וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטובה, הרעה והלא מכוערת

26.2.2011 / 16:17

מאז שבריט מארן, בת 20 מטקסס, עברה לניו יורק, קצצה את שיערה וצבעה אותו לבלונד פלטינה, הכל קורה לה מהר מדי. אנחנו נהנים לעקוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בריט מארן על שער מגזין Doingbird/מערכת וואלה!, צילום מסך

בריט מארן, טקסנית ילידת שבדיה בת 20 עשתה צעד משמעותי בקריירת הדוגמנות שלה, כשפתחה את תצוגת אביב 2011 של אלכסנדר וונג בשבוע האופנה של ניו יורק בסתיו האחרון, לאחר שנבחרה אישית על ידי המעצב הטייוואני-ניו יורקי. לפני שהשבוע הסתייים, היא נראתה גם בתצוגות גבוהות הפרופיל של מרק ג'ייקובס, דונה קארן ומייקל קורס. יום לפני תצוגת בלנסיאגה בשבוע האופנה של פריז שהתקיים לאחר זה של ניו יורק, היא השלימה שלב משמעותי נוסף שמיקם אותה גבוה יותר מקצועית - היא קיבלה את הצעתו של מעצב השיער הידוע גווידו (גווידו פלאוו הבריטי-ניו יורקי) לקצוץ את שיערה ולצבוע אותו בבלונד פלטינה. כמו בלא מעט מקרים של דוגמניות מצליחות, הכל מאז קרה לה מהר. היא לוהקה לככב לבדה בהפקת אופנה בווג (עניין יוצא דופן לפנים חדשים בתעשייה) ולהפקה עבור מגזין LOVE. מאז, אגב, היא הרגישה מספיק ביטחון לשנות שוב את גוון שיערה ונראתה בשבועות האופנה של ניו יורק ולונדון לעונת סתיו 2011 שננעלו החודש, בשיער שחור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגיליון ווג סין של החודש/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא נולדה למשפחה אמריקאית בשבדיה, בתקופה בה אביה, רופא במקצועו, עבד במדינה הסקנדינבית. היא גדלה ביוסטון העיר הגדולה ביותר בטקסס, ויש לה שני אחים צעירים. בדוגמנות היא עסקה כבר בתיכון, אבל בעיקר בטקסס, עם רק מעט גיחות לניו יורק בקיץ. זמן קצר לפני העונה הקודמת, היא נפגשה עם נציגי סוכנות Women, חתמה על חוזה והקריירה שלה עברה להילוך גבוה עם הצילומים למגזינים LOVE, ווג, ווג ניפון (היפני) ואלור. מהעונה הקודמת היא זוכרת לטובה את תצוגת לנווין ל-H&M כי הדוגמניות התבקשו לעשות מה שהן רוצות על המסלול: לחייך, לצחוק, לנופף ובעיקר להתחבר לקהל. מצד שני, היא גם זוכרת שהיה קר מאוד בחדרי ההלבשה כי המזגנים פעלו בעוצמה ובטמפרטורה נמוכה על מנת לשמור על רעננותם של הפרחים הרבים שקישטו את הסט. היא גם אהבה את הבגדים, אבל לצערה הם לא ניתנו לדוגמניות כי הם הועמדו אחר כך למכירת צדקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על שער מגזין יומון האופנה wwd/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא גרה בדרום צ'לסי על גבול שכונת ה-Meatpacking היוקרתית. נקודות העניין באזור הזה עבורה הן חנות האאוטלט של בארניס ברחוב 17 ושוק צ'לסי. היא הולכת לפארק בכל יום יפה עם הכלב שלה, גור מסוג פאגל (הכלאה בין ביגל ופאג) בשם זאוס. היא אוהבת לאפות, בעיקר כל מה שיש בו שוקולד. עוגת גזר היא המומחיות שלה וכחובבת אפייה, היא נהנית לבקר במאפיות באזור מגוריה כמו Fat Witch Bakery. החבר שלה מזה שלוש שנים, דרק, הוא דוגמן לשעבר שעשה הסבה לבישול והיום הוא שף במסעדה צמחונית-אורגנית בצ'יינטאון, Fat Radish, החביבה על רבים מאנשי תעשיית האופנה בעיר (כמו מרק ג'ייקובס). יחד הם מבלים הרבה במסעדה שלו, ב- Apotheke, בר ברחוב קטן בשכונה הסינית, או ב-Greenmarket בכיכר יוניין.

הדוגמנית בריט מארן בתצוגת סתיו 2011 של אוסקר דה לה רנטה בניו יורק, פברואר 2011. Slaven Vlasic, GettyImages
בתצוגת סתיו 2011 של אוסקר דה לה רנטה החודש בניו יורק/GettyImages, Slaven Vlasic
הדוגמנית בריט מארן בתצוגת סתיו 2011 של אלכסנדר וואנג בניו יורק, פברואר 2011. Stefan Gosatti, GettyImages
בתצוגת סתיו 2011 של אלכסנדר וואנג החודש בניו יורק/GettyImages, Stefan Gosatti

בחג המולד ובחג ההודייה היא נוסעת בקביעות הביתה ליוסטון. כמו אביה ושני אחיה, היא אוהבת לגלוש. מאז שהייתה ילדה, היא נוסעת עם משפחתה לחופשות גלישה בפיג'י והיא מקווה למצוא זמן לכך גם בקיץ הקרוב. בזמנה הפנוי היא צופה בהקלטות Tivo של הסדרות האהובות עליה כמו המשרד והאנטומיה של גריי. באירופה, היא אוהבת את ברצלונה, ובמיוחד את חופיה והארכיטקטורה של הבירה הקטלונית, מה גם ששם פגשה את החבר שלה.

הדוגמנית בריט מארן בתצוגת אביב 2011 של מארק ג'ייקובס בניו יורק, ספטמבר 2011. Fernanda Calfat, GettyImages
בתצוגת אביב 2011 של מארק ג'ייקובס בניו יורק, ספטמבר 2010/GettyImages, Fernanda Calfat

הסרטים האהובים עליה הם קלולס, מציאות נושכת, חמש ילדות יפות וצ'יינטאון. היא נהנתה מאוד מקריאת טרילוגיית נערה עם קעקוע דרקון של סטיג לארסון. לה עצמה אין קעקועים או פירסינג, מלבד חורים באוזניים. אופנה עבורה היא להרגיש נח בסטייל האישי, ובמקרה שלה הוא קלאסי, נוח ושיקי. הפריט האהוב עליה בארונה הוא שמלה שנתן לה אלכסנדר וואנג, מהמעצבים האהובים עליה. היא גם אוהבת את סטלה מקרטני וקלואה. עד כה היא השלימה כמה קורסים בתחומים שונים באוניברסיטת טקסס ובעתיד מקווה ללמוד בקולג' בצורה מסודרת במקביל לדוגמנות.

הדוגמנית בריט מארן בתצוגת סתיו 2011 של ראג אנדן בון בניו יורק, פברואר 2011. Fernanda Calfat, GettyImages
בתצוגת סתיו 2011 של ראג אנד בון בניו יורק החודש/GettyImages, Fernanda Calfat
הדוגמנית בריט מארן בתצוגת אביב 2011 של רודרטה בניו יורק, ספטמבר 2010. Neilson Barnard, GettyImages
בתצוגת אביב 2011 של רודרטה בניו יורק, ספטמבר 2010/GettyImages, Neilson Barnard

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully