וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגלובוס המוזהב וירוק העד

17.1.2011 / 12:36

איך משתלב ההיריון של נטלי פורטמן עם השטיח האדום, ומה עשתה השמלה הירוקה לעיניים של אנג'לינה ג'ולי - השמלות היפות של טקס גלובוס הזהב

בטקס פרסי גלובוס הזהב ה-68 שנערך אתמול בהילטון בברלי הילס, לוס אנג'לס, כוכבות קולנוע וטלוויזיה הוכיחו טרנדיות ומעודכנות מרשימים עם הרבה כתפיים מרופדות וירוק עד. גם ורוד בייבי, שמלות אסימטריות, גזרות בת ים ויהלומים יקרים, לא נעדרו, כתמיד.

אנג'לינה ג'ולי

אנג'לינה ג'ולי. Jason Merritt, GettyImages
אנג'לינה ג'ולי/GettyImages, Jason Merritt

המועמדת לפרס השחקנית הטובה ביותר עבור תפקידה ב"התייר", נטשה את השחור החביב עליה לטובת ירוק עד מחמיא. השמלה, ורסצ'ה אטלייה ארוכת שרוולים, היא שילוב של הסגנון הרופף-נוח-זורם הידוע של ג'ולי עם חידוש מרענן בדמות כתפיים מרופדות ומותניים מודגשים. התכשיטים העדינים עד לא נראים הם של רוברט פרוקופ ובאופן מוצלח לא האפילו על השמלה.

נטלי פורטמן

נטלי פורטמן. Frazer Harrison, GettyImages
ואנחנו חשבנו שהיא תלבש דיור. נטלי פורטמן/GettyImages, Frazer Harrison
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השמלה בוורוד בייבי הותאמה במקוריות לאיבזור האדום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בניגוד לתחזית הפנימית של צוות וואלה! אופנה, הכוכבת שלנו על השטיח האדום בגלובוס הזהב השנה לא הופיעה בשמלת דיור (שהרי היא הפרזנטורית של הבושם "מיס שרי דיור"), אלא בשמלת ויקטור אנד רולף ונעלי סטלה מקרטני. רק הקלאץ' האדום שתאם את הוורד הדומיננטי בחזית השמלה, היה תזכורת להתקשרות הכוכבת עם בית האופנה הצרפתי. ייתכן שלא נמצאה שמלת היריון עבורה? מכל מקום, השמלה בוורוד בייבי הותאמה במקוריות לאיבזור האדום, כמו גם לליפסטיק, והמראה כולו היה מושלם, כמו ההופעה המנצחת של פורטמן ב"ברבור שחור". התכשיטים הקלאסיים הם של טיפאני אנד קו.

מילה קוניס

מילה קוניס. Jason Merritt, GettyImages
מילה קוניס/GettyImages, Jason Merritt

בשמלת ורה וונג אסימטרית בירוק עד, המועמדת לפרס שחקנית המשנה נראתה אלגנטית ורגועה (למרות המועמדות). סידור שיער קלאסי, קלאץ' גודית' ליבר ותכשיטי זהב מאופקים השלימו מראה בוגר, עד בוגר מדי. אבל עם המשחק שהפגינה ב"ברבור שחור" עבורו זכתה במועמדות, הכל נסלח לה.

הלי ברי

הלי ברי בטקס ה-68 של גלובוס הזהב, ינואר 2011. Jason Merritt, GettyImages
הלי ברי בטקס ה-68 של גלובוס הזהב, ינואר 2011/GettyImages, Jason Merritt

זוכת האוסקר הוכיחה לא פעם בעבר טעם מצוין על השטיח האדום. כשזה קיים – זה תמיד שם! גם אתמול. בשמלת נינה ריצ'י שחורה עם כתפי ספגטי, מחוך קטיפה ומחשוף מחמיא, המועמדת עבור תפקידה ב"פרנקי ואליס" כרקדנית גוגו סכיזופרנית, נראתה מעולה. צמידי הארי וויסטון השתלבו יפה ובסך הכול לוק מצוין שתרם, ככל הנראה, לנינוחות שלה אתמול. הלי אולי הפסידה את הפסלון המוזהב אתמול, אבל ניצחה על השטיח האדום.

ליאה מישל

ליה מישל. GettyImages
ליה מישל/GettyImages

"היא גורמת לי להרגיש מאושרת ומלאת אור!” אמרה כוכבת Glee לערוץ E על השמלה האסימטרית הוורדרדה שלה אתמול. למען האמת שמלת האוסקר דה לה רנטה עם שולי הגלים אשר שולבה עם עקבי כריסטיאן לובוטין ותכשיטי פלטיניום של לוריין שוורץ החמיאה לכוכבת הסדרה המצליחה, למרות שבסך הכל מדובר בגזרה וסגנון שנראו לא פעם על השטיח האדום בשנים האחרונות. מכל מקום, זה לא הפריע ל-Glee לזכות בשלושה פרסים אתמול.

אן הת'ווי

אן הת'ווי. Jason Merritt, GettyImages
אן הת'ווי/GettyImages, Jason Merritt

המועמדת לפרס השחקנית עבור תפקידה ב"אהבה וסמים אחרים" (ומנחת האוסקר בקרוב) בחרה בשמלה בגוון ענבר-חום-צהבהב של ארמני פריווה, הליין היוקרתי של בית האופנה האיטלקי החביב עליה. מבט מקרוב על השמלה מגלה שיבוץ צפוף של אבני קריסטל של סוורובסקי. קלאץ' קטנטן של רוז'ה ויווייה, פלטפורמות עקב של בריאן אטווד ותכשיטי וינטג' של ואן קליף הוסיפו עניין, אך לא האפילו על השמלה המרשימה.

ניקול קידמן

ניקול קידמן. GettyImages
ניקול קידמן/GettyImages

המועמדת לפרס השחקנית עבור תפקידה מרובה הביקורות המהללות בדרמה Rabbit Hole בה היא מגלמת אם שמאבדת את ילדה בתאונה, הופיעה בשמלה מאופקת עד מאופקת מדי של פראדה. הגוון השנהבי לא השתלב יפה עם עורה החיוור של הכוכבת. גזרה אסימטרית החמיאה בעבר לניקול, אבל הפעם היא חסרת מעוף ובלתי מרגשת. התכשיטים של פרד לייטון וסנדלי העקב של רוז`ה ויווייה לא ממש הצילו את הצניעות הלא נחוצה.

אווה לונגוריה

אווה לונגוריה. GettyImages
אווה לונגוריה/GettyImages

בשמלה שחורה דרמתית של זאק פוזן, הפרודה הטרייה ועקרת הבית הנואשת נראתה מצוין. הגוון החמור אולי ביטא את מצב רוחה בימים אלו, אבל עם נוכחות הוליוודית זוהרת, כמו תמיד, אווה הזכירה לנו מדוע היא המפורסמת והידועה מבין שאר "עקרות הבית". קלאץ' של סרג'יו רוסי ויהלומי ניל ליין השלימו את המראה המאופק והאלגנטי.

ג'ניפר לופז

ג'ניפר לופז. Frazer Harrison, GettyImages
ג'ניפר לופז/GettyImages, Frazer Harrison

בשנים האחרונות קשה שלא להיתקל במעצב לבנוני על השטיח האדום בהוליווד ואתמול גברת אנטוני הייתה אחת ממספר נציגות שכנתנו מצפון. הדיווה בחרה בשמלת זוהיר מוראד לבנה ומנצנת עם שכמייה שקופה מעל כתפיות, מחשוף במידה הנכונה ושסע חושף רגליים מחוטבות. תכשיטי הארי ווינסטון, קלאץ' סווארובסקי, עקבי כריסטיאן לובוטין וקוקו חמוד השלימו מראה קלסי וסקסי כאחד.

קת'רין זיטה ג'ונס

קת'רין זיטה ג'ונס. Jason Merritt, GettyImages
קת'רין זיטה ג'ונס/GettyImages, Jason Merritt

האם לשניים אשר נלוותה לבעלה מייקל דאגלס שהיה מועמד לוול סטריט 2, בשמלת סטרפלס בירוק עד של מוניק לולייה, תכשיטי ואן קליף, נעליים וקלאץ' של פראגמו. מראה מרשים לכל הדעות, אם כי פומפוזי למדי עבור גלובוס הזהב. אולי הבעת שמחה לרגל מועמדות הבעל ובעיקר החלמתו ממחלה מדאיגה.

כריסטינה אגילרה

כריסטינה אגילרה. Frazer Harrison, GettyImages
כריסטינה אגילרה/GettyImages, Frazer Harrison

בניגוד למצופה, הגרושה הטרייה לא הצליחה לזעזע כהרגלה על השטיח האדום. עם מועמדות סרט הבכורה שלה "בורלסק" לפרס המוזיקל או הקומדיה הטובה ביותר, הזמרת בחרה בשמלת תחרה וסטרפלס של זוהיר מוראד שהייתה תזכורת ישירה לעיצוב בקבוקון הבושם שלה. גם סידור השיער והאיפור נטו יותר לקלסיות ופחות לצעקנות. תכשיטי לוריין שוורץ השלימו לוק סביר של הזמרת הטובה שלא תמיד הצטיינה בסיטואציות שטיח אדום.

סקרלט ג'והנסון

סקרלט ג'והנסון. GettyImages
סקרלט ג'והנסון/GettyImages

בשמלת אלי סאאב רומנטית עם אפליקציות פרחוניות בסגנון שנות ה-40, סקרלט (שריקי ג'רווייס מנחה הטקס אמר עליה שהיא יהודייה כי "מל גיבסון אמר לי") הייתה אחת המצטיינות אתמול על השטיח האדום. הגרושה הטרייה הפגינה בחירה מעולה גם של סידור השיער הניאו-קלסי, עקבי ג'ימי צ'ו ותכשיטי ואן קליף. מי בכלל צריך את ריאן ריינולדס?

סנדרה בולוק

סנדרה בולוק. Jason Merritt, GettyImages
סנדרה בולוק/GettyImages, Jason Merritt

זוכת פרס השחקנית של שנה שעברה שילבה את הפוני החדש והחמוד שלה עם שמלה ורודה מחורזת ואסימטרית של ג'ני פקהאם. עקבי ג'ימי צ'ו וקלאץ' VBH תרמו למראה אולטימטיבי. הצמיד הדומיננטי המוכסף שהותאם לקלאץ' המטאלי נענד בחוכמה רבה על פרק יד ימינה של הכוכבת, הצד שהשמלה האסימטרית השאירה גלוי. בנוסף, האקססורי המיותר של טקס שנה שעברה, בעלה לשעבר של הכוכבת, לא נראה בסביבה ותרם למושלמות המראה שלה אתמול.

ג'נוארי ג'ונס וכריסטינה הנדריקס

ג'נוארי ג'ונס וכריסטטינה הנדריקס בטקס גלובוס הזהב ה-68, ינואר 2011. Jason Merritt, GettyImages
כריסטינה הנדריקס/GettyImages, Jason Merritt
הארנק של כריסטינה הנדריקס בטקס פרסי הגלובוס 2011. Jason Merritt, GettyImages
הארנק של כריסטינה הנדריקס/GettyImages, Jason Merritt

מד מן אמנם הפסידה את פרסי הטלוויזיה ל-Glee ואימפריית הפשע, אבל אי אפשר בלי ג'נוארי ג'ונס וכריסטינה הנדריקס. שתי הכוכבות של אחת הסדרות הכי טובות בטלוויזיה היום, גם לבשו שתיים מהשמלות היפות על השטיח האדום אתמול. ג'ונס, באופן לא מפתיע הופיעה בוורסצ'ה (היא משמשת כפני תיקי אביב 2011 של בית האופנה האיטלקי), ותכשיטי ניל ליין. כריסטינה בשמלה אסימטרית מדהימה של רומונה קאווצה ותכשיטי שופארד. שתיהן באדום עז ושיער בסידור קלאסי מוקפד. עם נוכחות הגורמת להחסיר פעימה, שתי כוכבות מד מן יכלו להרשות לעצמן להפסיד את הפסלון המוזהב.

אליזבט מוס בטקס פרסי גלובוס הזהב ה-68, ינואר 2011 שמלה ירוקה ירוק עד שטיח אדום סטרפלס. Jason Merritt, GettyImages
אליזבט מוס בטקס פרסי גלובוס הזהב ה-68, ינואר 2011 שמלה ירוקה ירוק עד שטיח אדום סטרפלס/GettyImages, Jason Merritt

אליזבט מוס

לסיום סקירת אופנת הבנות של השטיח האדום אתמול בגלובוס הזהב, עוד שמלה בירוק עד. אליזבט מוס המגלמת את פגי ב"מד מן" בחרה בשמלת סטרפלס בגוון הטרנדי של דונה קארן, מעצבת חביבה עליה לאירועי שטיח אדום. טבעת קוקטייל באותו גוון ועגילי נברשת דומיננטיים של לוריין שוורץ השלימו לוק מחמיא לשחקנית המוכשרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully