וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד פיקה פרזנטור מנגו

24.2.2011 / 18:24

כוכב מועדון הכדורגל של ברצלונה ובן זוגה של הזמרת שקירה נבחר לשמש כפרזנטור אופנת הגברים של המותג הספרדי

שחקן הכדורגל ג'רארד פיקה חוגג את הגול החמישי של קבוצתו נגד ריאל מדריד בברצלונה, נובמבר 2010. AP
פיקה חוגג את השער ה-5 של קבוצתו נגד ריאל מדריד בנובמבר שנה שעברה/AP

הכדורגלן הספרדי הבינלאומי ג'רארד פיקה (24) נבחר לפרזנטור של ליין ביגוד הגברים של ענקית ההלבשה 'מנגו', H.E. Mango. הכוכב המשחק בעמדת הבלם בברצלונה ובנבחרת ספרד חתם על חוזה לשתי עונות, הנוכחית אביב/קיץ 2011, והבאה סתיו/חורף 2012-2011.

הצלחה ומקצועיות היו שני דברים שהנחו את 'מנגו' בחיפושיה אחר פרזנטור חדש, וככל הנראה פיקה נמצא כמי שמגלם בהצלחה את שתי התכונות. הכדורגלן המוכשר שהיה חלק מהנבחרת המנצחת במונדיאל שנערך שנה שעברה בדרום אפריקה, מייצג לפי הנמסר "את מה שהציבה לה למטרה החברה: צעיר וחסר דאגות, בעל סטייל אישי ואישיות ייחודית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיקה למנגו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לקידום קולקציות הביגוד של H.E. Mango, נשכרו עד כה דוגמנים מקצועיים. הבחירה בפיקה מלמדת על שינוי באסטרטגיה הפרסומית - העדפת פנים מוכרות הנקשרות להצלחה על פני פנים יפות, אך עלומות, של דוגמנים שמן הסתם מועסקים גם על ידי מותגי ביגוד אחרים. את ביגוד הנשים במנגו ממקדמות מזה מספר שנים שחקניות מוכרות דוגמת פנלופה קרוז וסקרלט ג'והנסון.

לאחרונה צפו שמועות עקשניות, אם כי לא ממש מבוססות, אשר קשרו רומנטית את פיקה כחול העיניים לזמרת הקולמביאנית-אמריקאית שקירה (34). השבוע הכל הפך להיות הרבה יותר ברור כשהשניים נראו יוצאים יד ביד ממסעדה בבירה הקטלונית.

ליין הגברים H.E. Mango הושק ב-2008 והוא מציע פריטי ביגוד ואבזור טרנדיים לגברים צעירים המבוססים על בסיס קלסי-גברי עם טוויסט מודרני לצד פשטות יום יומית. עם הג'וב החדש, פיקה מצטרף לכדורגלנים-כוכבים שהצטלמו לאחרונה לקמפיינים פרסומיים כמו שני דוגמני התחתונים כריסטיאנו רונלדו ולוקאס פודולסקי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הקמפיין של מנגו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully