וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל למה מגיע לי קמפיין?

19.12.2010 / 14:40

למרות שיופי הוא בעיני המתבונן, ולמרות אהבתנו האינסופית לברוס וויליס ודמי מור, אנחנו לא בטוחים שבתם רומר היא הדוגמנית החמה הבאה בעולם האופנה

רומר וויליס, אוקטובר 2010. Charley Gallay, GettyImages
רומר וויליס באוקטובר השנה/GettyImages, Charley Gallay

רומר וויליס, בתם של דמי מור וברוס ויליס, נבחרה להוביל את קמפיין אביב 2011 של בית האופנה האמריקאי באדג'לי מישקה. לבת ה-22 ניסיון קצרצר במשחק ואם להודות על האמת, לא הרבה מה להציע בתחום הלוק. אבל זה, כאמור, לא הפריע לנסיכה ההוליוודית לזכות בקמפיין אופנה. וויליס כבר צולמה לקמפיין במליבו, קליפורניה, על ידי טוני דוראן, צלם אופנה וסלבס ידוע. הקמפיין אשר יעלה במרץ הקרוב יציג שמלות ערב; את הקולקציה החדשה "מרק וג'יימס"; בגדי ים ואביזרים.

ברוס וויליס ובתו רומר וויליס, ספטמבר 2009. Michael Buckner, GettyImages
עם אבא. רומר וויליס עם ברוס וויליס, ספטמבר 2009/GettyImages, Michael Buckner
דמי מור (משמאל) ורומר וויליס, אפריל 2010. Kevin Winter, GettyImages
עם אמא. רומר וויליס עם דמי מור, ספטמבר 2009/GettyImages, Kevin Winter

בנות כוכבי רוק ושחקנים הוליוודיים שאינן בהכרח יפות באופן מיוחד ובכל זאת עוסקות בדוגמנות, היא לא תופעה חדשה. אבל במקרה הזה, מדובר בליהוק תמוה למדי. פניה של טלי לנוקס, לדוגמה (בתה של אנני לנוקס), לא נראים כפניה של דוגמנית, אבל היא גבוהה ויש לה גוף מצוין. ג'ורג'יה מיי ג'אגר, בתם ג'רי הול ומיק ג'אגר לא זכתה בגזרה דקה או גבוהה, במיוחד, אבל פניה דומים לאלה של לרה סטון, ואמבר לה בון, בתם של יסמין וסימון לה בון, לא יפה כמו אימה, אבל יש לה שיער ארוך נהדר ורגליים אינסופיות.

ברוס וויליס, רעייתו אמה המינג (משמאל) ובתו רומר וויליס (מימין), אוקטובר 2010. Frazer Harrison, GettyImages
עם אבא והאם החורגת היפה. רומר וויליס, ברוס וויליס ואמה המינג/GettyImages, Frazer Harrison

ומה יש לרומר וויליס? ככל הנראה בעיקר קשרים ושם נכון. הבכורה מבין 3 בנותיהם של וויליס ומור בסך הכול דומה להוריה, אם כי למרבה הצער היא ירשה את הפיצ'רים הפחות מוצלחים של הזוג המושך. כלומר, גנים רצסיביים בלתי מוצלחים שבאופן מצער באו לפה לביטוי, לא מנעו עבודת דוגמנות נחשקת.

רומר וויליס, ספטמבר 2010. Michael Loccisano, GettyImages
בארוע של טומי הילפיגר בניו יורק, ספטמבר 2010/GettyImages, Michael Loccisano

באדג'לי מישקה, בית אופנה אמריקאי, פועל מ-1988 בניהול צמד המעצבים מרק באדג'לי וג'יימס מישקה, זוג לעסקים ולחיים. בגדיהם, בעיקר שמלות שטיח אדום מבדים קלים ועיצוב פשוט, פופולריים בקרב סלבריטאיות רבות כמו אופרה ווינפרי וברוק שילדס. הם פעילים גם בתחומי בישום ואביזרים. המותג ידוע גם בזכות שמלת הכלה השנייה של שרלוט ב"סקס והעיר הגדולה". באופן קבוע נשכרות רק אמריקאיות כפני המותג. פרזנטריות עבר היו, בין היתר, התאומות אולסן, שרון סטון, ברוק שילדס, קארי אנדרווד, אווה לונגוריה וטרי האצ'ר.

צמד המעצבים אמרו בידיעה רשמית: "אנו מעריצים את רומר, היא זוהרת, מלאת נעורים וכייפית. רומר מגלמת את הרוח של קולקציות האביב שלנו, במיוחד הקולקציה החדשה שאנו משיקים 'מרק וג'יימס'". נותר רק לקוות שכישוריהם הקריאטיביים של צמד המעצבים מוצלחים יותר הפעם מכישורי הליהוק שלהם.

דוגמנית בשמלת באדג'לי מישקה בתצוגת אביב 2011 של בית האופנה בניו יורק, ספטמבר 2010. Frazer Harrison, GettyImages
בקרוב על רומר. דוגמנית בדגם קולקציית אביב 2011 של באדג'לי מישקה בתצוגת בית האופנה בניו יורק, ספטמבר 2011/GettyImages, Frazer Harrison

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully