וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמנה לפאנל בנושא אופנה בסוף השבוע

רוויטל מדר

24.2.2011 / 12:35

פאנל אופנה שיתקיים בסוף השבוע בבית העיר בתל אביב, ינסה לבדוק מאיפה מקבלים מעצבי אופנה השראה ובמה שונה עיצוב לקסטרו לקו של מעצב על. הכניסה חופשית

כחלק מסדרת הרצאות ומפגשי אמן, שנערכים מידי יום שישי בבית העיר שבכיכר ביאליק בתל אביב, יקדישו עורכי מגזין פיקניק לאמנות ותרבות, מאיר קורדובני וטוני נבוק, את המפגש שיתקיים מחר (25 בפברואר) לאופנה. לשם כך הם הזמינו את אייל דה-ליאו (המנהל יחד עם סהר שלו את בלוג הגרסוניירים ומשמש כמנהל קשרי החוץ במוזיאון העיצוב בחולון), לארגן את המסגרת האופנתית והחד פעמית הזו.

אחרי פאנלים רבים שמיצו את נוכחות הבלוגרים ברשת והשפעתם על עולם האופנה, עד כדי פיהוק, דה-ליאו בחר בנושא כאילו מוכר – השראה. "תמיד מסקרן אותי תהליך היצירה של האמן. אופנה היא עולם מופלא שמתקיים בתרבות מסוימת שמשתנה בקצב אינטנסיבי", מסביר דה-ליאו את הבחירה. "כשאני מתכוון להשראה אני רוצה לבדוק את עולם האופנה כשחקן מרכזי בתרבות העכשווית, בחיבור בין אופנה לקולנוע, ארכיטקטורה, אמנות, מחול, עיצוב, ספרות, ומה לא. וכמובן בתוך עולם האופנה עצמו: מעצבים שמקבלים השראה (או לוקחים אותה) ממעצבים אחרים, מתקופות אחרות וגם מהעולם הפנימי היומיומי שלהם".

במסגרת הפאנל ינהל דה-ליאו שיחה פתוחה עם שלושה מעצבים: אבי ביטון, אבינת גוטסמן ויערה קידר. ביטון הוא אחד ממעצבי ליין הגברים של קסטרו. "הוא נדרש לקצב אחר של עבודה וייצור, ויש לו זווית מאד מעניינת על הנושא. במסגרת השיחה איתו גם נקרין קטעים מכמה סרטי אופנה דוקומנטריים שנוגעים בנושא", אומר דה-ליאו. גוטסמן, נמצא על הקצה השני של הסקאלה, שכן הוא פועל כמעצב עצמאי ולכן תהליך העיצוב והייצור שהוא יציג בפאנל יהיה, ככל הנראה, שונה למדי מזה שיציג ביטון. הצלע הנשית, קידר, היא מעצבת ובעלת הבלוג נקודות, והיא תציג את פרויקט הגמר שלה בשנקר, ששמו "זכרונות מקפוצ'ין", ותעמוד על תהליכי העבודה שלה ביחס אליו.

עם סיום הפאנל יציגו סטודנטים משנקר, שמשתתפים בקורס "שמלות שחורות" בהנחייתו של רונן לוין, שמלה שעיצבו בהשראת סרט קולנוע, לצד קטעים מן הסרטים שבהם בחרו כמוקד השראתם. בין הסרטים שבהם עוסקים הסטודנטים: "מטרופוליס", "סרט לבן", "חלון אחורי" ו"בילי אליוט". וכשהחלק האינטלקטואלי יגיע לסופו באופן רשמי, תתקיים הופעה חיה של המעצב, הדי.ג'יי והמפיק אלכס בוק בוק.

יום שישי, 25 בפברואר, בין השעות 12:00-15:00.

בית העיר. ביאליק 27, תל אביב.

הכניסה חופשית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • שנקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully