וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליפורניה גירל בפריז ובמילאנו

17.12.2010 / 10:15

עם לוק חיוור, שיער בלונדיני סבוך, גבות מחומצנות ורווח בין השיניים, היילי קלוסון בת ה-15 מפלסת דרכה אל הצמרת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בווג יפן, מאי 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

לארה סטון, הולנדית שבשבוע שעבר זכתה בפרס דוגמנית השנה בטקס פרסי האופנה הבריטית היא לא רק דוגמנית מצליחה שפניה נראות רבות בהפקות אדיטוריאליות וקמפיינים, אלא גם מכתיבת טרנדים רבת השפעה. המראה החיוור שלה, הגובה, שיער הבלונד הסבוך, הגבות המחומצנות והרווח בין שתי שיניה הקדמיות שהיו לסימני ההיכר שלה, הפכו להיות פיצ'רים מבוקשים בתעשייה. ג'ורג'יה מיי ג'אגר, בתם של ג'רי הול ומיק ג'אגר, ודפני גרונוולד בת ארצה של סטון, הן שתיים מהידועות בגל "לארה ודומותיה". ידועה פחות, אבל עם עתיד לא פחות מבטיח, היא היילי קלוסון, קליפורנית בת 15 עם שאפתנות מקצועית ובשלות מפתיעה לגילה המוקדם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בבאזאר מכסיקו, נובמבר 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא החלה את דרכה לפני שנתיים, בגיל 13, כשהחליטה לנסות את מזלה באודישן פתוח שהתקיים בלוס אנג'לס. עד היום זה נראה לה סוריאליסטי, אבל היא התקבלה מיידית. עבודותיה הראשונות היו צילומי קטלוג עבור מותגים אמריקאים פופולריים בעלויות בינוניות כמו Jag Jeans, Wildfox Couture ו-Forever 21. כבר אז השתקפה הפרסונה מלאת הבגרות והבטחון שלה ובעיקר הבעת ה"אל תתעסקו אתי" הידועה שלה. כל מי שמחפש היום בלונדינית קופצנית ומלאת אנרגיה במסגרת אסטרטגיה תדמיתית, יימצא בהיילי קלוסון את מבוקשו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באל האמריקאי, ספטמבר 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקמפיין ג'ינס ג'אג 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא בלונדינית תכולת עיניים שגובהה 180 סנטימטרים. ביחד עם נינוחות טבעית מול מצלמה, כמו גם בעקבים גבוהים על מסלולי מותגי על, יש לה את כל מה שצריך להצליח בדוגמנות בינלאומית. בעונת אביב 2011 שהתקיימה בסתיו האחרון, היא השתתפה לראשונה בתצוגות שמות מובילים כמו קלווין קליין, גוצ'י, ורסצ'ה, לנווין, כריסטיאן דיור, מיו מיו והרמס. שלב חשוב בקריירה שלה שחלקו התקיים הרחק ממולדתה בפריז ובמילאנו הושלם בהצלחה. היא אף זומנה במהלך הימים האינטנסיביים של שבועות האופנה לעבודות עתידיות, כולל ליהוק מחמיא לשמש כפני גוצ'י בשנה הבאה. ליהוק מסקרן שאין עליו מידע רב כרגע.

היילי קלאוסון בתצוגת ready to wear אביב/קיץ 2011 של אלי סאאב בפריז, אוקטובר 2010. GettyImages
בתצוגת Ready to Wear אביב/קיץ 2011 של אלי סאאב בפריז/GettyImages
בתצוגת Ready to Wear אביב/קיץ 2011 של אלי סאאב בפריז (צילום: אימג'בנק - GettyImages). GettyImages
בתצוגת Ready to Wear אביב/קיץ 2011 של אלי סאאב בפריז/GettyImages

בראיון מתחילת החודש לניו יורק מגזין, היא סיפרה שהזיכרון המתוק שלה מהעבודה בתעשייה עד כה קשור לאירוע Fashion's Night Out האחרון שהתקיים בניו יורק. היא נתקלה במקרה באדריאנה לימה בחנות ויקטוריה סיקרט בסוהו והיא התרגשה מאוד, כיוון שהסופרמודל הברזילאית נערצת עליה כבר שנים. היום קשה לה להאמין שאדריאנה לימה חתומות באותה סוכנות. יש לה עמוד טוויטר פעיל שבו היא חולקת בעיקר חוויות מקצועיות, וגם בלוג שבו היא מפרסמת פוסטים ותמונות המשקפים את ההתקדמות הקריירה שלה לכיוון הנכון.

היילי קלאוסון בתצוגת Pre Fall 2011 של אוסקר דה לה רנטה בניו יורק, ספטמבר 2010. Slaven Vlasic, GettyImages
בתצוגת Pre Fall 2011 של אוסקר דה לה רנטה החודש בניו יורק/GettyImages, Slaven Vlasic

כבתו של מאמן כדורסל נערים, היא שיחקה הרבה כדורסל בילדותה. היום בימיה החופשיים היא מכינה שיעורי בית ובשאר הזמן משלימה שעות שינה. הדוגמנית האהובה עליה בכל הזמנים היא ורושקה, סופרמודל גרמנייה ואייקון אופנה משנות ה-60. אחד המעצבים החביבים עליה הוא ג'אני ורסצ'ה המנוח, והיא היה אחד האנשים בתעשייה שהיא הייתה שמחה לפגוש כי הבינה מדוגמניות אחרות שהיה לו כבוד רב לדוגמניות ושבזכותו כמה דוגמניות הפכו לסופרמודלס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בווג איטליה, אוקטובר 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה שהיא הכי אוהבת בדוגמנות הוא "פשוט הכל", החל מהביגוד המדהים שהיא מציגה, דרך כל החבריות הנוצרות ועד כל החוויות שהיא צוברת. המינוס בעיסוק מבחינתה הוא ההמתנה לסיום העבודה על ההפקות שהיא מצטלמת להן כי היא תמיד חסרת סבלנות וסקרנית לגבי התוצאות. מה שאנשים בדרך כלל לא יודעים עליה, הוא שהיא ישנה עדיין עם ה"בייבי בלנקט" שלה, כלומר עם השמיכה ששימשה אותה כשהייתה תינוקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully