וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירות סוף השבוע: בגדים זה לא תחפושת

רוויטל מדר

17.3.2011 / 9:30

כשפורים בסביבה האופנה נדחקת לפינה. המעצבים עסוקים בשתיית אלכוהול ממוקדת ומכריזים על סוף שבוע מצומצם של מכירות מעצבים

תכשיטים יועמדו למכירה בחנותה של אווה טפנר, שממוקמת במתחם גן החשמל (ככל הנראה, איזור בלי יותר מידי ילדים), ותארח בסופ"ש הנוכחי את המעצבת מאיה מור. המעצבות היקרות קוראות לכך נשף פורים שבו ייחשפו תכשיטי כסף וגולדפילד של מור, ויוענקו 20% הנחה על כל התכשיטים של טפנר שעומדים לראווה בחנות. יום חמישי, ה-17 במרץ, בין השעות 10:00-18:00, וביום שישי, ה-18 במרץ, בין השעות 10:00-15:00. רחוב מקווה ישראל 26, תל אביב.

עדין בגן החשמל, עם סייל פורים נוסף, בחנות הקונספט לאקי נאמבר 2, שמשלבת בין לבוש – לגברים ולנשים – שמגיע ממקומות שונים בעולם, לפריטים שמשרתים גם את הבית ואת המשרד. בסייל הנוכחי כל הפריטים בחנות, שאינם שייכים לקולקציית האביב, יקבלו לא פחות מ-60% הנחה, ואילו הקולקציה האביבית תזכה ל-20% הנחה. לכך ייתווספו הפתעות ומבעבעים. יום חמישי, ה-17 במרץ, בין השעות 10:00-20:00, ויום שישי, ה-18 במרץ, בין השעות 10:00-20:00. רחוב לבונטין 2, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלל לאקי נאמבר 2 - ביגוד וריהוט/מערכת וואלה!, צילום מסך

המעצבת נועה שדה גם מכניסה אורחים לחנותה, ליתר דיוק אורחת, שעונה לשם אדווה ומעצבת תחת המותג duede. אדווה תציע למכירה בין היתר חגורת מחוך, וטייץ פרחוני. שדה תמשיך בהנחות ה-50% על קולקציית החורף, ובו זמנית תאפשר הצצה לקולקציית הקיץ, שעליה יוענקו 15% מינימליסטיים. לדחוקות מביניכן שדה מציעה גם פינת מציאון שהפריטים בה לא יעלו על 100 שקלים. יום שישי, ה-18 במרץ, בין השעות 10:00-16:00, ברחוב רזיאל 11 ביפו הענוגה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נועה שדה מארחת/מערכת וואלה!, צילום מסך

החנות עם השם המתוק ביותר בעיר, סוזי ברגמן, מקיימת מכירה אביבית שעיקרה הצגת הקולקציה החדשה של סקנד, מותג שבראשו עומדים אריק ועידן (רק בשמות פרטיים). הם אחראיים על ייבוא של פריטי לבוש מארה"ב המערבית שמתפרסים על כל הסקאלה של ארון הבגדים. כל זאת ביום שישי, ה-18 במרץ, בין השעות 10:00-16:00, ברחוב ירמיהו 21, תל אביב.

קצת יותר צפונה מברגמן, והכי רחוק שאפשר (בתל אביב) מגן החשמל, נפתחת פופ-אפ סטור מבית היוצר של רשת אמור היוקרתית, בכיכר המדינה, לחודש אחד בלבד. רגישות לבגדי מעצבים הופכת את האירוע למסקרן, שכן בחנות הקצרת מועד יוצאו למכירה פריטים של פנדי, קלואה, רוברטו קוואלי, דולצ'ה וגבאנה ועוד מיני שמות עולמיים, בטווח מחירים אנטי-כיכריסטי בעליל: 200 – 999 שקלים. יש שיאמרו בלי כסף. כך או כך, יש למתן את הציפיות, שכן בכל זאת מדובר בקניינות של כיכר המדינה, ומעבר לכך, אנחנו כבר בסוף סופה של העונה במושגים היוקרתיים האלה. ועם זאת, נראה לנו שכדאי לבדוק, בעיקר כי אי אפשר לדעת. החל מיום חמישי, ה-17 במרץ, ולמשך חודש אחד (עד ה-17 באפריל), בגדים ואביזרים מוזלים. רחוב ה' באייר 40, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגפון מנומר של בריאן אטווד לאמור אאוטלט ב-499 שקלים במקום 1499 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מכירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully