וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משהו הולך עליכם

לירוי שופן

2.2.2011 / 8:45

צעיף פרווה צבעוני של פראדה, שנראה כמו מחזיק מפתחות ענק, נראה בכל חור אופנתי ומשגע את התעשייה ב-5,000 דולרים לחתיכה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצעיף המדובר של פראדה על השער של נומרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרק ג'ייקובס, בניגוד ללא מעט מעצבים אחרים הנשבעים אמונים בעיקר לעצמם, לא חושש להיתפס בציבור עם אביזרים ובגדים של מותגים אחרים, גם אם מדובר בפריטים אייקוניים או כאלה הבולטים באופן יוצא מגדר הרגיל. כפועל יוצא מכך, הוא לא רק הוגה מגמות בעצמו, כאחד המעצבים המשפיעים בעולם, אלא גם משמש כססמוגרף מדוייק לטרנדים. לפני כמה שנים הוא צולם עם ג'ינס סקיני של 'דיור הום', עוד לפני שהרשתות הגדולות קפצו על הטרנד ולאחרונה גם נצפה באחת מחופשות החוף שלו כשהוא אוחז בתיק בירקין ירקרק של הרמס, הנחשב לסממן היוקרה האולטימטיבי (עם תקופת המתנה של שנה וחצי).

בשבוע שעבר הוא נצפה בפתיחה של הניו-מוזיאון בניו יורק כשסביב צווארו כרוך באלגנטיות מנקרת עיניים פריט החובה של קיץ 2011 – רדיד הפרווה הניאוני של פראדה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרק ג'ייקובס בפתיחה של המוזיאון, עם צווארון הפרווה של פראדה בכחול-ירוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ייקובס רחוק מלהיות הראשון או היחיד שחומד את חיית המחמד (המתה) הזו. בימים אלה מהבהב הצעיף מכל פינה – מלבד קמפיין הקיץ של פראדה והפקות אופנה, הוא מככב על אנה דלו רוסו, המנהלת הקראטיבית של ווג ניפון (יפן), שגם שילבה אותו באחת ההפקות האחרונות של המגזין; על שער גליון פברואר 2011 של המגזין 'נומרו' ועל מיני-סלברטאיות כמו שלה מונרוק.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שלה מונרוק בתצוגת הוט קוטור של ולנטינו, ינואר 2011. GettyImages
על שלה תצוגת ההוט קוטור האחרונה של ולנטינו/GettyImages

האקססורי הזה הוא הייצוג המושלם של עושר וקלות הדעת. כבר בשניות הראשונות בהן הפציע כזנבנב שמנמן, מוזר ומפוספס של שועל שעיר, דווקא בידיהן של הדוגמניות בתצוגת הקיץ של פראדה, ולא סביב צווארן, היה אפשר לסמן שמדובר בסנסציה. יש בו איכויות שהופכות אותו למגנט ויזואלי, המעורר רצון עז לחוש אותו. הוא מגיע באינספור צבעים בוהקים, ומעוצב כך שחציו צבוע בצבע אחיד, וחצי השני, בדוגמת פסים, החל מכתום, ועד ירוק וכחול בהיר.

בתחילה, עוד היה קשה להבין במה בדיוק מדובר – פאוץ'? צעיף? סתם חפץ שאמור להיגרר איתך ממקום למקום? אבל ככל שרואים אותו יותר, מקשט את חזותה של אליטת הסגנון, כך מבינים ששאלת הפרקטיות היא לא חשובה. להיפך, העובדה שהרדיד הזה הוא קישוט טהור (וכחלק מקולקציית קיץ, הוא גם לא אמור להיות באמת אביזר מחמם), ועשוי מחומר יקר כפרוות שועל, היא זו שהופכת אותו לפריט שמסמל יותר מכל את השינוי האדיר שעובר על עולם האופנה היום. מבגדים שימושיים ומינימליסטיים, לאקסטרווגנזה פזרנית, בוטה ומתריסה, שיכולה להרשות לעצמה את מה שהיא לחלוטין לא צריכה. או כמו שמיוצ'ה פראדה העידה בעצמה על הקולקציה הזו, שזנב הפרווה הזה הוא חלק משמעותי מתוכה – "ההתחלה הייתה פשטות. התוצאה – הגזמה".

מחיר: 5,000 דולר בחנויות פראדה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על המסלול לא היה ברור מה זה הזנב השעיר הזה. לא בטוח שאפילו בקמפיין מבינים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצד ימין, בהפקה של ווג ניפון בגליון מרץ 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully