וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופמן נכנסת לישראל

לירוי שופן

10.4.2011 / 12:00

קו הגברים המצליח של טופשופ, טופמן, נכנס לארץ ויימכר במקביל לקו הנשים. סניף הדגל בישראל ימוקם בקניון ארנה

מחר (שני) תיפתח בקניון ארנה חנות הדגל של טופשופ בישראל, ותבשר את הגעתה לארץ של מחלקת הגברים של המותג – 'טופמן'. החנות תשתרע על פני שטח של 800 מ"ר, וצפויה לכלול חלקים נרחבים מתוך הקולקציה העונתית. אל המהלך מצטרף גם סניף טופשופ בבאר שבע, המשתרע על פני 900 מ"ר, אשר קלט לפני זמן קצר את 'טופמן'. כוונת זכייני טופשופ בישראל היא להפוך בהדרגה את שאר סניפי טופשופ בארץ לחנויות קונספט משותפות לשני המינים, בדומה לדרך פעולתה של טופשופ ברחבי העולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך קולקציית טופמן דיזיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שטופשופ נוסדה ב-1964 הוקמה טופמן בשנות ה-70 והיא מהווה חטיבה נפרדת של המותג. על אף שמחירי הפריטים בארץ צפויים להיות גבוהים פי כמה ממחירי הפריטים באנגליה, היא נחשבת לרשת זולה וטרנדית מאוד המתרגמת בזריזות מגמות חולפות. לדוגמא, חולצות טי נמכרות בה בטווח שבין 7-16 ליש"ט (כ-70 שקלים) ומכנסי ג'ינס בכ-35 ליש"ט (כ-210 שקלים).

בשונה ממותגים אחרים באותה הקטגוריה, טופמן מכילה גם מיני-קולקציות בעלות אופי יצירתי יותר - כמו AAA, קו המושפע מסצינת הרוק - ומארחת באופן קבוע מעצבים צעירים וייחודיים לשיתופי פעולה קטנים. בנוסף, לטופמן גם קו מסלול המכונה 'טופמן דיזיין', הנהנה מחופש אמנותי ומוצג באופן קבוע בשבוע האופנה של לונדון.

פריטי טופמן נמכרו בעבר בישראל. בתחילת דרכו של קניון ארנה ולזמן קצר חלק מצומצם מפרטי המותג היו זמינים במתחם הצעירים VIEW. עם זאת, זו הפעם הראשונה שקו הגברים מיובא כחלק אינטגרלי מחנויות טופשופ בישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • טופשופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully