וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטי הולמס פרזנטורית לאן טיילור

12.1.2011 / 19:17

הרשת האמריקאית הנוטה להעדיף אימהות מפורסמות כפרזנטוריות, בחרה בהפעם באמא הסיינטולוגית לקמפיין אביב 2011

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייטי הולמס במודעת אן טיילור, קמפיין אביב 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך

קייטי הולמס (32) נבחרה לשמש כפני אן טיילור, רשת אמריקאית לביגוד נשים, בקמפיין פרסומי לעונת אביב 2011. בתפקיד החדש, גברת קרוז תחליף את הסופרמודל הגרמנייה היידי קלום. "קייטי מגלמת את מותג אן טיילור – חכמה, מוכשרת, שיקית באופן מדהים ומנהלת חיים מלאים עם יופי וחן. אנו מעריצים ומכבדים את קייטי בשל האינטליגנציה שלה, אדיבותה וסגנונה האישי הנצחי". אמרה בידיעה רשמית כריסטין בושאמפ, נשיאת תאגיד רשת חנויות אן טיילור.

הולמס כיכבה לפני שנתיים בדיוק בקמפיין מיו מיו, הליין הצעיר מבית פראדה. לאחרונה היא נקשרה דווקא להלבשה עממית יותר בעלויות בינוניות עם הופעתה בקטלוג J. Crew, רשת אמריקאית לביגוד יום יומי לכל המשפחה. קמפיין אן טיילור בכיכובה מהווה המשך בייצוג אופנה אפשרית במובן הכספי.

"אני מעריצה נשים שעושות מאמצים להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמן ושעובדות במקביל קשה מאוד. אני שמחה שקיימת חנות זו של אן טיילור המסוגלת להציע סגנונות מדהימים לתפקידים המגוונים שנשים ממלאות", אמרה האמא הסיינטולוגית ליומון האופנה wwd.

טום קרוז וקייטי הולמס, ניו יורק, ספטמבר 2010. nelson bernard, GettyImages
טום קרוז וקייטי הולמס בניו יורק בספטמבר שנה שעברה/GettyImages, nelson bernard

רשת אן טיילור הפעילה מאז 1954 קרויה על שם דגם שמלה פופולרית שנמכרה בחנותו של אבי מייסד החברה. השם אן טיילור היה עם השנים לשם נרדף להלבשת נשים קלאסית. ב-320 חנויות הרשת ניתן למצוא חליפות אלגנטיות, שמלות מעטפה, חולצות צווארון, סריגים, חצאיות עיפרון, קרדיגנים, ג'ינסים בגוונים כהים, מגוון נעלי סירה ואביזרים בסיסיים. באופן כללי מדובר באופנה שמרנית-זהירה הפונה לנשים בטווח גיל גבוה יותר מזה של הפרזנטורית הטרייה, אך עם זאת, גם נכונה לנשים צעירות ולא מעטות המועסקות בדיי ג'ובס משרדיים.

תמונות הקמפיין החדש צולמו בלוס אנג'לס לאחרונה על ידי צלם האופנה המוערך טום מונרו. טום קרוז בעלה ובתה סורי בת ה-5 שהו עימה כל זמן הצילומים. הקמפיין צפוי לעלות במרץ הקרוב במגזינים ווג, באזאר, אל, מארי קלייר ואין-סטייל, כמו גם בשילוט חוצות בערים מרכזיות. פרזנטוריות קודמות של אן טיילור היו, בדומה להולמס, שחקניות-אימהות יפיפיות כמו מילה ג'ובוביץ', נעמי ווטס וכאמור, היידי קלום.

השנה ניתן לראות את הולמס במספר תפקידים חדשים. מיני-סדרה חדשה בת 8 פרקים העוסקת בתולדות משפחת קנדי הנשיאותית תשודר בקרוב בארה"ב ובארצות נוספות. בסדרה מגלמת הולמס את הגברת הראשונה ג'קלין קנדי. כמו כן, במותחן The Son of No One עם אל פצ'ינו ובקומדיה ג'ק וג'יל עם אדם סנדלר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully