וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות ראשונה לזאדיג וולטייר בישראל

לירוי שופן

27.2.2011 / 18:19

המותג הצרפתי זאדיג וולטייר פותח חנות ראשונה בכיכר המדינה, לשירותם של רוקיסטים אופנתיים שיש להם יותר מגרוש אחד על התחת

מותג האופנה הצרפתי זאדיג וולטייר Zadig & Voltaire, שכולו גישת רוק-אנד-רול, יפתח בשבועות הקרובים סניף ראשון בישראל, אשר ימוקם בכיכר המדינה בתל אביב. מדובר באחד ממותגי האופנה הבולטים שיצאו מצרפת בשנים האחרונות, המתפרס מארצות הברית ועד המזרח הרחוק, ובעל מעגל מעריצים הדוק.

הזכיינים המקומיים הם בעלי חנות היוקרה 'הלגה עיצובים' בכיכר המדינה, בה נמכרו בעונות האחרונות מקבץ פריטים מתוך הקולקציות של זאדיג וולטייר. על פי בירור ראשוני, בחנות החדשה צפויים להימכר קווי הנשים והגברים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוק אנד רול אטיטיוד. קיץ 2011 של זאדיג וולטייר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפריטים בקולקציות של זאדיג וולטייר מתאימים בעיקר לקטגוריה של קז'ואל עילי, נוח אך עתיר סגנון, הממוקם מעט מעל לטווח המחירים הבינוני. המותג, הוקם בשנת 1997 על ידי תיירי גילייר שציין בכמה הזדמנויות כי הפילוסופיה המניעה את הלייבל היא "ליצור יוקרה מסוג חדש".

המותג נוחל הצלחה עולמית גדולה בזכות שילוב מדויק בין אלמנטים של יוקרה (כמו קולקציית סריגי קשמיר קבועה שהפכה לאיקונית), לבין אופי עכשווי של גזרות צרות, פריטי ג'ינס, שימוש נרחב בעור ושאר דיטיילים השומרים על קשר הדוק עם עולם המוזיקה. נכון להיום, לזאדיג וולטייר יש ארבעה קווים עיקריים – שתי קולקציות נשים (קזו'אל וערב קל), קולקציית גברים ואוסף בגדי ילדים. לאחרונה נבחרה ארין וואסון, שחקנית ודוגמנית אמריקאית, כפרזנטורית של זאדיג וולטייר.

הבחירה של יבואני זאדיג וולטייר בכיכר המדינה, משקפת את מגמת ההתחדשות שחלה במקום בשנה החולפת. בין היתר ניתן למנות את פתיחתה של חנות ברברי בכיכר לפני כשלושה חודשים, פתיחתו העתידית של בוטיק בגדי הים היוקרתיים 'וילברקוין', סניף גברים חדש לבוטיק 'אמור', והרחבתו המתוכננת של בוטיק גוצ'י.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סקסי, כיפי וצרפתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully