וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה עם גומת סנטר

25.3.2011 / 9:50

מוד ולצן, הולנדית בת 17, היא עוד דוגמנית בלונדינית דקיקה, גבוהה וכחולת עיניים, אבל גומה כזו בסנטר רק לה יש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמוד הבית של מוד ולצן באתר סוכנות עלית-אמסטרדם/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוד ולצן, בת 17 מעיירה קטנה בהולנד, התגלתה בגיל 13 בפריז בזמן טיול בית ספר שנתי. בסתיו האחרון, לאחר מספר שנות דוגמנות חובבנית בארצה, היא פתחה בקריירה בינלאומית עם תצוגות כריסטופר קיין, אלכסנדר מקווין וברברי בלונדון. היא המשיכה את דרכה בהצלחה גם בעונה הנוכחית, עונת קולקציות סתיו/חורף 2010. הפעם היא שודרגה לתצוגות ההוט קוטור של שאנל, אלי סאאב וולנטינו, וגם נסעה מעבר לים לקחת חלק בתצוגות ניו יורק של מרק ג'ייקובס, קלווין קליין, BCBG ועוד. נכון לעכשיו היא מיוצגת בניו יורק על ידי סוכנות DNA ובמולדתה הולנד על ידי סניף אמסטרדם של סוכנות עלית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגיליון פברואר 2011 של Glamour האמריקאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא בלונדינית כחולת עיניים וגובהה 177 סנטימטרים - פיצ'רים מבוקשים בתעשייה מאז ומתמיד. נפילות נורדיות דקיקות עם שיער ועיניים בהירות, הן דבר שבשגרה בדוגמנות הבינלאומית, אבל תווי פנים תמימים-ילדותיים עם נופך תקופתי, כמו של מוד, לא ממש רואים הרבה, ופה טמונה הייחודיות שלה. גם גומת סנטר קטנטנה מייחדת אותה ומסייעת בזיהוייה בקרב עשרות דוגמניות העוטות סטיילינג זהה בתצוגה אחת.

הדוגמנית מוד ולצן בתצוגת אביב 2011 של ברברי בלונדון, ספטמבר 2010. onio de Moraes Barros Filho, GettyImages
בתצוגת אביב 2011 של ברברי בלונדון, ספטמבר 2010/GettyImages, onio de Moraes Barros Filho

מי שציורי האמן בן המאה ה-17 יאן ורמיר מוכרים לו, בוודאי יצליח למצוא דמיון בין מוד ולצן לבין דמויות הנשים בציורי המאסטר ההולנדי. יש בה את הטבעיות, הרוגע והמהורהרות של 'נערה עם עגיל פנינה' ו'מוזגת החלב'. ההבדל המרכזי הוא, כמובן, גזרת דוגמנית המסלול של מוד, השונה לחלוטין מזאת של דוגמנית ציירים במאה ה-17.

הדוגמנית מוד ולצן בתצוגת אביב/קיץ 2011 של Wunderkind בפריז, אוקטובר 2010. Thibault Camus, AP
בתצוגת אביב/קיץ 2011 של Wunderkind בפריז, אוקטובר 2010/AP, Thibault Camus

היא עדיין מתגוררת עם הוריה, אבל נוסעת הרבה לצילומים ותצוגות בבירות האופנה. חברה טובה שלב בתעשייה היא הדוגמנית הגרמנייה בת גילה ג'וליה נוביס. בראיון למגזין ניו יורק מתחילת החודש, היא סיפרה שבניו יורק, מילאנו או פריז חסר לה תמיד המאכל ההולנדי הטעים, קרוקט (מן לחמניית לחם לבן מחוממת וממולאת בבשר טחון).

הדוגמנית מוד ולצן בתצוגת סתיו/חורף 2011 של לנווין בפריז, מרץ 2011. GettyImages
החודש בתצוגת סתיו/חורף 2011 של לנווין בפריז/GettyImages

בתצוגות תמיד מצחיק אותה הלחץ שנוצר כשדוגמנית מאחרת ובסופו של דבר, שישה אנשים עובדים בבת אחת להכין אותה בזמן. באייפוד יש לה מיקסים של מוזיקת האוס, בעיקר של מוזיקת האוס הולנדית. לפעמים היא מורידה לנגן שלה מוזיקה ששמעה בתצוגות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על שער גליון סתיו 2010 של מגזין 'ורסטיל'/מערכת וואלה!, צילום מסך

בריאיון לבלוג האופנה של מגזין 'אל', היא סיפרה שבכל בוקר היא אוכלת יוגורט כי זה מהיר, טעים ונמצא בכל מקום. בין התצוגות היא אוהבת לנשנש עוגיות סולטנה הולנדיות. לקרוא היא אוהבת בעיקר מגזינים ולא מפספסת כלום בתחום אופנה. יש לה חשבון טוויטר בלתי פעיל, אבל היא מקווה להתחיל, בדומה למרבית הדוגמניות בנות גילה, לעשות בו שימוש.

הדוגמנית מוד ולצן בתצוגת סתיו 2011 של קלווין קליין בניו יורק, פברואר 2011. Fernanda Calfat, GettyImages
בתצוגת סתיו 2011 של קלווין קליין בניו יורק, פברואר 2011/GettyImages, Fernanda Calfat

מחוץ לשעות העבודה היא אוהבת ללבוש סוודרים גדולים, טייצים, ומגפיים שטוחים. מודל לחיקוי עבורה היא קייט מוס בגלל חוש הסטייל המפותח וכל תרומתה לסצנת האופנה הנוכחית. אם היא לא הייתה דוגמנית, היא הייתה רוצה לעבוד עם ילדים. למעשה, אפשר לומר שהיא בעצמה צריכה לפעמים השגחת מבוגר אחראי. פעם היא מצאה עכבר מתחת למיטה בדירה בפריז ולא ישנה מספר ימים אחר כך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקטלוג אביב 2011 של גאפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully