וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליץ בשמי הרשת

19.3.2011 / 11:50

אדידס משחררת קמפיין חדש הכולל סרטון בהשתתפות תותחים כבדים כמו מסי, בקהאם, דווייט האוורד, דריק רוז וקייטי פרי. וזה תזזיתי כמו שזה נשמע

לפני כיומיים עלה לרשת סרטון פרסומת של אדידס, חלק מקמפיין All Adidas החדש של יצרנית אופנת הספורט. הקמפיין מכוון הרשת והטלוויזיה, הוא היקר ביותר שהפיקה החברה עד כה והגדול ביותר מאז הקמפיין Impossible Is Nothing מ-2004. בסרטון משתתפים כמה מן השמות הגדולים בספורט היום כמו הכדורגלנים דיויד בקהאם, וליונל מסי, הכדורסלנים דווייט האוורד ודריק רוז, כמו גם הראפר B.O.B, הזמרת קייטי פרי והרכב הבנות The Like. ככל הנראה המטרה הפעם היא מלחמה על צרכנים צעירים באמריקה והטייתם נגד נייקי, היריבה המושבעת מעבר לים, אשר הצטיינה לאחרונה בקמפיינים מגלומנים נוסח קמפיין גביע העולם בכדורגל מן הקיץ האחרון.

"הייתה לנו שנה נהדרת, אז עכשיו אנחנו מציגים את הקמפיין הגדול ביותר שעשינו באמריקה ומספר עד כמה המותג הוא מגוון ומזמין את הצרכן להשתתף במה שאנחנו באמת", אמר פטריק נילסון, נשיא אדידס בארה"ב, ליומון האופנה wwd.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא רק ספורט. קייטי פרי בסרטון אדידס החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

גרסת שתי הדקות של הסרטון המוצגת פה, אגב, היא הארוכה מבין שלוש שנעשו (שתי האחרות הם של 30 שניות ו-60 שניות) ומופצת ברשת בלבד. על פי הודעה רשמית מטעם החברה, בפעם הראשונה לראשונה, כל חטיבות המותג, כולל Y-3, 'אדידס פרפורמנס' ו'אדידס אורגינלס', מיוצגים בסרטון אחד.


על בימוי הסרטון אחראי רומן גאברס, בנו של קוסטה גאברס ובמאי וידאו-קליפים מנוסה שביים בשנה שעברה את Born Free של M.I.A המדובר. הצילומים נערכו השנה במספר לוקיישנים במקומות שונים בעולם. הרקע המוזיקלי היא השיר 'ציוויליזציה' של צמד האלקטרוניקה הצרפתי Justice מאלבום חדש שייצא רק ב-4 באפריל ולמעשה הושק בפרסומת . הרעיון, כך נראה, הוא להקיף גם תחומי עניין בקרב צעירים אמריקאים כמו מוזיקה ואופנה, בנוסף לספורט. כל אחד מידועני הליגה הראשונה בסרטון נראה בפעולה בתחומו, תוך ריכוז ורצינות מרשימים ומעוררי השראה. הקונספט הבסיסי, כפי שהוסבר בהודעת החברה, הוא: התשוקה המשותפת לאתלטים, מוזיקאים ואמנים למשחק, לא משנה איזה משחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקמפיין היקר ביותר עד כה של אדידס. ליונל מסי בסרטון החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסרטון יופץ באינטנסיביות בשבועות הקרובים ברשתות כמו MTV, ESPN, 'קומדי סנטרל' ו-FOX (במסגרת 'אמריקן איידול'). גרסת המשך של הסרטון תוצג בסביבות יוני-יולי ותמשיך להנציח את רעיון ה-In All המוצהר. "אנו החברה היחידה עם קשר חזק לצרכנים בתחומים שונים, נילסון אומר ומתייחס למאמצי אדידס לקהל המתעניין בספורט, מוזיקה ואופנה. "אנשים באירופה כבר יודעים זאת. אני לא בטוח לגבי אנשים באמריקה", הוא הוסיף.

  • עוד באותו נושא:
  • אדידס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully