וגבאנה. 50 מ"ל ב- 425 שקלים; 100 מ"ל ב- 580 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

• המארז השווה הזה לכריסטמס, הוא הזדמנות להגיד מילה טובה על הבושם הגברי הכייפי של ג'יבנשי, שמורכב מברגמוט ותפוז, פלפל ורוד וקפה, ומפיץ שמחה בכל אשר יפנה. הדיל כולל בושם בגודל 100 מ"ל, ג'ל רחצה ואפטר שייב ג'ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Play של ג'יבנשי, 350 שקלים למארז/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • לנקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully