וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטיש איירוויז

טל דרורי

1.3.2011 / 16:27

חולצת רשת ממשיכה להטיס אתכם לאתרים הכי שווים ברשת, והפעם נוחתת על השפיץ של הביג בן עם אתר שכולו מעצבים בריטים צעירים

Young British Designers

לוקיישן: http://youngbritishdesigners.com

ז'אנר: אתר המציג ומוכר יצירות של מעצבי אופנה בריטים בתחילת דרכם, גם אם הם בני 60.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריטים של MariaFrancescaPepe מתוך האתר Young British Designers/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרילר

האתר שהושק בשלהי 2010 מציג את הפלטפורמה המקוונת הראשונה שמאגדת אוסף כשרונות בריטים מרשים ביותר תחת קורת גג וירטואלית אחת והוא כולו שירת הלל לעיצוב בריטי טרי טרי.

את האתר הקימו ארבעה אנשים מרקעים שונים, מקצועות שונים וגילאים שונים. אבל עם תשוקה זהה לגלות ולחלוק עם העולם כולו עיצוב בריטי מקורי ונועז. מקימיו מודים שבאופנה הבריטית אין את ה'ז'ה נה סה קווה' של בני הדודים האירופאים, או את ההילוך הגבוה של האמריקאים שמעבר לים. אבל יש בה את הקול-פקטור שאין בשום מקום אחר בעולם. זה הידוע בכינויו ‘Cool Britania'.

לדבריהם האתר חוגג את הרגעים האלו בזמן שהם קצת אחרים, קצת יותר משמעותיים והם מלאים באומץ לגלות משהו שונה. או במילותיהם הפואטיות - האופנה הכי טובה מתחילה ברגע בזמן, זהו הרגע.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

התוצאה מדברת בעד עצמה עם אוסף של כ-40 מעצבים המציגים מבחר עוצר נשימה של בגדים סופר-מגניבים, עם אישיות מתפרצת ונוכחות אמיצה, שאין סיכוי שתראה על זה שנוסע מולך בטיוב. המחירים, כמו הכל באנגליה, יקרים בשיגעון.

מה בפנים

האתר הוא חנות מקוונת אסתטית במיוחד. עמוד הבית מציג באנרים מתחלפים של הפקות של המעצבים. אופציות הניווט מאפשרות לבחור קטגוריות שונות לפי ביגוד ,הנעלה, אבזור ומה חדש באתר.

לשונית הניווט המעניינת ביותר היא קנייה לפי מעצב. בהקלקה עליה נפרשים שלל מעצבי האתר שרק השמות שלהם עושים חשק לדבר במבטא בריטי.

בהקלקה על כל אייקון של מעצב אפשר לקרוא על ההשראה והרקע שלו, וגם משפט מוטו אחד של איך העיצובים שלו גורמים לך להרגיש עם תשובות שנעות בין Brilliantly Wild ל- Complicated and feminine.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צמיד של Lucy Hutchings/מערכת וואלה!, צילום מסך

חמודה במיוחד הקולקצייה של She Died Of Beauty של הסופר מודל ארין אוקונור וחברתה הסטייליסטית, המציגות קולקציית קפסולה של חולצות סטייטמנט, כמה תיקים וקולקציית נעליים המגניבות במופרעותן של סופי גיתין. בקיצור, פוטנציאל השיטוט הוא אינסופי ומלא בממתקי עיניים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנעליים של סופי/מערכת וואלה!, צילום מסך

יונת דואר

יש. במחיר של 25 פאונד שזה פחות מ10% ממחיר ממוצע לבגד באתר, תגיע החבילה לפתח ביתכם.

אקסטרה

לגמרי שווה צפייה סרטון ההשקה של האתר תחת Features and Info. הוא מעביר יופי את החוויה העל זמנית של הסטייל הבריטי, עם קצת מוסיקת פאנק לנשמה.

  • עוד באותו נושא:
  • אקססוריז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully