וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגליים קרושות

1.4.2011 / 18:15

הרגליים האינסופיות, העיניים הכחולות והיופי השקט - באסיה ס., דוגמנית פולניה בת 17, מראה מה זה לכל הפרענקים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעמוד הבית של באסיה באתר סוכנות האם gaga.pl/מערכת וואלה!, צילום מסך

יכול להיות מאוד שמבט חטוף בתמונותיה של באסיה, דוגמנית פולניה בת 17, יחזק את דעתכם, אם יש לכם כזו, שדוגמניות הן רזות מדי. אבל באסיה היא רזה טבעית בגובה של לא פחות מ-181 סנטימטרים אשר לא בדיוק מתאמצת לשמירה על גזרה דקה. והגזרה שלה היא בדיוק מה שמחפשים מלהקי התצוגות העונתיות בבירות האופנה. מותגים ומעצבים שהשקיעו את כל מה שיש להם בקולקציה, שואפים לראות את הבגדים שלהם מוצגים באופן האופטימלי, וזה אומר על דוגמנית גבוהה ורזה, כלומר 1.80 מטר ומעלה. פנים חלקות ונעימות והן השלמה מצוינת לפרופיל דוגמנית מבוקשת היום, כמו גם אנגלית טובה. לבאסיה יש את כל אלו. ככל הנראה, זה מסביר את הצלחתה המיידית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקטלוג סתיו 2011 של טרוסרדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

תוך 3 חודשים מאז שנכנסה לעולם הדוגמנות, באסיה כבר טופפה בתצוגות 'הוט קוטור' לעונת אביב 2011 של ולנטינו וסטפן רולאן בפריז. שני בתי אופנת העל, האיטלקי והצרפתי, הם ללא ספק חלומה של כל דוגמנית מסלול שטרם סיימה את התיכון. לאחר טבילת האש המוצלחת, היא המשיכה לעונה הנוכחית והשתתפה ביותר מ-30 תצוגות בלונדון, פריז, ניו יורק ומילאנו, ובין היתר בפיליפ לים, מארני, ביל בלאס, בלוגירל, קשרל, אלי סאאב, לוריין סקוט, אלי טהרי, פרואנזה סקולר, ראג אנד בון, מרק ג'ייקובס ועוד. בתום חודש אינטנסיבי היא שבה למולדתה פולין ולבית ספר, עד העונה הבאה בפברואר הקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הדוגמנית באסיה בתצוגת אביב 2011 של ג'ורג' צ'אקרה בניו יורק, ספטמבר 2010. Frazer Harrison, GettyImages
בתצוגת אביב 2011 של ג'ורג' צ'אקרה בניו יורק, ספטמבר 2010/GettyImages, Frazer Harrison

שיערה חום בהיר ועיניה כחולות ויש לה רגליים אינסופיות שהפכו לסימן ההיכר שלה, כמו גם היופי המאופק. נדיר שהיא מחייכת ובדרך כלל הבעתה סתטית-מרוחקת. שמה המלא הוא באסיה ז'קאלובה, אבל השם הלא הקליט הזה קוצר לבאסיה ס. או פשוט רק באסיה. היא חתומה בסוכנות IMG המייצגת אותה בבירות האופנה פריז, ניו יורק ומילאנו וגם את כמה מן השמות הגדולים בתעשייה היום כמו, פרייה בהה אריקסן, פרידה גוסטפסון, ג'סיקה סתאם ובר רפאלי. סוכנות האם שלה במולדתה היא Gaga פולין.

הדוגמנית באסיה בתצוגת אביב 2011 של ראג אנד בון בניו יורק, ספטמבר 2010. Fernanda Calfat, GettyImages
בתצוגת אביב 2011 של ראג אנד בון בניו יורק, ספטמבר 2010/GettyImages, Fernanda Calfat

בריאיון ליומון האופנה WWD, היא סיפרה שהיא אדם שאפתני שלא מוותר על הזדמנויות. החלק האהוב עליה בגופה הוא עיניה, אבל מבחינתה מה שהכי חשוב בגוף הוא הראש. הנעליים שהיא הכי אוהבת ליומיום הן אול סטאר קונברס והן משמשות אותה לכל מקום, כולל לבית ספר. הדגם האהוב עליה הוא קונברס קורט קוביין (הכל שחור עם ציטוטים בלבן של קוביין).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגיליון פברואר 2011 של ווג טורקיה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגיליון פברואר 2011 של ווג טורקיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

באייפוד יש לה מוזיקת רוק של ווייט סטרייפס, לינקין פארק, קינגס אוף סטון אייג'. אבל גם את החיפושיות, שהאזנה להם תמיד משפרת לה את המצב רוח. היא נהנית מאיפור בצילומים או תצוגות, אבל ביומיום היא כלל לא מתאפרת, כי אין לה זמן והיא גם לא רואה צורך בריסים ארוכים או גבות מודגשות בחיים הפרטיים.

הדוגמנית באסיה בתצוגת אביב 2011 של ניקולאס ק. בניו יורק, ספטמבר 2010. Frazer Harrison, GettyImages
בתצוגת אביב 2011 של ניקולאס ק. בניו יורק, ספטמבר 2010/GettyImages, Frazer Harrison

התחביבים שלה הם רכיבה על סוסים, תחביב שמעסיק אותה מגיל 11. פסטיבלי מוזיקה. האחרון שביקרה בו היה פסטיבל גינס בהשתתפות מספר רב של נגני גיטרה. היא גם מנגנת על גיטרה בעצמה כבר 9 שנים. דוגמנית שהיא מעריכה במיוחד היא אז'ק דנג האוסטרלית בגלל הגישה הכללית שלה לחיים והמצב רוח הטוב שלה כל הזמן.

בינתיים היא עסוקה עם בית הספר, נוסעת פחות, אבל פה ושם מצטלמת להפקות אדיטוריאליות כמו, לאחרונה, עבור ווג טורקיה והרפרס באזאר. בעונה הבאה, מומלץ לעקוב אחר המשך הקריירה שלה הפולנייה התמירה עם היופי השקט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במרכז, בגיליון פברואר 2011 של הרפרס באזאר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully