וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל אובמה לובשת אלכסנדר מקווין

אדר ריכטר

22.1.2011 / 19:30

הגברת הראשונה שוב עושה לנו נחת, הפעם עם שמלת נשפים בהדפסי שושנים אדומות, והיא משאירה את אוסקר דה לה רנטה להתמרמר בשקט, בחושך, לבד

מישל אובמה שוב דופקת הופעה מהממת בבית הלבן, הפעם בארוחת ערב פורמלית שהתקיימה לפני כשלושה ימים, לרגל ביקורו הדיפלומטי של נשיא סין. היא לבשה שמלת נשף אדומה, עם כתף אחת חשופה מעט, המעוטרת בהדפסים גדולים של שושנים ענקיות, בעיצוב אלכסנדר מקווין.

אבל מסתבר שלא כולם היו מרוצים מהשמלה. המעצב האמריקאי אוסקר דה לה רנטה, טען ביומון האופנה WWD כי על הגברת הראשונה להקפיד ללבוש בגדים של מעצבים אמריקאים ולא אירופאים. דה לה רנטה (שהלביש בעבר את הילרי קלינטון) טען כי הוא לא נעלב שאובמה לא בחרה ללבוש את העיצובים שלו, וכי הסיבה למחאה הקטנה שלו נעוצה בעובדה שהיא מונעת חשיפה ממעצבים מתחילים. "אני זקן, ואני לא צריך את זה, אבל יש הרבה אנשים צעירים, אנשים מוכשרים שכן צריכים", הוא אמר.

השמלה שבחרה אובמה, מאפיינת את חיבתה לצבעים עזים והדפסים מוגדלים. כזכור, כבר בשנת 2009 היא הוכרזה כמתלבשת הטובה ביותר בקטגוריית "השיק הפוליטי" על ידי המגזין "ואניטי פייר" ומגזין האופנה הצרפתי "ELLE", כשהיא מותירה מאחור את קרלה ברוני-סרקוזי. היא אמרה אז בראיון למגזין גלאמור בנוגע למראה וסגנון, כי עליה להציב לעצמה סטנדרטים: “לאנשים תמיד יהיו דיעות וזוהי זכותם, במיוחד כשאת הגברת הראשונה, את מייצגת את האומה. לכן אני לא מופתעת שאנשים מגלים עניין. אבל אני מנסה לחיות בשלום עם הבחירות שלי ורק אחר כך להיות פתוחה לתגובות של כל האחרים". ואכן אובמה, הכניסה קו אופנתי חדש, מרענן וצעיר לבית הלבן שכולל לא פעם אפילו גופיות חושפות כתפיים ומכנסיים קצרים.

מישל אובמה בשמלה של אלכסנדר מקווין בארוחת ערב לנשיא סין הו ז'ינטאו. Carolyn Kaster, AP
מישל אובמה בשמלה של אלכסנדר מקווין בארוחת ערב לנשיא סין הו ז'ינטאו/AP, Carolyn Kaster
ברק ומישל אובמה מארחים את נשיא סין הו ז'ינטאו לארוחת ערב בבית הלבן. Carolyn Kaster, AP
ברק ומישל אובמה מארחים את נשיא סין הו ז'ינטאו לארוחת ערב בבית הלבן/AP, Carolyn Kaster
ברק ומישל אובמה מארחים את נשיא סין הו ז'ינטאו לארוחת ערב בבית הלבן. Carolyn Kaster, AP
ברק ומישל אובמה מארחים את נשיא סין הו ז'ינטאו לארוחת ערב בבית הלבן/AP, Carolyn Kaster

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully