וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קי אונסיס וחברים - הבחירה של נאוה סילוורה

2.1.2011 / 13:30

ג'קי אונסיס. Tom Wargacki, GettyImages
קשה לעמוד בפניה. ג'קי אונסיס בתמונה מ-1975/GettyImages, Tom Wargacki

בפני שני דברים עיקריים בחיים אני מתקשה לעמוד: ריחם המשכר של בגדי ונעלי עור, וג'קלין אונסיס. כבר שנים אני שאוספת פריטי וינטג' מעור וג'קלין קנדי אונסיס היא אחת הנשים המדהימות בעיני. היתקלות מקרית בתמונת שחור-לבן מ-1975 של האלמנה הנשיאותית במעיל טרנץ' עור, שמה סוף לכל התלבטות באשר לפריט הנחשק של 2011. מבט חטוף בתמונת הפפארצי אשר צולמה במרץ 1975 בשדרה ה-5 בניו יורק, מגלה למה ג'קי אשר מתה ב-1994 נחשבת לאחד מאייקוני האופנה של המחצית השנייה של המאה הקודמת.

משקפי השמש האיקוניים שלה משלימים פה לוק שיקי וחתיכי, אבל מה שעושה פה את האפקט זה מעיל העור. אין לדעת איפה הוא היום. הושלך, נמסר לצדקה, או פשוט נמצא ברשות בתה קרוליין. אבל אני משוכנעת שבדיוק כמו אז, גם השנה הוא יחמיא ויתאים לכל דבר ולכל אחד מימי עונות המעבר והחורף. בנוסף, אין לשכוח, הוא גם שחור!

ואם למי שמטפל בבקשות לשנה הבאה בתחום אופנה יש זמן, אז גם פיאת בלונד אחת מליידי גאגא, כל קולקציית pre-fall 2010 של מיו מיו, נעלי העקב עם ה-hidden platform של בריאן אטווד בוורוד נוד, גיליון ווג פריז של מאי 1969 עם ג'יין בירקין על השער. עוד ברשימה: ללפף את הגומייה סביב הקוקו של קרל לגרפלד ולהכין סנדוויץ' לקייט מוס. אלו הדברים שיעסיקו אותי ב-2011? כן, כן! Welcome to my world.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully