וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותה אייס קווין, רק בעירום

15.12.2010 / 16:08

בתמונות ראשונות מקמפיין קיץ 2011 של ורסצ'ה, הופשטה ג'נוארי ג'ונס משמלות שעון החול של בטי דרייפר ממד מן, אך נשארה אותה עקרת בית מאופקת ומרוחקת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם ללא שמלת שעון חול, המבט הוא אותו מבט של בטי. ג'נוארי ג'ונס בתצלום ראשון מקמפיין אביב/קיץ 2011 של ורסצ'ה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשבועיים לאחר שנודע כי השחקנית ג'נוארי ג'ונס (32) תככב בקמפיין האביב של ורסצ'ה, שוחררו התמונות הראשונות. קשה להתעלם מהתצלומים המהממים בשחור לבן של מריו טסטינו, וללא ספק מדובר ב-stopper, כמו רבים מהקמפיינים הקודמים של בית האופנה האיטלקי. יש להניח שהמעלעלים במגזיני האופנה של אביב 2011 ימצאו את עצמם מתעכבים על המודעות החדשות וישמחו לגלות את גרושתו של דון דרייפר בעירום, כפי שמעולם לא נראתה במד מן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עירום מרוחק. ג'נוארי ג'ונס בקמפיין ורסצ'ה אביב/קיץ 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם זאת, יש פה פספוס. עקרת הבית המאופקת ממד מן אמנם הופשטה משמלות הרטרו צמודות המותניים ומרופדות החזה שלה, אך היא נשארה בשנות ה-50, רק בסנדלי עקב ועם תיק עכשווי. כמו במרבית הסצנות בהשתתפות ג'נוארי ג'ונס בתפקיד בטי בסדרה, גם פה האווירה קרה ומנוכרת, המבט צונן, ההבעה אדישה והתנועה קפואה. אין חמימות בקמפיין הקיץ וג'ונס אמנם יפיפייה כמו תמיד, אך נותרת בלתי נגישה. דונטלה ורסצ'ה, המנהלת הקרייאטיבית בורסצ'ה, אמרה על גו'נס ליומון האופנה wwd עם פרסום בחירתה כפני המותג: “אני תמיד בחיפוש אחר הבלונדינית הבאה של ורסצ'ה... ובג'נוארי אני מרגישה שמצאתי אשת ורסצ'ה מושלמת למאה ה-21... היא שיקית ואלגנטית, אבל גם חושנית מאוד". שיקית ואלגנטית – ללא ספק. אבל חושנית – לא בדיוק, בכל אופן לא בתצלום הזה. מריו טסטינו שרק לאחרונה צילם תמונות אירוסים רשמיות (מחויכות ומלאות חום) של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, לא הצליח להציג כאן צד אחר ופחות מוכר של המצולמת המפורסמת שלו.

ואם כבר נעשה שימוש בפרסונה המאוד מסוימת וברורה של בטי, יעשו נכון בוורסצ'ה אם יוסיפו לצד התמונה את אחת האמירות הבלתי נשכחות שלה במד מן כמו למשל: “את לא מנשקת בחורים, בחורים מנשקים אותך" (לבתה סאלי), או "רק אנשים משעממים משתעממים" (לבנה בובי כשהתלונן שמשעמם לו), או "לך תדפוק את הראש בקיר" (שוב לבובי, כשהוא המשיך לנדנד שמשעמם לו).

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully