וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לך פרצוף של סימן שאלה

24.1.2011 / 10:36

איך מורחים ליפסטיק על שפתיים יבשות ואיזה איפור עיניים מתאים לבעלות משקפיים? המאפר עומר אסף עונה לאלה שמתלבטות מול המראה

איך אפשר לדעת מה הוא סוג העור שלי?

אבחון סוג עור מדויק מומלץ לעבור אצל קוסמטיקאית. כמה מאפיינים יכולים לעזור לאבחן בצורה כללית את סוג העור: עור נוטה לשמן מאופיין בברק שומני ונוטה להתפרצות תכופה של פצעונים. עור מעורב מאופיין במרכז (אזור T – מצח, אף סנטר) מבריק כשסביבו העור יבש ומתוח. עור יבש נראה מתוח, נוטה לאדמומיות ורגישות, בגוון אפרפר ללא חיות.

יכול להיות שהעור יהיה בתקופות מסוימות שמן ובתקופות אחרות רגיל?

שינויים במזג אוויר משפיעים על רמת הלחות בעור ולכן בימי הקיץ כאשר רמת הלחות באוויר גבוהה, יתכן כי תרגישי שמנוניות על העור.

איזה מייק אפ מתאים לעור מעורב?

עור מעורב ייהנה ממייק- פ ללא מרכיבים שומניים (OIL FREE) המועשר בחומרי לחות כמו חומצה היאלרונית.

איך מורחים ליפסטיק על שפתיים יבשות?

טיפול ראשוני לשפתיים יבשות מבצעים עם מוצר פילינג עדין, המסיר את תאי העור היבשים והמתקלפים. לפני השינה מומלץ למרוח קרם שומני מותאם לאזור השפתיים בשכבה עבה, כדי שישמש כמסכת לחות והרגעה. מריחת עיפרון תוחם לשפתיים על כל שטח השפה יעניק עמידות לשפתון, במיוחד במקרה של שפתיים יבשות. לאחר הסרת השפתון יש להעשיר את השפתיים בלחות והגנה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

איך מטשטשים שחורים מתחת לעיניים?

העלמת צללים כהים מתחת לעיניים נעשית בשלב מריחת המייק-אפ עם קונסילר המבהיר את הכהות. איפור כהה סביב העיניים מטשטש גם הוא את נראות הצללים הכהים סביב העיניים.

איך בעלות משקפיים יכולות לאפר את העיניים?

סגנון האיפור תלוי בסגנון מסגרת המשקפיים. למסגרת חזקה רצוי איפור נקי עם ריסים מודגשים במסקרה בכמה שכבות, המדגישות את מסגרת העיניים. מסגרת רכה מאפשרת את כל סגנונות האיפור.

באיזה צבע סומק משתמשים כאשר העור בגוון בהיר מאוד ומבנה הפנים עגלגל ושמנמן והיכן מניחים אותו?

לעור בהיר יתאים סומק בגוון טבעי על בסיס אפרסק או ורוד (תלוי בגוון העור והשיער). מריחת הסומק מתחת לתפוח הלחיים, מעט מעל לקו הלסת, יוצרת קווי תיחום והצרה לפנים מלאות. מומלץ לטשטש היטב את אזור מריחת הסומק כדי ליצור מראה טבעי ומואר.

איך מאפרים פנים מקומטות?

הכנת הפנים לפני תחילת האיפור היא הבסיס ליצירת מראה צעיר יותר ורענן. ראשית יש לנקות היטב את הפנים ולהזין את העור בתכשיר לחות יעיל. לאחר הספגת הלחות מומלץ למרוח קונסילר ישירות על קמטי ההבעה העמוקים כדי להעניק מילוי עדין לקמטים, לנטרל את הצללית הכהה שהם יוצרים וליצור שכבה חלקה על העור. הקונסילר מעניק בנוסף גם עמידות למייק אפ כך שהוא אינו שוקע לתוך הקמטוטים. לאחר מריחת המייק אפ המותאם לסוג העור, אפשר לבחור בגווני איפור אופנתיים שונים ולסיים את התהליך בעזרת פודרה שקופה על כל הפנים, המעניקה אשליה אופטית של חלקות וזוהר.

מהי שיגרת הטיפוח לעור לא יבש, שומני ובוגר?

טיפוח יומי קבוע כולל ניקוי העור, פילינג ומריחת לחות (ללא מרכיבים שומניים) המותאמים למצב העור. בנוסף, הקפדה על הגנה מפני שמש (הגורמת להזדקנות מוקדמת, קמטים ויצירת שומן עודף) ישפרו את מצב העור בתוך חודשיים-שלושה. בקיצור- הסוד נמצא בטיפוח והגנה יומיומית על העור.

  • עוד באותו נושא:
  • איפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully