וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יותר שווה מפורנו באינטרנט?

שירלי אכסלרוד

7.3.2011 / 14:30

מדור קוסמטיקה קלה נאבק בכל מה שאסור, בתוחם שפתיים שהגיח מהאייטיז ובשפתון אדום בוהק שמונח על הפרצוף הלא נכון - כל מה שחדש על המדף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנסה למחוק סימני ספקנות. ABSOLUE PRECIOUS CELLS לשפתיים של לנקום./מערכת וואלה!, צילום מסך

הנסיינית ד' היא הספקנית שבנשים, והיא משחררת פפפפףףף קבוע, בכל פעם שתמרוק כזה או אחר נשבע לטשטש לה את קמטי הספקנות או למחוק לה עשור של חשדנות מעור הפנים. על כן, לא היתה מתאימה ממנה להתנסות ב-ABSOLUE PRECIOUS CELLS לשפתיים, שמבטיח לסייע בהפתחת קמטים ובהשבת הנפח וקווי המתאר, בעזרת לא פחות מתמצית ערמונים, ו"מולקולת האנטי אייג'ינג פרוקסילן המאפשרת לעור ליצור סביבה אופטימלית לתאי גזע ולבטא את יכולת ההתחדשות שלהם". ד', שמולוקולות משחררות את החיה שבתוכה, נאלצה להודות שמשהו טוב קרה לשפתיים שלה. "התכשיר מגיע באפליקטור שמשגר את החומר בלחיצה, ובראשו מעין שלושה כדורונים שאמורים לעסות את השפתיים, והופכים את המריחה לעניין די נעים. החומר עצמו מגיע במרקם קרם-ג'ל קריר ולח, שקוף אבל לא מבריק או דביק, כך שאפשר להשתמש בו כבסיס לגלוס או שפתון. אחרי שהרגיע לי את היובש בשפתיים, אני יכולה לומר שהוא באמת באמת גיהץ קצת את הקמטים והחריצים, השפתיים נראו קצת יותר תפוחות, קצת יותר חלקות ויותר רגועות. פתאום היה מה לשרבב! כשמתחזקים את המריחה במשך היום, אפשר לראות שינוי. אחרי כמה ימים, כשהפסקתי להשתמש, הן חזרו למצבן הרגיל. Enjoy it while it lasts".

ABSOLUE PRECIOUS CELLS לשפתיים של לנקום. 280 שקלים

קצת יותר מדי בוליווד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נצמדות לעפעף בצורה אחידה כאילו חייהן תלויים בכך. New Pure Color Eye Shadow של אסתי לאודר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לא הכל בחיים מגיע בדיוק כמו שמזמינים אותו", נהגה לומר סבתה של הנסיינית ס' בילדותה, והתכוונה כנראה לצלליות החדשות של אסתי לאודר. מצד אחד, מדובר באליטה של הצלליות – נעימות כמשי, נצמדות לעפעף בצורה אחידה כאילו חייהן תלויים בכך, וגם מגיעות באריזה שעושה נעים בכל הגוף, כולל מראה נוחה. מצד שני, הגוונים עליהם נפלה ס' – כחול וזהב מטאלי – היו בשבילה קצת יותר מדי בוליווד. בסדרה 18 גוונים בגימורים שונים, לבחורות סולידיות ולדרמה קווינ'ז.

New Pure Color Eye Shadow של אסתי לאודר. 145 שקלים

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

"הכניסי למקפיא לפני החידוד"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מציב גבולות. תוחם השפתיים stay+ lipliner של סופטאץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

הו, תוחם שפתיים. מוצר שחשבנו שמתקיים רק בחלומות בלהה על שנות השמונים או בתיק האיפור של פנינה רוזנבלום. אז מסתבר שבסופטאץ' עדיין מאמינים בלהציב גבולות, ואף מציידים את המשתמשות בעפרונות השפתיים החדשים שלהם בטיפ האלמותי: "הכניסי למקפיא לפני החידוד". רק שמפה לשם, הנסיינית בעלת הידיים היציבות א' טוענת שדווקא הצליח להם: "בצד החיובי, העיפרון צייר קו דקיק שהצליח לשרוד לא מעט ביסים ושלוקים, נמרח בנעימות ומגיע ב-11 גוונים שיאפשרו לך להעלים אותו מתחת לשפתון. בצד הפחות חיובי – אלוהים, זה תוחם שפתיים!".

תוחם שפתיים stay+ lipliner של סופטאצ'. 56 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדומים פתייניים טובים בעיקר למי שבאה מצויידת עם הפרצוף הנכון שישב מסביבו. ליפסטיק של ג'ייד/מערכת וואלה!, צילום מסך

כבר ניסינו גרועים ממנו וגם מוצלחים יותר

חושבת שאפרת גוש היא סמל לכל מה שיפה בעולמנו? הנה השפתון בשבילך: אדום לוהט קלאסי שעושה עבודה יסודית, עם ריח קל של דודה שלך, ובמארז מוזהב. השפתון, מזכרת ממראה החורף האדום-יוקד של ג'ייד, נמרח בסדר ומחזיק סביר. כלומר, כבר ניסינו גרועים ממנו, וגם מוצלחים יותר, אבל הוא בעיקר הזדמנות טובה להזכיר שאדומים פתייניים טובים בעיקר למי שבאה מצויידת עם הפרצוף הנכון שישב מסביבו. וכאלה, יש להודות, אין הרבה. כך שלפני שאת יוצאת מהבית, כדאי שתבדקי אם הוא באמת, אבל באמת, מתאים לך.

True Color Lipstick 85 RED Passion של ג'ייד. מחיר: 95.70 שקלים

יותר טוב מפורנו באינטרנט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בוס אורנג' לגברים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ריח אלוהי של סקס וקיץ", תיארה פ' מזוגגת מבט את הבושם החדש לגברים מבית בוס, ואילו בן זוגה ג' טען שלפחות חמישה זרים שונים, גברים ונשים, רחרחו אותו בתשוקה במקומות ציבוריים ותבעו לדעת מה התיז על עצמו. המרכיבים הרשמיים הם תפוח, לבונה, וניל ועץ בובינגה, הבקבוק אלגנטי לעילא, ועוד בטרם התחיל, לא נותר אלא לקבוע כי מדובר בניחוח הגברי המנצח של הקיץ הקרוב. יותר טוב מפורנו באינטרנט.

בוס אורנג' לגברים. 60 מ"ל 229 שקלים; 100 מ"ל, 279 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully