וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חונים בכחול-לבן

טל דרורי

28.12.2010 / 7:12

'חולצת רשת' מצאה אתר שבו היא יכולה לקנות בגדים של היפסטרים מגניבים שחולפים על פניה ברחוב בדרך לעבודה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שם: Stitsh

משמעות השם: וריאציה עדינה למילה Stitch (תפר). קליט, זכיר ונעים לאוזן.

לוקיישן: www.stitsh.com

ז'אנר: בלוג אופנה המציג צילומים של מתלבשים ואופנת רחוב מערים שונות בעולם, ומשלים אותם עם קישור ישיר לחנויות מקוונות בהן לרכוש את המלתחות המוצגות.

האתר הוקם בשלהי 2008 על ידי דומיניק פיינדוס איש פיננסים לונדוני לשעבר עם חיבה חזקה מאוד לאופנה. אחרי מספר שנים כבנקאי בסיטי, החליט דומיניק לזנוח את העולם האפור אך המכניס של הפיננסים, לטובת נטיות ליבו האמיתיות. הרעיון לאתר נולד אחרי שנים של צפייה בבלוגים המתעדים אופנת רחוב, שייצרו אצלו תסכול כשלא הצליח לאתר את האביזרים בהם חשק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרילר

הרשת עמוסה לעייפה בבלוגים אופנתיים מלאים בצילומים של עוברי אורח עם חוש מפותח לסטייל. חלוץ הקונספט היה ה'סרטוריאליסט' הניו יורקי שעלה לרשת ב- 2005, והפך במהירות לקול משפיע בשמי עולם האופנה.

הפופולריות הנמשכת של הטרנד הבלוגרי הזה מאוד מובנת בעידן האינטרנטי. הרחוב תמיד היה ועודנו אחד מיעדי ההשראה הברורים של כל מי שעוסק בעיצוב אופנה ובסטיילניג. בדרך הזו, השראה שנלקחת מאינדיבידואלים אנונימיים אך בעלי חוש אופנתי טבעי, עוברת פרשנות יצירתית ותהפוך לרכיב ביצירת קולקציה או הפקת אופנה.

הבלוגים המתעדים עוברי אורח סטייליסטים עובדים על אותו עקרון אבל מוותרים על האינטרפטציה. הם יוצאים לרחוב עם עין חדה ומצלמה כדי לאתר ולתעד טרנדים אופנתיים וסטייל בכלל ומפיצים אותם כמו שהם לציבור כולו. התוצאה - דמוקרטיה אופנתית במיטבה בה ניתנת לכל אחד אפשרות להשפיע ולהיות מושפע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

העובדה שהאובייקטים המצולמים הם לא בהכרח בעלי נתונים המתאימים לדוגמנות מסלול, גם היא חשובה לאמירה לפיה אופנה וסטייל הם לא נחלתם הבלעדית של הממוזלים גנטית. אבל כל זה כאמור חדשות ישנות.

Stitsh, לעומת זאת, לוקח את הקונספט צעד אחד רחוק ומסחרי יותר. מעתה לא עוד התבוננות קנאית באאוטפיט של השכן הווירטואלי והטרנדי ממול.האתר המאוד חביב למשתמש מאפשר לגולש, באמצעות טכנולוגיה לא מסובכת, להקליק על האאוטפיט הנחשק ולהיות משוגר לחנויות המקוונת בה יוכל בכמה קליקים להרכיב אותה לעצמו ולחסוך זמן ותסכול פוטנציאלי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים

תחת Your photos אפשר למצוא קולקציה של תמונות רחוב מהבלוגים הכי שווים.

בהקלקה על חלק התמונה הרלוונטי ישוגר הגולש אל החנויות הווירטואליות בהן מצוי הפריט הרלוונטי. אם הבגד הספציפי לא מוצע יותר באתר המיועד, תופיע כיתובית על הבגד ולפעמים יוצע בגד חלופי מלייבל אחר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למשל מרינה, בלוגרית בת 18 מניו יורק אוחזת בתיק של דונה קארן, 310 ליש"ט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק של דונה קארן, 310 ליש"ט/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף יש שתי לשוניות נוספות אחת מוקדשת לאמריקה ומתמקדת בניו יורק והשנייה לאנגליה ומכסה את רחובות לונדון ומנצ'סטר. תחת שתי הלשוניות שנחלקות לגברים ונשים, ניתן למצוא תמונות רחוב שצולמו בחסות האתר, העובדות על אותו עיקרון בדיוק.

אקסטרה

בהיותו אסמכתא אופנתית, מציג הבלוג מדי שבוע אייטם ששווה קנייה. למשל המגפיים המושלמים האלה מקורט גייגר - לייבל נעליים ששווה היכרות בפני עצמו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגפיים של קורט גייגר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully