וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר שר אצלי באמבטיה

שירלי אכסלרוד

24.3.2011 / 18:50

מדור קוסמטיקה קלה עושה פלאשינג לגבר שלו, שחושב שיש לו את כל מה שהוא צריך בחיים, וחושף מה חדש על המדף המסוקס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תרגיע. דאודורנט סטיק של ל'אוקיסטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ד', גבר ששוכח לרחוץ את הפנים בבוקר, וודאי שאינו מודע לסחרחורת ההתרגשות הנעימה שמעורר השם "ל'אוקיסטן" בקרב אוכלוסיות מסוימות, קיבל שני מוצרים מהקו החדש לגברים של המותג, "המורכב משלושה מרכיבים פעילים אורגניים הגדלים בפרובאנס, ומתאימים במדויק לצורכי העור הגברי":
דאודורנט סטיק ומי אפטר שייב, הידועים גם בשמם האטרקטיבי יותר "פייס ספלאש", מועשרים בשמן אתרי מנטה, ומיועדים לשימוש אחרי גילוח להרגעת העור ולחיטוי, או כמי פנים להתרעננות לאחר אימון גופני.

ד', ללא דעות מוקדמות, התרשם מהדאודורנט: "גוש סטיקי שקוף ורך, מזכיר חומר סיכה, עם ריח לא חזק אך מפתיע. נראה עדין מכדי לעצור סירחון של יום שלם, אבל נלחם יפה בזיעה ולא דביק. גם חסך לי את הכתמים הלבנים על החולצה, שמשום מה לא מתקבלים באהדה בציבור".

עם הפייס ספלאש הסיפור היה קצת אחר: "כמו מים בטעמים. כל המנטה ותמציות הצמחים שהם מכילים עשו לי חשק לשתות אותם אחרי הריצה. קראו לי גבר מהדור הישן, אבל אני אוהב את תחושת השריפה של האלכוהול על הפנים אחרי הגילוח, ומי האפטר שייב האלה הם יותר מים, ופחות אפטר שייב".

ל'אוקיסטן: דאודורנט אורגני Verdon ללא מלחים וללא פראבנים
100 שקלים;
Verdon Refreshing Face Splash
79 שקלים

דברים טובים באים באריזות קטנות

SABON. דן לב
נדחף. "ג'נטלמן קיט" של SABON/דן לב

SABON, שלא משנה כמה סניפים יפתחו בעולם, בשבילנו הם יישארו תמיד "סבון של פעם", מציעים לגבר "קיט נסיעות קומפקטי, המכיל את כל הדברים שגבר שיוצא לדרכים, לסקי, או עסקים, צריך צמוד אליו". נאמן למסורת הגשמת החלומות הקטנים, נתן המדור את ערכת הנסיעות ל-י', ג'נטלמן שנוסע בעיקר בקו 25.

"הערכה כוללת קרם גילוח, קרם אחרי גילוח וקרם ידיים, באריזות קטנות ונוחות שאפשר לדחוף לכל תיק", מדווח י'. "לשלושת המוצרים יש ריח נעים, סולידי. לא משהו שיטריד את שכנך למושב במחלקת עסקים או לאזור העמידה באוטובוס כפול. קרם הידיים יעיל ונספג היטב, הקרם אחרי גילוח נעים, לפעמים הרגיש קצת דביק, אבל עושה את העבודה. קרם גילוח כשלעצמו הוא קונספט שלא כל כך מתאים למי שאוהבים להטביע את עצמם בקצף רך, כמוני. בקיצור, שני שליש מוצלחים, השליש האחרון קצת מיותר".

"ג'נטלמן קיט" של SABON.
68 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתמזג. בושם Azzaro Duo לגבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

איך אפשר להתייחס ברצינות לבקבוק שמעוצב כמו סופט נ' איזי, התלונן הנסיין ר', שאוהב את הבושם שלו במצולעים קלאסיים. העובדה שקיים בקבוק זהה עם ניחוח נשי משלים, וששני הבקבוקים התואמים "חוגגים את התמזגותם של האוהבים ותשוקתם העזה", לא עשתה עליו רושם.

"האזארו מזכיר לי בשמים של פעם, כשהיו בערך שני ריחות מוכרים, וכל השכונה הריחה אותו הדבר. יש שיגידו שמדובר בניחוח גברי, אבל יש באזארו משהו שמזכיר זיעה, כולל אלמנט החמצמצות. אולי נהגי משאיות יאהבו, או בעלים של חנויות טמבור. לא בשבילי".

בושם Azzaro Duo לגבר
394 שקלים ל-80 מ"ל. ולרגל ההשקה, במחיר מיוחד: 150 שקלים בלבד

הכי קרוב לקלייב אוון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סקסי. BVLGARI MAN/מערכת וואלה!, צילום מסך

מ' טוען שמאז שהתחיל להתיז על עצמו את החדש של בולגרי, הוא זוכה ליחס חם במיוחד מבת זוגו, "אולי זה בגלל שהיא יודעת שזה הכי קרוב שהיא תגיע אי פעם לקלייב אוון". השחקן הבריטי מחורץ הלחיים, הפרזנטור של הבושם, מכונה בהודעה לעיתונות "מגה סקסי". אכן, אמת בפרסום.

הניחוח שזכה לפרגון מקיר לקיר מכיל בין היתר ברגמוט, עלי סיגלית, עצי קשמיר, שרף בנזואין, דבש לבן ומוש. באמת שאין לנו מושג איזה ריח יש למוש, ואנחנו גם לא מתכוונים לבדוק, אבל נראה שזה הריח הנכון.

בושם BVLGARI MAN
60 מ"ל - 400 שקלים, 100 מ"ל - 535 שקלים

שוקולד לוקח סקס? הצחקתם אותנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נלחם. דאודורנט של Axe/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשהם עפים על מסקנות סקר שהקיף 31 נשים ממדינות הבלקן, וממנו עלה שנשים יעדיפו שוקולד על סקס, משיקים אנשי Axe בן נוסף למשפחת הדאודורנטים שמבטיחים שנשים זרות ומפתות ירצו לתת לכם ביס בטוסיק.

אז הנסיין ט' מוסר שהסטיק החדש מריח טוב, ממש טוב. גברי כזה, אבל לא חזק מדי, ובכלל, הוא יופי של דאודורנט ועושה עבודה מצויינת בכל מה שקשור למלחמה בזיעה, וגם לא דביק ולא מלכלך. אבל מה, אין שום קשר בינו לבין שוקולד, לא בריח ולא בצבע, ושבאותה מידה יכלו לקרוא לו Axe כל-מזון-אחר-שבחורות-אוהבות.

סטיק Axe Dark Temptation. מחיר: 30 שקלים

  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully