וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבטה לפנים

23.1.2011 / 14:00

רפאל נדאל, הטניסאי הטוב בעולם, מחליף את רונאלדו כפני התחתונים והג'ינסים של ארמני לקיץ 2011. אנחנו התקשנו למצוא את ההבדלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בארמני חיפשו ומצאו את הגוף המושלם הבא שעשוי לעצור דפדוף מונוטוני בדפי מגזינים. בית האופנה האיטלקי גייס את הטניסאי הספרדי רפאל נדאל (24) לקמפיין התחתונים והג'ינסים החדש. התמונות החדשות של הטניסאי הטוב בעולם, שוחררו השבוע וסקירה חטופה שלהן מגלה שקונספט השחור-לבן, האווירה החושנית והמראה האתלטי נשמרו, בדומה לקמפיינים קודמים עם דייויד בקהאם וכריסטיאנו רונאלדו.

נדאל, זוכה 9 פרסי גראנד סלאם, הוא בחירה לא מפתיעה של ארמני והיא מתיישבת עם האסטרטגיה הפרסומית המבוססת על ספורטאי מצליח, בעל גוף מושלם ופוטוגני שקהל היעד של המותג רואה בו מודל לחיקוי וסמל הצלחה.

"נדאל הוא פנומן אמיתי, כנראה השחקן הטוב ביותר במגרש היום עם כוח וזריזות עצומים", אמר ג'ורג'יו ארמני על מי שנחשב לאחד מן הטניסאים הטובים של הזמנים. "אני מאושר לראות אותו בפעולה בכל משחק, הוא אישיות אידאלית כיוון שהוא מייצג מודל בריא וחיובי לצעירים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נדאל צולם על ידי צמד צלמי האופנה מרט ומרקוס שצילמו גם את שני הפרזנטורים הקודמים. בתמונה אחת מתוך השתיים שפורסמו עד כה, נראה נדאל שכוב על מעין שולחן עץ מתקלף ושעון על מרפקיו בגי'נס מכובס צמוד ומחמיא. בתמונה השנייה הוא יושב בתחתוני כותנה אלסטיים, מושך את שיערו אחורנית עם שתי ידיו.

בשתי התמונות מתגלה הטורסו המושלם והחלק של "מלך החימר" (כינוי שדבק בו עקב הצלחותיו במגרשי חימר). בניגוד למקרים של בקהאם ורונאלדו, לא נוצרת פה תחושה מיידית וברורה של עיבוד פוטשופ שנועד לנפח ולהעצים שרירים, קוביות ובליטות.

בדומה לקמפיין הקודם עם כריסטיאנו רונאלדו שתמונותיו שוחררו לעיתונות בזמן המונדיאל האחרון בדרום אפריקה, כך גם הפעם, וכמובן באופן לא מקרי, תמונות קמפיין נדאל שוחררו בסוף השבוע האחרון במקביל לאליפות אוסטרליה הפתוחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רונאלדו בקמפיין ארמני/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רונאלדו בקמפיין ארמני/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דייויד בקהאם בקמפיין ארמני/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully