וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירית וינשטוק תמכור בקולט

לירוי שופן

28.3.2011 / 20:56

הישראלית המוכשרת תמכור במעוז האופנה הפריזאי את קולקציית האקססוריז שלה, לצד קווים של המעצבים המפורסמים בעולם

המעצבת הישראלית מירית וינשטוק, שסיימה את בית הספר לעיצוב אופנה שנקר ב-2002, הצליחה להתברג להיכל התהילה של חנות האופנה הפריזאית הנחשבת 'קולט'. היום (שני) נודע, כי החנות רכשה 14 דגמים מקולקציית האקססוריז של המעצבת, אשר ימכרו בה החל מהשבוע הראשון של חודש יוני הקרוב, לצד קולקציות של המעצבים הנודעים בעולם.

השרשראות, הסיכות והצמידים שיימכרו בקולט יהיו דומים באופיים לאביזרים שמלווים את וינשטוק בשנים האחרונות. כעיקרון, אלה הם קישוטים הנוצרים בעבודת יד בישראל, המשלבים מגוון חומרים, מבדים ועד זהב אמיתי, והשואבים השראה מצורתו האניגמטית, הספק שבטית, של כדור נוצות.

החיבור בין וינשטוק לקניינית והמנהלת הקראטיבית של קולט, שרה לרפל, היה מיידי. פחות מיממה לאחר שפנתה וינשטוק לחנות, היא התבקשה להגיע לפגישה בפריז, במהלכה בוצעה ההזמנה. על פי מידע ראשוני, הפריטים של וינשטוק מתוכננים להימכר בקומה הראשונה והשנייה של הקומפלקס התלת-קומתי של קולט.

קולט הפכה בעשור האחרון לאחד ממעוזי האופנה החשובים של פריז, בזכות קניינות בלתי צפויה ופרובוקטיבית, המשלבת בין בתי אופנה כדוגמת לנווין' או 'דיור, למעצבים צעירים ואקספירמנטליים. בנוסף, נמכרים במקום אינספור גאדג'טים ופריטים מעוצבים. מספר פעמים בשנה נוצרות במיוחד עבור קולט קולקציות קפסולה בשיתוף מעצבים מקומיים וזרים. זו האחרונה הושקה היום סביב נושא המשלב הומאז' לנבחרת הכדורגל הצרפתית לפסי מלחים איקוניים.

טווח מחירים עדיין אינו ידוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully