וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות שנייה לבוטיק ורנר

רוויטל מדר

22.2.2011 / 22:57

הלקוחות הקבועים שהגיעו לחנות הממוקמת בדרום תל אביב, יוכלו בקרוב למצוא את אקנה, ריק אוונס ומרטין מרג'יאלה גם במיקום מרכזי יותר בעיר

שירה דולינגר, הבעלים של בוטיק ורנר בתל אביב, מתכננת לפתוח בתהליך התרחבות, שיכלול הקמתה של חנות נוספת, ככל הנראה בנקודה מרכזית בתל אביב. את חנותה הראשונה השיקה דולינגר לפני כשנתיים, במיקום לא קונבנציונלי, ברחוב אלפסי בחלקה הדרומי של תל אביב. במקום אפשר למצוא פריטים של מעצבים בינלאומיים ידועים, הרחוקים מלהיות נגישים לקהל הרחב, לפחות בכל מה שקשור לסקאלת המחירים שמתלווה אליהם, ביניהם אקנה, ריק אוונס, ראד חוראני ומרטין מרג'יאלה. אמנם חלק מהפריטים משתייכים לקו המשני והזול יחסית של מותגי העל הללו, אך ביחס לשוק המקומי עדיין מדובר במחירים גבוהים המגיעים לאלפי שקלים, ולכן הידיעה כי הולכת להיפתח חנות נוספת בעלת היצע דומה מפתיעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בוטיק ורנר ברחוב אלפסי 33 תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההפתעה עומדת בניגוד לתוכניותיה של דולינגר, ששבה ארצה אחרי שנים רבות בהן עבדה בתעשיית האופנה הניו יורקית, ומאז שפתחה את חנותה שואפת לשנות את התפיסה האסתטית בארץ. אפשר לחשוב על הגעתה לארץ כעל סדרת חינוך שנשאה פרי, ואיפשרה לדולינגר את החנות הראשונה, וכעת את השנייה.

עוד במסגרת תכנית ההתרחבות והחנות החדשה שמיקומה המדויק עדיין אינו ידוע, החלה דולינגר להציע בחנות באלפסי גם קולקציית שמלות כלה ממותגות, הפונה לכלות בעלות טעם יוצא דופן שעניינן סגנון אישי מפותח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדרת החינוך הצליחה. שירה דולינגר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully