וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי - פני הבושם החדש של אסקדה

19.1.2011 / 15:11

הישראלית הבינלאומית נבחרה להוביל את קמפיין הבושם החדש, ששמו טרם פורסם. הבקבוק יגיע לחנויות החל מהאביב הקרוב

לפי דיווח של יומון האופנה wwd, הדוגמנית הישראלית (26) נבחרה על ידי קבוצת האופנה הגרמנית אסקדה לשמש כפני בושם חדש של המותג. פרטי הקמפיין הפרסומי טרם סוכמו סופית, אולם דווח שרפאלי תגיע בקרוב לפגישה במטה אסקדה במינכן. ככל הנראה רפאלי גם תגיע לתצוגת ליין ביגוד הספורט של המותג, אשר תיערך באותו זמן בעיר. לא נמסרו פרטים על הבושם עצמו, הבקבוקון או האריזה, אבל ככל הנראה הוא ישווק בברלין החל ממרץ הקרוב. עד כה הושקו מבית אסקדה שלושה בשמים: Taj Sunset, Absolutely Me ו-Desire Me.

בר רפאלי. אביב חופי
בר רפאלי השבוע בארץ/אביב חופי

את קמפיין הבושם האחרון שהושק על ידי אסקדה, הובילה השחקנית האמריקאית אוליביה וויילד (האוס, The O.C, טרון). בקמפיין הביגוד לאביב/קיץ 2011 מופיעה הסופרמודל הברזילאית איזבלי פונטנה ובקמפיין סתיו/חורף 2010 הופיעה מילה ג'ובוביץ'. בשנים 2008-2009 כיכבו במודעות החברה כריסטי טרלינגטון ואווה הרציגובה וגם הצלמים הנשכרים על ידי אסקדה לצילומי תמונות הקמפיינים, הם מן השורה הראשונה של התעשייה, דוגמת פיטר לינדברג ופטריק דמרשלייה.

מותג אופנת ה-Ready to Wear אסקדה נוסד ב-1978 במינכן ומתחילת דרכו בלט בעיצובים ששילבו קומבינות יוצאות דופן של צבעים ומרקמים, רקמות בלעדיות וסריגים מורכבים. המותג צמח ופיתח, בנוסף לביגוד היוקרה, גם ליין ספורט, אקססוריז, בישום, משקפי שמש וביגוד לילדים. בקיץ 2009 נקלעה החברה למצוקה כלכלית שכמעט והובילה לפשיטת רגל, אך בנובמבר אותה שנה נרכשה על ידי המיליארדר ההודי-לונדוני לקשמי מיטאל. כיום לחברה כ- 1,260 נקודות מכירה ביותר מ-80 מדינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully