וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגברת הראשונה של הטעם הטוב

13.2.2011 / 19:35

שלא כמוכם, מישל אובמה לא סאקרית של מותגים. השבוע היא הוכיחה שוב שטעם טוב אינו קשור לעלות והופיעה בשמלת H&M מחמיאה שעלתה לה רק 35 דולר

מישל אובמה מתארחת ב-Today Show בשמלה של H&M. Peter Kramer, AP
שיק וסגנון ללא פריסת תשלומים. הגברת הראשונה מישל אובמה בשמלת H&M בתוכנית The Today Show/AP, Peter Kramer
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נקודות הפולקה בשמלה של H&M לאביב 2011 ב-179 שקלים. למישל הוסיפו שרוולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מישל אובמה זוכה הרבה פעמים לשבחים בכל הנוגע לטעמה האופנתי וחוש הסגנון שלה, אחרי שבלא מעט הזדמנויות שילבה בהצלחה אופנה יוקרתית של מעצבי על, עם אופנת המונים תעשייתית כמו J. Crew או בננה ריפבליק. בשבוע שעבר היא עשתה זאת שוב, כשהופיעה לראיון בתוכנית הטלוויזיה The Today Show של רשת NBC בשמלה בכחול-נייבי מעוטרת בנקודות לבנות. השמלה המוצלחת לא הייתה עיצוב של מותג יוקרה כלשהו ולא הוטסה במחלקה ראשונה עבור הקליינטית החשובה. היא הייתה שמלה של H&M שמחירה 34.95 דולרים. חגורה כתומה ונעלי סירה צהובות שולבו בהצלחה והשלימו מראה מעודכן ואלגנטי עם נגיעות צבעי בסיס, מקולקציית אביב/קיץ 2011 של H&M, במחיר שווה נפש לכל אחת. השמלה בעיצובה המקורי מגיעה בגרסת גופייה, אך סטייליסט הגברת הראשונה הוסיף לה שרוולים, למראה נשיאותי, והיא קיימת גם בצבע וורוד-מלון.

מישל אובמה מתארחת ב-Today Show בשמלה של H&M. Peter Kramer, AP
אביב 2011 אלגנטי עם נגיעות צבעי בסיס. סגנון נשיאותי/AP, Peter Kramer

הבחירה הלכאורה תמוהה של אובמה בשמלה כה פשוטה, מוכיחה שוב שטעם טוב אינו קשור בהכרח לעלויות. הוצאת סכומי עתק על עבודותיהם של מעצבי על אולי מחמיאה לאגו, אבל לא תמיד מבטיחה מראה מוצלח (כפי שמוכיחים כשלונות אופנת שטיח אדום, המככבים בעונת הפרסים ההוליוודית).

מישל אובמה, אישה חכמה, לובשת מה שנכון עבורה ללא כל קשר למיקומו הגיאוגרפי של המותג או צלצול שמו של המעצב. המותג או המחיר אינם מהווים גורם משפיע בהחלטות האופנה של מי שיודעת להתלבש נכון. בניגוד לרבים מאיתנו, היא לא סאקרית של מותגים וגם אין לה הטייה "פטריוטית" לאופנה אמריקאית. לנגד עיניה עומד הצורך בבגד הנכון עבורה והדרך לשם, כפי שהיא הוכיחה, אינה כרוכה בחוסר ביטחון המוביל להוצאות אובדניות ותוצאות מאכזבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully