וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיילים גם בחנויות מקוונות

לירוי שופן

26.12.2010 / 16:41

המכירות הגדולות של סוף השנה שוטפות גם את החנויות האינטרנטיות, שמאפשרות לכם להשיג פרטי מעצבים בלחיצת כפתור

עונת הסיילים הפכה להיות אחד הסמנים המשמעותיים בלוח השנה של עולם האופנה. לפי המסורת, נוהגים בתי אופנה וכלבו הממוקמים במדינות בעלות רוב נוצרי, לצאת במבצעים משמעותיים מיד לאחר חג המולד, כדי לדלל את המלאי שנותר לאחר טירוף הקניות ולפנות את המדפים לקראת קולקציית הקיץ. בשנים האחרונות הוקדמו מעט המכירות, בעיקר בצפון אמריקה, ומותגים רבים נוהגים להציע הנחות סמליות במהלך כל חודש דצמבר, אך עדיין – ההנחות הגדולות צצות מיד לאחר ביקורו של סנטה קלאוס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה של ריבר איילנד ב-41 ליש"ט במקום 60. asos.com/מערכת וואלה!, צילום מסך

אותו עיקרון בדיוק מוביל גם את חנויות האופנה המקוונות שיצאו גם הן במבצעים רחבי היקף בסוף השבוע האחרון. לאור העובדה שיותר ויותר חנויות אינטרנטיות מוכנות לשלח הזמנות לישראל, בחינם או תמורת תשלום, אלו מהוות אופציה לרכישה של פרטי מעצבים שאינם נמכרים בארץ, במחירים משתלמים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעלי אוקספורד של יוז'י ימאמוטו ב-403 דולרים במקום 620. Forward/מערכת וואלה!, צילום מסך

טעימת חובה:

קבוצת האתרים של Revolve היא מרבץ אופנה מושלם. היא מתחלקת לשלושה תתי אתרים: Revolve Clothing – אופנה עכשווית וצעירה; Forward – אופנת מעצבי-על עם אדג' (כמו כריס ואן אש, ריק אוונס, בנד אף אאוטסיידרס ואחרים); ו- Reverse, שהיא קהילת אופנה סגורה (אליה צריך להירשם), שבמסגרתה נמכרים פריטים מעונות קודמות בהנחות גדולות במיוחד. המשלוח, בתנאים מסויימים, בחינם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עליונית של Rue de mail ב-381 דולרים במקום 953. Restir.com/מערכת וואלה!, צילום מסך

Matchesfashion.com – השלוחה האינטרנטית של קבוצת בוטיקים משובחת מאנגליה. באתר מעצבי על אלגנטיים, שבימים האחרונים נמכרים בהנחות שנעות בין 30%-50%. בהיצע: איב סן לורן, גוצ'י, ברברי, ועוד ועוד. הפריטים נשלחים בקופסאות מעוטרות ומשובבות נפש, שרק מוסיפים לכל החוויה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת בארוק של אלכסנדר מקווין ב-528 ליש"ט במקום 885. Matchesfashion.com/מערכת וואלה!, צילום מסך

Aloha Rag – חנות הממוקמת בהוואי, בלב האוקיינוס השקט, ומחזיקה רשימת מותגים שאינה מביישת בוטיק בשדרה יוקרתית, עם דגש על מעצבים אמריקאיים. מי שרוצה לשים את היד על פיליפ לים וחבריו, זה המקום המושלם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגפונים של אן דמולמיסטר ב-670 דולרים במקום 1,340. Aloharag.com/מערכת וואלה!, צילום מסך

Asos.com – רבות כבר נכתב על האתר הזה, שמתמקד בקווי משנה של מעצבים (כמו Mcq של אלכסנדר מקווין או 'מרק ביי מרק ג'ייקובס') ועלויות משלוח זולות. השבוע הוא פצח בסיילים של 50% הנחה ויותר על חלק נכבד מהמלאי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצה מכופתרת של מרק ג'ייקובס ב-249 דולרים במקום 490. Forward/מערכת וואלה!, צילום מסך

Restir.com – אתר יפני שמתאים למטיבי לכת. מתוקף העובדה כי הוא ממוקם בארץ השמש העולה, המחירים בו יקרים יותר, אך מנגד – אפשר למצוא בו פריטים נדירים, שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר. ההנחות נעות בין 20%-70%, והיצע המעצבים כולל את ז'יבנשי, דיור, אלכסנדר מקווין, תום בראון ואחרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוקסינים לנשים של מיו מיו ב-180 ליש"ט במקום 300. Matchesfashion.com/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעיל שרלינג של פיליפ לים ב-675 דולרים במקום 1,350. Aloharag.com/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכל מקרה צריך לזכור כי קיימת תוספת מכס ומע"מ על ביגוד, העשויה להגיע לכ-30% מהמחיר. בעוד שאתרים כמו Saks.com, השייך לרשת בתי הכלבו האמריקאית, או אתר האאוטלט yoox.com, מחשבים את המכס כחלק מהמחיר הסופי, מרבית האתרים אינם עושים זאת. במקרה כזה, הלקוח מחוייב בתוספת התשלום על ידי חברת המשלוחים. ועדיין, על אף מחיר המשלוח ותוספת המכס, לעיתים קרובות מדובר בעסקה כדאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully