וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרזנטור החדש של TNT - הגמד מאוסטין פאוארס

7.2.2011 / 13:25

לאחר שיתוף הפעולה הקצרצר עם חסוס לוז ואחרי יותר מדי שעות צפייה באח הגדול, TNT מינו את הגמד הידוע מאוסטין פאואר, ורן טרוייר, לפרזנטור המותג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעכשיו גם דוגמן. ורן טרוייר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שנפרדה מחסוס לוז, אקס מדונה, די ג'יי ודוגמן יפה תואר, TNT משנה כיוון. הפרזנטור החדש שנבחר לקמפיין אביב/קיץ 2011 של המותג הוא הכוכב ההוליוודי קטן הקומה ורן טרוייר. כוכב סדרת סרטי אוסטין פאוארס בן ה-42 ישמש כפני הקולקציה החדשה של המותג ויציג בתמונות הקמפיין ביגוד שנתפר במיוחד למידותיו הזעירות. לצידו בקמפיין יופיעו דוגמנים במידות קונבנציונליות. הגמד הקירח ישתכר בתמורה לשירותיו כ-137 אלף דולרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גזרה מפוסלת, עיני תכלת ותלתול פסל יווני. הפרזנטור הקודם חסוס לוז/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרוייר, הידוע גם בכינויו מיני-וי הוא אחד האנשים הנמוכים בעולם (גובהו 81 סנטימטרים בלבד). מלבד סדרת הסרטים אוסטין פאוארס, הוא שיחק גם ב'פחד ותיעוב בלאס וגאס' (1998), 'הארי פוטר ואבן החכמים' (2001), 'גורו האהבה' (2008) ו'מופע הפלאים של ד"ר פרנסוס' (2009). נכון לעכשיו, הוא מככב בסדרה משלו בערוץ יו טיוב.

בפברואר 2004 דווח שטרוייר נישא לדוגמנית בגובה 180 סנטימטרים, אך ביקש לבטל את הנישואים יום למחרת. ביוני 2008 דלפה לרשת קלטת סקס ביתית של טרוייר ורנה שריידר, אקסית בגובה רגיל. הווידאו הודלף לרשת על ידי שריידר עצמה באמצעות אתר הרכילות TMZ.

פרזנטורים קודמים של המותג, מלבד חסוס לוז, היו ג'וש ביץ' ועומר ברנע. רשת TNT הפועלת מאז 1999 מציעה ביגוד טרנדי אורבני לצעירים. והיא מונה 57 סניפים ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully