וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השילוש הקדוש

רוויטל מדר

19.1.2011 / 12:51

בית האופנה טיירי מוגלר מינה את מי שאחראי על הלוק של ליידי גאגא למעצב האמנותי של קו הנשים והגברים. גאגא, בתמורה, תחשוף היום בתצוגה רימיקס חדש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טיזר בית תיירי מוגלר לתצוגה הראשונה של פורמיצ'טי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לכל מי ששכח שעיסוקה המרכזי של ליידי גאגא מתרכז במוזיקה, ועדיין חושב שהיא בעצם בובת דיגום של עולם האופנה על הצד האקסצנטרי והבשרני ביותר שלו, מוזמן לצפות היום בערב (רביעי) בתצוגת הגברים של המותג תיירי מוגלר. התצוגה המתקיימת במסגרת שבוע האופנה לגברים בפריז, היא הראשונה של בית מוגלר תחת ידו של ניקולה פורמיצ'טי, הסטייליסט של ליידי גאגא ועורך האופנה של ווג גברים היפני. פורמיצ'טי, (אשר לו ליידי גאגא חייבת די הרבה), הרגיש מאוד בנוח לבקש טובה מוזיקלית מהלקוחה שלו, וגאגא אכן הסכימה להיות העורכת המוזיקלית של התצוגה, שבמהלכה יושמע רימיקס חדש מאלבומה שעתיד לצאת במאי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טיזר נוסף של בית תיירי מוגלר לתצוגה הראשונה של פורמיצ'טי/מערכת וואלה!, צילום מסך

התוספת של גאגא היא רק עוד נקודה מעוררת ציפיות בתוך אירוע עמוס במבטים, המצפים להצלחות ואו כישלונות מהדהדים. פרומיצ'טי, הנחשב לאחד מהמעצבים התיאטרליים של עולם האופנה וזה שהפך את גאגא דרך הבגדים למיצב חי ונושם של אופנה (לטוב ולרע), עורר ציפיות רבות מצד התעשייה, לאחר היוודע דבר מינויו למנהל הקריאטיבי של בית מוגלר. פרומיצ'טי המשיך לעורר כדרכו ציפיות גם לקראת התצוגה ושיחרר טיזרים בצורת אימאג'ים. בין התמונות דוגמן צבוע שחור, בתוך פריים שחור למהדרין, עם כובע מתכתי שמקורותיו הן בעולם המלחמה והן בדימויים העתידניים של ספרות המדע הבדיוני, שהפכו את השם מוגלר ליותר מסקרן מתמיד. מעבר לכך הם הבהירו שהמסלול הזה הולך להיות אירוע יוצא דופן בשבוע אופנת הגברים של פריז. שבוע מעניין לכל הדעות, אך ביחס לגזרה הנשית, הוא עדין לא נוטה לספק את אותם תופינים שאליהם רגילים חובבי האטרקציות. לפחות עד היום שבו נוצר השילוש הקדוש: מוגלר, פורמיצ'טי וגאגא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully