וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברים נופלים ברשת

טל דרורי

22.3.2011 / 20:18

חולצת רשת משפריצה על עצמה אפטר שייב יוקרתי, מדביקה שפם ומתגנבת לביקור בחנות בגדי מעצבים לגברים הראשונה מסוגה על גלי הרשת

שם: Mr. Porter

משמעות השם: וריאציה גברית על נט א' פורטר Net a Porter, אתר הקניות האייקוני לבגדי מעצבים של נשים ברשת.

לוקיישן: http://www.mrporter.com

ז'אנר: אתר שופינג מקוון. נשים, פנו דרך - האתר לגברים בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעליים של אלכסנדר מקווין, מתוך Mr porter/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרילר

כשחושבים על גברים ושופינג, התמונה הראשונה שעולה לראש היא גבר אוחז תיק נשי מחוץ לחדרי המדידה ומחכה לבת זוגו שתצא משם ותשאל אותו אם זה משמין אותה. יחד עם זאת האבולוציה הגברית התגלגלה לה לאיטה והגיעה לעידן בו הגבר מחויב לפחות להעמיד פני מטרוסקסואל, וכנגזרת מכך להתמקצע בספורט הזה שפעם היה נחלתן המוחלטת של נשים.

במישור הווירטואלי נדמה שהושג סטטוס קוו המקובל על כל הצדדים הנוגעים, בו אלוהי האינטרנט חילק לגברים את הפורנו ולנשים את הקניות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חליפה של ברברי, מתוך Mr porter/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל, הגיע רגע המהפכה. במובן זה מר פורטר שהושק בינואר 2011 הוא פורץ דרך. ברשת אמנם קיימים מספר בוטיקים מקוונים המוכרים את תוצרתם המעודנת לגברים, אבל עד כה לא נמצא אתר גברים בסדר גודל כזה. חווית הקנייה הגברית באינטרנט היא עדיין שלוחה מקופחת של הגרסה הנשית.

'מר פורטר', שבא לייצר שוויון צרכני בין המינים, יכול להתגאות בייחוסו המשפחתי בהיותו קרוב משפחתה של נט-א-פורטר, שנחשב לאתר ששינה את האופן בו נשים צורכות אופנה. מקימתו נטלי מרסנט, עורכת האופנה לשעבר של מגאזין טאטלר, מכרה אותו לקבוצת ריצ'מונד השוויצרית תמורת 50 מיליון פאונד ונשארה לכהן כנשיאה בפועל.

בניגוד לתחזיות, מרסנט ידעה להמר נכון שנשים יהיו מוכנות לוותר על הליכה לבוטיק אקסקלוסיבי בשביל למדוד ולקנות בגדי מעצבים, וייסתכנו בקניית חתול אופנתי בשק, גם אם הוא חתול שעולה מאות דולרים. השקת מר פורטר הוא התבוננות נוספת של מרסנט אל העתיד בו גברים ימלאו להם להנאתם את עגלת הקניות הווירטואלית ויחכו בציפייה לחבילות המרשרשות. ייתכן אפילו כי דווקא המימד האינטרנטי יעבוד לטובת האתר מאחר והוא יחסוך מהגברים את העינוי המלווה לשופינג בעולם האמיתי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצה מכופתרת פרחונית של ז'יל סנדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים

ממש כמו אחותו הגדולה האתר הוא ממתק וירטואלי, והוא ממנן היטב בין תוכן מגזיני מהודק, המלצות סטיילינג משופשפות והחנות המקוונת עצמה.

חווית הקנייה חלקה ונעימה. תחת תגית מעצבים אפשר למצוא את השמות המתבקשים כגון גוצ'י ולנווין ובנוסף אפשר לשייט בקלילות בין קטגוריות של ביגוד, הנעלה ואקססוריז. התמונות לא מגלות את פני הדוגמן, ייתכן משום שבניגוד לנשים, גברים לא ממש מעוניינים לדעת איך הבגדים נראים על מישהו אחר.

תחת תגית ג'ורנל אפשר למצוא את התוכן המגזיני שנע בין סיקור האופניים האולטימטיבים, להתחמשות באקסוסריז הנחוצים להעברת פרזנטציות ולהתבוננות עומק לתוך הדוגמנית לרה סטון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחזיק דרכון מעור לטאה של לנווין/מערכת וואלה!, צילום מסך

תחת תגיות 'מנהל המלתחה' ו'סטייל דיירקטורי' אפשר למצוא המלצות סטיילינג הנעות בין פריטי חובה בכל מלתחה, ל'כיצד לשמור על נעלי עור', לשלל השראות מלוות בתמונות של אייקוני סטייל שיגרמו לאוהבי המין הגברי להזיל ריר.

יונת דואר

יש גם לישראל ב-20 פאונד וזמן משלוח של 2-3 ימי עבודה.

אקסטרה

לחובבי תוכן מתנועע, תחת 'סטייל דיירקטורי' אפשר למצוא סדרת סרטונים עשויים היטב המציגים יודעי דבר דוגמת פול סמית, החולקים את התובנות שלהם בנושאים אקוטיים כגון כיצד לבחור את העניבה הנכונה.

  • עוד באותו נושא:
  • אקססוריז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully