וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחש צפע

16.1.2011 / 18:13

20 שנה למלחמת המפרץ ו-5 סטודנטים מהאקדמיה לעיצוב אופנה מקבלים השראה מגגות תל אביב ומעצבים שמלות ערב שמתכתבות עם נופים אייקונים בעיר

הסטודנטים במסלול הרב תחומי לעיצוב אופנה ב'האקדמיה לעיצוב אופנה' מציגים פרוייקט סיום בנושא - "תל אביב שלי". במסגרתו עיצבו הבוגרים שמלות ערב, שמתכתבות עם נופים אייקונים בעיר.

מזרקת כיכר דיזנגוף, עבר והווה - אריה ברכל מעצב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
עבודה של אריה ברכל/מערכת וואלה, צילום מסך

"ההשראה מהמוטיב הפיסולי המרכזי, בתל אביב - כיכר דיזנגוף והמזרקה במרכזה. בחרתי לעצב שמלה עם אלמנטים פיסוליים ספירליים בולטים, השואבים השראה ממבנה המזרקה. בחרתי לעבוד עם צבעוניות של אפור ולבן כהוקרה למזרקה הראשונה שנבנתה בימי ראשיתה של תל אביב. הקווים הכלליים שלה מאוד גרפיים, כשהקונוסים הבולטים מהשמלה מהווים דימוי להומור הפיסולי של המזרקה של אגם. הצבעוניות הנוכחית של המזרקה קיבלה ביטוי באבזור המשלים לדגם."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

קיטוב תל אביבי - כריס סינקין מעצבת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
עבודה של כריס סינקין/מערכת וואלה, צילום מסך

"ההשראה לעיצוב קוטבי באה מתוך חיי היומיום הניגודיים בתל אביב, כמו למשל מפגשים בין קטבים חילוניים המשלבים את חיי הלילה המתירניים מול העולם השמרני הדתי והמאופק. התחברתי לעיר אחת שבה דרים בכפיפה יחד 2 עולמות כל כך מנוגדים זה לזה. הסתקרנתי מהאפשרות ששני העולמות יפגשו ויהיו למקשה אחת. פרטי הדגם - שמלת סאטן ותחרה עדינה בשחור. חלק קדמי בתחרה, מכוון לחשוף את צללית הגוף שמתחת. מעל ז'קט מחוייט עם צווארון גבוה, מבד סאטן כסוף, בשילוב שרוולים תפוחים מאוד ומנג'טים גבוהים, ליצירת מראה גלאם."

מרפסות תל אביב - רין בר יוסף מעצבת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
עבודה של רין בר יוסף/מערכת וואלה, צילום מסך

"ההשראה לעיצוב התקבלה מתוך התבוננות בארכיטקטורה התל אביבית האופיינית -היום מגדלי מגורים עם מרפסות מעוגלות, בניינים עם מרפסות דמויות קלח תירס, צפיפות הבתים במגדלים, ומהרושם הרב שבנייני המגורים הגבוהים יוצרים בעיני המשוטט בעיר. בחרתי לעצב את החלק התחתון משכבות שכבות של טול בגוונים שונים ועדינים, בשילוב חלק עליון דמוי מחוך."

מגדלי עזריאלי - רומי בכר מעצבת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
עבודה של רומי בכר/מערכת וואלה, צילום מסך

"ההשראה נבעה מהארכיטקטורה הראשונה בתל אביב, שנתנה לגיטימציה להפיכת תל אביב לסוג של ניו יורק בקטן, בהצטלבות הדרכים בין איילון צפון ואיילון דרום. החצאית מעניקה תחושת גובה על ידי שימוש במותנים גבוהים, ובשימוש בקווי רוחב המודגשים בשחור על רקע כסוף. החלק התחתון עשוי מטול שחור בשכבות מוגזמות בכוונה, ליצירת רושם של העומס והרעש של העיר התחתית, מסביב למגדלים. הגזרה בנויה כצללית צרה מאוד, שעון-חול, עם הרחבה מוגזמת בתחתית."

סגור לרגל שיפוצים - לין ישי מעצבת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
עבודה של לין ישי/מערכת וואלה, צילום מסך

"בחרתי לעצב שמלה בהשראת עבודות השיפוץ הבלתי נגמרות בבניין הגובל עם הבניין בו אני מתגוררת בתל אביב. מידי בוקר התעוררתי לרעש הפטישים, המקדחים, ועבודות המסגרות והבינוי המתמשכות. כאן אני מנסה להביע משהו אמיתי על המצב התל אביבי של עבודות בינוי ותחזוקה בלתי נגמרות."

אקססוריז: מליסה ל'סטורי', אבגד, אלדו, קרן וולף, Xray, H&M, גולדן ליידי, אפרודיטה, דיווה .

דוגמנית: ליאור ברזילאי לאלינור שחר
צילום: אמיר יהל
סטיילינג: גיא סילברמן
איפור ושיער: שרון מיימון
הפקה: עדי שלמה - קרנית יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully