וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדי בר פרזנטורית הוניגמן

6.2.2011 / 14:50

בר שהתקשרה עד כה עם רשת קסטרו, תוביל את הקמפיין החדש במקום אילנית לוי תמורת 50 אלף דולר

סנדי בר. אלירן אביטל
"יופי ישראלי אידאלי". סנדי בר/אלירן אביטל

לאחר סדרה של בלונדיניות, החליטו בהוניגמן להמר על לוק הנתפס כיופי מקומי טבעי, ובחרו בסנדי בר כפרזנטורית לעונה הקרובה. בר תקבל תמורת הג'וב 50 אלף דולר ותחליף בתפקידה את אילנית לוי, שהייתה פרזנטורית רק כשנה (לוי עצמה תפסה את מקומה של מלאני פרס, שהייתה פני המותג במשך 8 שנים).

בר, בת 36, התגלתה לראשונה בגיל 17 על ידי הצלם עדי ברקן, אשר הפך לסוכן האישי שלה, ומאוחר יותר גם לבן זוגה. היא דיגמנה בעבר לרשתות המקומיות קסטרו ופלפל והשתתפה בפרסומות למילקי, ישראכרט, בירה "בלאק אנד וייט", בזק בינלאומי ועוד. בזמן שירותה הצבאי החלה גם בקריירת משחק ושיחקה באופרת הסבון הישראלית 'כסף קטלני' (1996), בסרטו של עמוס גיתאי 'קדמה' (2002), במחזמר 'חסמבה' (1998), בסדרות 'זינזאנה' (1999), 'החיים זה לא הכל' (2001), ולאחרונה בסדרת הדרמה 'חטופים' אליה תחזור בקרוב בתפקיד מרכזי בעונה חדשה. ב-2001 נישאה לשחקן אקי אבני. זמן קצר מאוחר יותר עברו השניים ללוס אנג'לס וניסו את מזלם כשחקנים בשוק המקומי, ללא הצלחה יתרה. ב-2008 שבו לארץ והתגרשו. הם הורים לילד כבן 6.

אילנית לוי. אביב חופי
נפרדת. אילנית לוי בחודש שעבר/אביב חופי

לדברי יעקב ומיכה הוניגמן, בעלי הרשת "כמותג המבוסס על ערכים של אופנה, תחכום, נשיות, אורבאניות, תשוקה ודינאמיות אנו מוצאים השתקפות מלאה בסנדי בר שהיא אחת מהכוכבות הכי גדולות ואהובות שהיו לנו כאן אי פעם. סנדי בעלת היופי הישראלי האידיאלי, משלבת קריירה בחיי אמהות ועושה זאת בחן וסטייל רב ואנו שמחים לחבק אותה אל תוך משפחת הוניגמן".

הקמפיין החדש של הוניגמן צפוי להצטלם בשבועיים הקרובים ולעלות החל מחודש מרץ הקרוב. הוניגמן החלה את דרכה בשנת 1947 כחנות משפחתית לבגדי ילדים בתל אביב ומונה כיום 60 חנויות בגדים לנשים, גברים, ילדים ותינוקות. בעבר שימשו כפרזנטוריות המותג: קלאודיה שיפר, מור קציר, עמית מכטינגר, שירלי בוגנים, שירי בן ארי, מלאני פרס ואילנית לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully