וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה התחפשה נועה תשבי?

לירוי שופן

9.3.2011 / 13:50

ML ניסו להפגין קצת יותר מדי גרוב אופנתי בקמפיין הקיץ, והם משחררים תמונה אחת מתוכו שנראית יותר כמו קמפיין פראדה לעניים

זה לא סוד שמותג האופנה ML, המבוסס על טווח מידות רחב ופונה לקהל יעד בגילאי 25 ומעלה, עובר בשנה החולפת מתיחת פנים שתאפשר לו לתת מענה אופנתי מעודכן לפחות כמו הרשתות שמסביבו, המתבססות על תרגום טרנדים. לצורך העניין הם שכרו את יעל רגב, בלוגרית ואשת סטייל בפני עצמה, כמנהלת קראטיבית, ולאחרונה הצטרפה גם גאלה רחמילביץ' כסטייליסטית הבית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לגיטמי או לא לגיטימי? מימין: ML, משמאל: פראדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

את פירות השינוי המבורך אפשר לראות כבר בקולקציית הקיץ החדשה, שכוללת טרנדים נועזים כהשראות מעולם הספארי וקשת סקסית של גוונים וגזרות. אבל לנוכח התמונה הראשונה מקמפיין הקולקציה, אי אפשר שלא לתהות האם הרצון לצטט את עבודתם של מעצבי על הגיע רחוק מידי.

בתמונה המדוברת נראית נועה תשבי לבושה בשמלת פסים עבים, המזכירה את סגנון קולקציית הקיץ של ז'יל סנדר, כשסביב צווארה סרט שחור המחזיק בסומבררו ענק. הקומפוזיציה של התמונה נראית דומה מאוד לזו שנראית בקמפיין הקיץ של פראדה, שיצר כותרות בזכות שימוש מקורי בצבעים והעמדה מלאת חן ואנרגיה של הדוגמניות. אמנם השראה היא עניין מקובל ופופולרי בעולם האופנה, אבל דימיון עז מידי עשוי לגרום לאפקט הפוך - להדגיש עד כמה רחוק התוצר הפשוט מהמקור. במקום חנופה, נותרים עם יומרה מוזרה שלכל היותר מזכירה גיג לפורים.

ML מכוונים גבוה יותר, מציעים עיצובים נשכניים יותר, ואפשר שזה מתבקש בעידן בו צרכני האופנה בישראל מתעדכנים באופן שוטף בנעשה בסצינה הגלובלית ולא מתכוונים להסתפק בחולצת טי מהוהה וכפכפים. אבל הם צריכים לזכור, שככל שרמת ההשכלה האופנתית של הקהל עולה, כך גם יש יותר עיניים פקוחות שיכולות לקבוע - לגיטימי או לא לגיטימי?

קולקציית קיץ 2011 של ז'יל סנדר במילאנו שבוע האופנה במילאנו, פסים. GettyImages
ז'יל סנדר קיץ 2011. פסי אורך זה פחות משמין?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully