וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחיי החשבון בשוויץ

שירלי אכסלרוד

17.2.2011 / 8:30

קוסמטיקה קלה מתמודדת עם בעיות גדולות מאלו של מובארק, כמו למשל יובש בלחיים ומסקרה בעלת אישיות לא יציבה

כנראה שהאנושות לא תדע לתת לדילמה הקיומית הזאת את הכבוד הראוי לה, ולרשום אותה על דפי ההיסטוריה, אבל נ', שהחורף ייבש את עורה עד כדי קילוף, נבעתה לגלות שכל ניסיון למרוח עליו קרמים עשירים וכבדים, הסתיים בפנים מבריקות מדי, שומניות מדי ומוכנות להנבטה.

נ' קיבלה את קרם הלחות החדש והאצילי של וישי, אקוואליה טרמל לעור חסר לחות מאוד (כך נכתב במקור על האריזה. טוב שלא כתבו: מאוד מאוד חסר לחות, ממש יבש, פוי, לא נעים להסתכל), שמכיל מי מעיינות, נבדק על עור רגיש, ומזדהה עם מיעוטים - וגילתה את האור: "הפנים נרגעו, הלחיים היבשות התרעננו, ובאופן כללי העור קיבל גמישות מסויימת. תודות ללחות, גם המייק אפ ישב עליו טוב יותר. אחרי כמה ימים, כשהמצב השתפר, הקרם כבר הרגיש כבד מדי, ועבר לשמש אותי בלילה. החיסרון הקל היחיד הוא הריח – אמנם נעים, אבל קצת דומיננטי מדי בשביל קרם היפו אלרגני, ולא עובר גם אחרי 10 שעות. מהמוצדקים שבקרמי הלחות, במיוחד ביחס למחיר".
Vichi, AQUALIA THERMAL מחיר: 120 שקלים ל-40 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החיסרון טמון בריח. AQUALIA THERMAL של וישי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טוב, אז לא מדובר בסתם תחליב ניקוי, אלא בתמצית קוויאר טהור, שהוא כידוע חברם הטוב של אוליגרכים, ולאוליגרכים אי אפשר לומר לא. מה כבר יכול להיות רע ב"פורמולה חדשנית, שגם מנקה את העור וגם מלחחת אותו"? ובכן, מצד אחד, מדובר בתחליב עם מרקם עדין, ניחוח מופלא ויכולת ניקוי מרשימה שהצליחה להכניע את כל שאריות האיפור. מצד שני, לא קרה שום נס אחרי השימוש, לא נרשמו נפלאות בגיזרת האנטי אייג'ינג והעור אפילו הרגיש קצת מיובש.

פבוניה בוטניקה, Timeless balm Cleanser. מחיר: 233 שקלים ל-120 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להתמרח בקוויאר. פבוניה בוטניקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שהן מגיעות באריזה שמזכירה קצת מכונית קוריאנית – לא הגימור הכי אלגנטי שיש היום בשוק, הנסיינית פ' ממליצה לאמץ את מארז הצלליות החדש של סופטאץ', שכבר הוכיחה לא פעם שתקציב נמוך אין משמעו בהכרח דלקת עיניים או פריחה.
"במארז עשר צלליות צבעוניות מאוד עם נטייה לוורדרדים, בגוונים קצת שנויים במחלוקת - חלקם נאה, ואת חלקם האחר אפשר לשמור בשקט לפורים. הן מכילות מינרלים, שמנים ומיני דברים שאמורים לשמור על העמידות שלהן ולמנוע יובש – והן אכן מקיימות את ההבטחה, נמרחות בנוחות ומחזיקות מעמד בכבוד במשך שעות. אחרי הצלליות בקרם, בסטיק ובשאר פורמטים מהפכניים, נחמד לחזור לצלליות האבן הקלאסיות שלא מתפוררות".

צלליות Mini pink set של סופטאץ'. מחיר: 79.90 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אריזה שמזכירה קצת מכונית קוריאנית. צלליות Mini pink set של סופטאץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשמדובר במסקרה, יש שני ביג נו-נו'ז: גושים ופירורים. לעתים הגושים הופכים לפירורים. לפעמים הסדר הפוך. במקרים קשים במיוחד, שניהם באים יחד. במבחן הראשון עמדה המסקרה החדשה של סמאשבוקס בכבוד – הנסיינית מ' פעלה לפי ההוראות המסובכות מדי להתאפרות חפוזה של בוקר, פיזרה את החומר על הריסים בעזרת צד המברשת, הברישה ואז סירקה. המסרק הדקיק – מהזן שמ' אוהבת, היה נוח לשימוש, הפריד יפה את הריסים, ולא העמיס עליהם, אם כי גם לא שיווה להם נופך דרמטי במיוחד. מבחן הפירורים הוא כבר סיפור אחר: הדבר האחרון שמ' יכולה להשלים איתו הוא פתיתים שחורים מפוזרים מתחת לעיניים בסיומו של יום העבודה. גם בנסיון השני והשלישי הפתיתים ירדו עם ערב – וגורלה של המסקרה נחרץ.

מסקרה HYPERLASH MASCARA של סמאשבוקס. מחיר: 95 שקלים. להשיג ברשת 'אפריל'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפתיתים השחורים חרצו את גורלה. מסקרה HYPERLASH MASCARA של סמאשבוקס/מערכת וואלה!, צילום מסך

האייטיז כאן – ורסצ'ה ביקבק אותן והאמת שיצא לו לא רע. ה- Vanitas מתחיל כמו לימון מעודן ואלגנטי, ממשיך בפרחוניות מהודרת לפנים של דרמה קווין, ואורז את כל אלה בבקבוק מוזהב שאלקסיס קרינגטון וחברותיה היו הולכות עליו מכות בכיף. ה-Vanitas לא יהיה הבחירה המושלמת לשעות הבוקר אם את לא אוהבת למשוך תשומת לב או לחילופין עובדת באופן ספייס לא מאוורר, ובכל מקרה – מומלץ רק במנות קטנות.

ורסצ'ה, VANITAS. מחיר: 529 ל-50 מ"ל, 699 שקלים ל-100 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מומלץ רק במנות קטנות. VANITAS של ורסצ'ה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully