וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני-מה-לי?

לירוי שופן

20.2.2011 / 22:38

תצוגת קיץ 2011 של קסטרו, התמקדה בבגדים בהירים ומינימליסטים ובין גל גדות ויונתן ווגמן נצפה אפילו סלרי אחד על המסלול

אבי כהן

הערב (ראשון) קיימה קסטרו בנמל תל אביב את תצוגת האופנה לקיץ 2011, אותה הובילו צמד הפרזנטורים של גל גדות ויונתן ווגמן. על המסלול, שעוצב כמעגל שבמרכזו עמוד אורות צבעוני, צעדו כחמישים דוגמנים ודוגמניות. בהתאם לקונספט העונתי, ששואב השראתו מהטבע (מים, אויר ויבשה), הקולקציה, שהייתה בעלת אופי יומיומי, התחלקה לקבוצות צבע עיקריות כגון בז'-אפור, צבעים בוהקים כקוראל וטורקיז ועד כחול כהה ולנושאים כבגדים שעברו שטיפות חול או עיצובים בהשראת עולם המלחים.

ניכר שהמאמץ העיקרי הושקע כדי לשוות לדגמים על המסלול אופי מינימליסטי חד, ברוח הקולקציות לקיץ 2011 של ז'יל סנדר וקלואה, ומנגד, גם להפיח בהם רוח קלה של שנות ה-70. מסיבה זו, רבים משילובי הפריטים, כאקט סגנוני, התמקדו ביצירת בלוקי צבע או בשילובם של פריטים אווריריים. למעט חצאיות פליסה ארוכות או שמלת מקסי מפוספסת בגזרת A, במראות רבים מידי התוצר הסופי התקשה לבטא רוח אנרגטית של עונה חדשה והוא נותר כגרסאות משכנעות לפריטי קז'ואל.

קסטרו מן השתמשו גם הם בקשת צבעים רחבה, והעמידו צבעי אדמה כחום וחאקי מול כתומים וצהובים, הן על מכנסיים והן על חלקים עליונים. הסילואט הכללי שמר על כלל בסיס היפסטרי – חולצות אוברסייז (שחלקן נראו כחולצות רגילות במידות גדולות מידי) עם מכנסי סקיני הדוקים מאוד. בלטו בחסרונם פריטים מחוייטים או אינטרפטציות כלשהן לחליפה הגברית (שהייתה חלק משמעותי מקולקציות קודמות של המותג). ז'קטי העור, ובייחוד זה העשוי זמש שטוף היטב וקטיפתי למגע, הוצגו במיטבם.

צילום: אבי כהן
עריכה: יותם בן דוד

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully