וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפיי-פייה

29.1.2011 / 12:48

מבין הדוגמניות האסייתיות, בולטת במיוחד פיי פיי, סינית מתוקה-סקסית עם שם קליט, שעברה בהצלחה מדוגמנות בשנחאי לצמרת התעשייה בניו יורק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגיליון מאי של מגזין V/מערכת וואלה!, צילום מסך

הביקוש הרב לדוגמניות אסייתיות שהתחיל העשור השני של שנות ה-2000, נוצר עקב מודעות תעשיית האופנה לחשיבות הגוברת של שווקים באסיה, והוא ממשיך להוביל להופעת עוד ועוד פנים חדשות מסין, טייוואן ודרום קוריאה, הנראות בהפקות אופנה אדיטוריאליות, תצוגות וקמפיינים פרסומיים. בחודשים האחרונים, קשה שלא להיתקל בפני הבובה של פיי פיי סאן (Fei Fei Sun), סינית ילידת ח?ב??יי, מחוז במזרח סין, שזמן קצר לאחר בואה לניו יורק הפכה לאחת הדוגמניות האסייתיות המבוקשות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגיליון יוני 2010 של ווג סין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בת ה-21, שחורת שיער ועיניים בגובה של לא פחות מ-179 סנטימטרים (מכובד בהחלט, ולא רק לדוגמנית אסייתית) עברה רק לפני חצי שנה לגור בניו יורק ומאז היא עסוקה יותר מתמיד. פניה נראות בעמודי מגזיני אופנה מרכזיים כמו D-I, ווג איטליה, V , מארי קלייר, אל ועוד. בסתיו האחרון היא הוזעקה חזרה למולדתה לשמש כדוברת שבוע האופנה של שנחאי, פשוט כי יש לה כל מה שנדרש לקדם את תעשיית האופנה ההולכת וצומחת בסין – מוכרות, יופי כובש, פופולריות וגם שליטה בסינית ואנגלית.

הדוגמנית פיי פיי סאן בתצוגת Issa בלונדון, פברואר 2010. Stuart Wilson, GettyImages
בתצוגת אביב 2010 של Issa בלונדון, פברואר 2010/GettyImages, Stuart Wilson

היא החלה לדגמן רק לפני שנתיים בגיל 19 ולאחר תקופה דוגמנות קצרה, השתתפה בתחרות LOOK המקומית של סוכנות הדוגמנות עלית. זכייתה במקום הראשון הובילה לייצוג סין בתחרות הבינלאומית (Elite Model Look World Final) שבה סיימה במקום השלישי. היא הוחתמה על חוזים עם סוכנות עלית פריז ו-Women בניו יורק וזמן קצר אחר כך הופיעה (יחד עם דוגמניות סיניות אחרות) על שער המארי קלייר הסיני והאל הסיני.

הדוגמנית הסינית פיי פיי סאן בתצוגת אביב 2011 של סוניה ריקל בפריז, אוקטובר 2010. Pascal Le Segretain, GettyImages
בתצוגת אביב 2011 של סוני ריקל בפריז, אוקטובר 2010/GettyImages, Pascal Le Segretain

בדצמבר 2009 השתתפה בתצוגת קדם-סתיו של שאנל בשנחאי. בפברואר 2010 הצטלמה לקמפיין האביב של TANG, מותג ביגוד סיני המשלב מסורת ביגוד מקומית עם עיצובים מודרניים-אורבניים. אותו חודש סגרה את תצוגת ויויאן ווסטווד בלונדון וגם טופפה עבור כריסטופר קיין, נתן ג'נדן ו-Issa (מותג חביב על הנסיכה העתידית קייט מידלטון). במילאנו ופריז אותה עונה היא השתתפה בתצוגות מיסוני, הרמס, מיו מיו, סוניה ריקל, ז'יל סנדר וסלין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגיליון יולי 2010 של ווג קוריאה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביוני שנה שעברה הופיעה בהפקה אדיטוריאלית בווג סין, באוגוסט אותה שנה הופיעה שוב בווג סין והפעם צולמה על ידי צלם האופנה הנחשב דניאל ג'קסון. בחודש שלאחר מכן, היא כבר הופיעה על שער המגזין, וזה היה גיליון ספטמבר המרכזי. בעונת אביב/קיץ 2010 שנערכה בסתיו האחרון היא כבר לוהקה לתצוגות השמנת: סגרה את תצוגת פיליפ לים בניו יורק והשתתפה בתצוגות ורה וונג, מרק ג'ייקובס, אלכסנדר וונג, ז'יבנשי, ולנטינו ולנווין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגיליון אוקטובר 2010 של ווג סין/מערכת וואלה!, צילום מסך

כיום מעמדה כאחת הדוגמניות האסייתיות המבוקשות הולך ומתגבש, במיוחד לאור מעברה למגורי קבע בניו יורק. בראיון מהחודש לאתר sdversus.asia היא סיפרה שהיא עדיין לומדת להכיר את בירת האופנה האמריקאית, כולל התמצאות ברכבת התחתית ובשדרות האינסופיות. עם זאת, היא מוצאת דמיון בין ניו יורק לשנחאי. בזמנה הפנוי היא נהנית מחנויות ומסעדות, אבל מה שהכי מרתק אותה בניו יורק זה האנשים.

בחיי היום יום פיי פיי מעדיפה ביגוד פשוט בצבעים בסיסיים כמו שחור או לבן ובעיצוב פשוט. היא אוהבת לקנות בטופשופ, H&M וזארה, כי אלו בגדים יפים וזולים. תיקים ובגדים ממש מיוחדים היא מוצאת בחנות הענק בארניס. דוגמנות עבורה היא משהו משוגע והיא לומדת כל יום משהו חדש. היא נהנית מהעבודה עם צוותים שונים ובדרך כלל כולם אדיבים וידידותיים כלפיה. היא מאמצת בחייה הפרטיים הרבה מרעיונות יצירתיים של הפקות אדיטוריאליות, כמו איפור עיניים בצבעי אביב בוהקים כמו הירוק והצהוב שנראו הרבה בתצוגות אביב/קיץ 2011. בתיק איפור תמיד יהיו לה ליפסטיק ומסקרה.

הדוגמנית הסינית פיי פיי סאן בתצוגת אביב/קיץ 2011 של Sharon Wauchob בפריז, ספטמבר 2010. Antonio de Moraes Barros Filho, GettyImages
בתצוגת אביב/קיץ 2011 של שרון ווצ'וב בפריז, ספטמבר 2010/GettyImages, Antonio de Moraes Barros Filho

ביום טיפוסי, כשהיא לא עובדת, היא תקום מוקדם, תאכל ארוחת בוקר ואז תצעד לפארק עם החבר שלה, צלם אופנה, סתם כדי לנוח ולשמוע ציוצי ציפורים. אחר כך היא תלך לסופרמרקט ותקנה מצרכים שישמשו אותה בבישול אוכל טעים לאותו יום, או לארוחת צהריים עם חברים. אחרי הצהריים היא בדרך כלל נהנית מקריאה והתעמלות. בערבים פנויים, היא והחבר שלה אוכלים ארוחת ערב יחד ואחר כך הולכים לסרט או להצגה.

אין לה חברים מסוימים בעולם האופנה והיא מסתדרת מצוין עם כולם. אין לה מושג מה היא תעשה לאחר קריירת הדוגמנות ונכון לעכשיו, היא מעדיפה להתמקד בעבודה. היא מרוצה מכל מה שעשתה מקצועית, ולא מתחרטת על כלום. בחופשה הראשונה הקרובה היא תיסע לנוח ברומא או באחד מאיי יוון. בינתיים, היא נהנית מכל רגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully