וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה שורט

רוויטל מדר

3.1.2011 / 8:20

ציפורניים ארוכות, מחודדות וצבעוניות מציפות את המגזינים ותצוגות האופנה. אצל הישראליות הציפורן המוגזמת מעולם לא הלכה לשום מקום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפקת שבעת החטאים לגיליון אוקטובר 2010 של ווג פריז/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שבחלקים נרחבים של ארץ ישראל, בניית ציפורניים אימתניות ומרובעות, מעוטרות נצנצים וציורים היא תופעה רווחת, שמעולם לא חלפה, התופעה לא תקשרה עם הלך הרוח העולמי. עולם האופנה הבינלאומי מקפיד כבר שנים על ציפורניים גזורות בקפידה, באורך שאינו עובר את קו האצבע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפקת אופנה מתוך גיליון נובמבר 2010 של נומרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אך עונת החורף הביאה איתה שינוי. טרנד הציפורניים המתארכות, הופיע בתחילה במסלולי תצוגה אחדים, ולא חשובים במיוחד, כמו למשל באלה של המעצבים ג'יי. מנדל, Ann Lawlor, ו-Farah Angsana שהעלו על המסלול ב בשבוע האופנה של ניו יורק, דוגמניות עם ציפורניים מאורכות במיוחד. מבין השלושה מנדל היה הסולידי יותר. הציפורניים שלו זכו לטיפול מינימליסטי, והציפורן התארכה מעט מאוד מעבר לאצבע. Lawlor מצידה, נצמדה לשחור והלבן, בצביעה שרק יצרה מראה מאריך לציפורן שלמעשה לא הייתה כל כך ארוכה. אל מול שניהם, הכסף המטאלי שעיטר ציפורניים ארוכות ודוקרניות אצל Angsana, הבהיר שיש פה חצייה של קו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפקת אופנה לווג פריז, גיליון דצמבר 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפריצה הגדולה של הטרנד החלה כשהוא עבר מהמסלולים אל דפי המגזינים, שאמרו די לציפורן הקצרה. בהפקה שצילם טרי ריצ'רדסון לווג פריז בגיליון אוקטובר, נראית הדוגמנית קריסטל רן תוקעת את ציפורניה הארוכות, שמשוחות בחום-בורדו, במזון חי יותר או פחות. על השער של ווג הבריטי, באותו החודש, נראית שריל קול במראה ילדותי, עם ציפורן ארוכה בוורוד מסטיק, וכך גם באותו החודש בווג הגרמני, בהפקה מרהיבה שעושה כבוד לבלוקי הצבע החד ממדיים שמושפעים גם כן משנות ה-70.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפקת אופנה לווג פריז, גיליון דצמבר 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהפקות האופנה של המגזינים עברה הציפורן המוארכת לפרסומות, מה שעשוי לרמוז על האופן בו מתפתחות מגמות - מעורכי מגזינים וסטייליסטים אל הצד המסחרי. מכיוון שמגזינים מנוהלים היום הרבה יותר על ידי גוף המפרסמים, מאשר על ידי הסטייליסטים עצמם, אולי הציפורן היא בדיוק אותו מרחב שבו נותר לסטייליסט חופש יחסי ליצור אמירה שאינה מכוונת מלמעלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפקה של טרי ריצ'רדסון לווג פריז/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש הרואים במגמת הציפורניים הארוכות את הפרידה מהמיתון הכלכלי, שמגיע בימים אלה לסיומו. הציפורניים הקצרות והפרקטיות מפנות את הבמה לציפורן הארוכה, שיכולה לדקור, אך באותה מידה גם להישבר. בפרשנות הזו כאילו נוכחת סוג של השתחררות, מעולו של המיתון, אבל אם בוחנים את אורך הציפורן דרך המסגרת של האשה, שהסקסיות שלה באה כעת באריזה שלמה, אפשר לטעון שההשתעבדות שכבר החלה, בכל הנוגע לציפורניים שלה, הולכת לעלות מדרגה בעונה הבאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קריסטל רן תוקעת ציפורניים בהפקה של טרי ריצ'רדסון בגיליון אוקטובר של ווג פריז/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully